Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?
Przy swapie silnika czeka Cię to samo. A jak zapragniesz skrzynie TDI to jeszcze gratisowo pedały, kaseta zmiany biegów, pompa sprzęgła, wysprzęglik, zbiorniczek płynu hamulcowego do wersji z hydraulicznym sprzęgłem, rozrusznik, łapy skrzyni, linka prędkościomierza, przeróbka wydechu, półosie pod przeguby 100mm (większość z Passata B3/Seat Toledo, bo z golfa 3 części nie pasują). I masa, masa pracy przy tym. Być może coś pominąłem
- Developers
- Gadatliwa bestia
- Posty: 594
- Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
- Lokalizacja: Garageee
- Auto: GULF MK II AUDI S3 8L
Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?
Raczej będę wsadzał TD 90... Troszkę mniej zabawy i tańszy jak coś w utrzymaniu..
Co wyczytałem i zauważyłem czeka mnie
-silnik kompletny
-Przeguby wewnętrzne
-Wspomaganie i modzenie z prędkościomierzem.
Chyba tyle ? Bo wydechu nie wliczam zawsze się przerobi.
Co wyczytałem i zauważyłem czeka mnie
-silnik kompletny
-Przeguby wewnętrzne
-Wspomaganie i modzenie z prędkościomierzem.
Chyba tyle ? Bo wydechu nie wliczam zawsze się przerobi.
Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
- xlsss
- Użytkownik
- Posty: 487
- Rejestracja: czw gru 18, 2008 17:03
- Lokalizacja: Opole/Wróblowice
- Auto: MK3
- Silnik: AAZ
- Kontakt:
Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?
Z tego co pamiętam, TD miały 60 lub 70 KM...
Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?
Silnik 1.9 TD w dobrym stanie kupisz przynajmniej za 900zł bez skrzyni. Jeżeli samochód ma Ci służyć tylko i wyłącznie do jazdy a nie do jakiegoś kręcenia to szukaj 1.6 TD. Ja za 600 zł kupiłem razem ze skrzynią. Tylko też trzeba uważać najlepiej przed kupnem odpalić silnik a nie kupować w ciemno.
Był >http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... t=jozeph32
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;
- Developers
- Gadatliwa bestia
- Posty: 594
- Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
- Lokalizacja: Garageee
- Auto: GULF MK II AUDI S3 8L
Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?
Ja jak bym inwestował w 1.9 TD to bym kupił Golfa III rozbitego np w dupkę co dostał.. I dał te 2tys nawet za niego i przerzucił wszystko nawet i wspomaganie bo obecnie nie mam. Czasami można trafić za dobrą cenę cały samochód Zawsze tak jest jak nie masz kasy jest wszystko... Masz pieniądze nie ma nic
Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?
To sprzedaj chociaż to, choć nie chce mi się wierzyć ,że nie sprzedałbyś czegoś jeszcze.Developers pisze:Hehhehe Jedynie co można sprzedać wtryski i pompę paliwa nic więcej
Po za tym zbieraj pieniążki i swapuj na TDI od razu , zobaczysz ,że nie będziesz żałował.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
- Developers
- Gadatliwa bestia
- Posty: 594
- Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
- Lokalizacja: Garageee
- Auto: GULF MK II AUDI S3 8L
Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?
Na razie budę doprowadzam do ładu, konserwacja itp.. Może przez ten czas coś zarobie Albo pracę dostanę więc poleci z górki.. Może ktoś napisać dokładnie o swapie do MK II TDI ? Silnik normalnie wchodzi.. Skrzynia tak samo wejdzie ? Nie będzie trzeba zmieniać skrzyni ? Bo wiadome inne sprzęgło idzie. Komputer, elektryka itp...
Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?
Napisałem Ci w kilku postach wyżej czego będzie potrzebował... A jak pogrzebiesz na forum znajdziesz informacje na temat takiego swapu. Jak gdzieś utkniesz to pisz-jestem świeżo po takim swapie. Skrzynia TD nie da sobie rady z TDI (zwłaszcza sprzęgło)
- Developers
- Gadatliwa bestia
- Posty: 594
- Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
- Lokalizacja: Garageee
- Auto: GULF MK II AUDI S3 8L
Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?
Dokładnie czego sie boję właśnie w TDI sprzegło dwu masa... Kosztowna zabawa z tym jest.... w TD tam już idą całkiem mniejsze koszty nawet za rozrząd.
Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?
W 1Z jest koło jednomasowe i nawet chyba identyczny rozrząd (ale głowy obciąć sobie nie dam). Do AFN też idzie wsadzić bez problemu jednomas.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 161 gości