120kkm i licznik cały czas rośnie, sprawdzone w praktycemeibizza pisze:tylko ile na tym turbo ASZ 180ps pojeździ...
Turbo ARL
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Turbo ARL
Turbo ARL
no jednemu z tego forum na turbo ASZ przy 170ps padło po miesiącu...Chyba ze lekko latasz:D
mkII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=557727" onclick="window.open(this.href);return false;
mkIV http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=502105" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam szeroką stal serduszka 15" 4x100/ 7.5j i 8j
Turbo ARL
Pytanie jaki miało przebieg, bo ASZ +300tyś km to już niestety można powiedzieć codzienność, w większości do remontu mniejszego lub większego
Turbo ARL
wszystko zalezy jak robiony soft. Ja mam w swoim sharanie robionym u Roberta w tune up i powiem wam ze przy mocy 161 koni mam doladowanie na poziomie 2407 mBar. A moj seryjny golf ASZ ma doladowanie na poziomie 2346 mBar. TO roznica ile wynosi?? 60 mBar czyli 0,06 bara. Jak widac niewiele trzeba podniesc powietrza by mocy uroslo co nie a przynajmniej nie zawsze. Oczeiwscie to doladowanie na tym poziomie jest do okolo 3800 obr bo pozniej nieco spada bo nie mozna tak forsowac turbiny do odcinki. Oczewiscie zdrowy ASZ tez zamiast 130 koni moze i zazwczja ma nieco wiecej i bywa ze jest 140 a nawet 144 konie ale to juz powiedzmy ze pomijam.
A sharanie 115 konnym mam suszare wlasnie od ASZ i soft byl robiony tak zeby autko chodzilo dlugo a to czy to bedzie 160 czy 170 koni to niewiele zmienia w odczuciach i na drodze.
A sharanie 115 konnym mam suszare wlasnie od ASZ i soft byl robiony tak zeby autko chodzilo dlugo a to czy to bedzie 160 czy 170 koni to niewiele zmienia w odczuciach i na drodze.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Turbo ARL
No to może bezpieczniej wsadzić ARL i jeżdzić ze spokojem? niż sie martwić przy pałowaniu że zaraz wirnik wydechem wyleci. Turbo ma ponad 100 tyś nakulane nie daje oznaków zużycia, jeden tuner mi juz niechce podnieśc mocy bo mówi ze turbo sie skończy, a chcialem do tych 180 dobić obecnie mam 168km i 405 niuta. Jest opcja na turbo z ARL miałbym tylko słyszalem że ARL też lubi sie skończyć prawda to? czy to zależy jak kto dba?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Re: Turbo ARL
Zależy na jakiego trafisz ARL każdy ma już trochę km nalatane i nie jest pierwszej świeżości. Osobiście wolę dobrą używkę niż regeneracje. Jeśli by tuner się uparł i zrobił Ci zamiast 168km np 175km to mało to odczujesz bo liczy się też przebieg momentu a na tak małych sprężarkach ciężko go utrzymać na wysokim poziomie.
Turbo ARL
No tez wole ARL ori a nie dłubane regenerowane, wiem o co z tym chodzi. Te 180 km już by było fajnie czuć, no nic zobaczymy kto sie jeszcze wypowie co i jak wstępnie to szukam ARL'a gdyby ktoś miał info o dobrej suszarce to na pW
Turbo ARL
Jak ktoś ma na sprzedaż turbinę od ARL to chętny jestem
Sprzedam:
http://otomoto.pl/audi-a3-C36336724.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://otomoto.pl/audi-a3-C36336724.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Turbo ARL
kiciuś to zapraszam na dzial giełdy jak czegos szukasz.
Pany a czesc goraca w turbo ARL i ASZ jest taka sama?? Chodzi mi o srednice kola sprezarki na czesci gorącej?? Oś wirnika to wiadomo ze jest grubsza w arlu tak jak kolo kompresji.
Pany a czesc goraca w turbo ARL i ASZ jest taka sama?? Chodzi mi o srednice kola sprezarki na czesci gorącej?? Oś wirnika to wiadomo ze jest grubsza w arlu tak jak kolo kompresji.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Turbo ARL
Niestety chyba mam za mało postów żeby wejść na giełdę :/
Może mi ktoś powiedzieć jaka jest średnica na wejściu do turbiny od strony filtra powietrza bo u siebie będę montował turbinę i chce robić nowy dolot z filtra do turbiny
Może mi ktoś powiedzieć jaka jest średnica na wejściu do turbiny od strony filtra powietrza bo u siebie będę montował turbinę i chce robić nowy dolot z filtra do turbiny
Sprzedam:
http://otomoto.pl/audi-a3-C36336724.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://otomoto.pl/audi-a3-C36336724.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Turbo ARL
wesol pisze:kiciuś to zapraszam na dzial giełdy jak czegos szukasz.
Pany a czesc goraca w turbo ARL i ASZ jest taka sama?? Chodzi mi o srednice kola sprezarki na czesci gorącej?? Oś wirnika to wiadomo ze jest grubsza w arlu tak jak kolo kompresji.
wałek łącznie z kołem jest większy... to jest jedna część, tylko koło kompresji to odrębna część
asz jest mniejszy
arl większy
[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
Turbo ARL
Tak wiem ze jedna czesc. Tak wlasnie mnei tylko zastanawiala tylko ta czesc goraca turbiny czy jest roznica w srednicy bo czesci gorace w turbinach ASZ AJM ASV itp sa tej samej wielksoci i pasuja zamiennie.
Dzieki za info.
Dzieki za info.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości