Bora 1.6 i żółta kontrola pali się cały czas
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Bora 1.6 i żółta kontrola pali się cały czas
Katalizatorów się nie regeneruje. Jak już to wymiana lub usunięcie. Najpierw sprawdź czy to rzeczywiście jego wina.
Bora 1.6 i żółta kontrola pali się cały czas
Nie, sama benzynka!
______________
Aktualnie: MK4 Bora 1.6 16V
Poprzedni: MK3 - german style - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=336013
Grafik / projektowanie serwisów www
www.mariuszkunc.pl | kompleksowe strony www, grafika projektowa, identyfikacja wizualna
Aktualnie: MK4 Bora 1.6 16V
Poprzedni: MK3 - german style - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=336013
Grafik / projektowanie serwisów www
www.mariuszkunc.pl | kompleksowe strony www, grafika projektowa, identyfikacja wizualna
- Mavrick
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2064
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Bora 1.6 i żółta kontrola pali się cały czas
Skoro kat sie rozsypuje to spaliny nie sa dobrze filtrowane co powoduje bledne odczyty sondy umieszczonej za katem dlatego wywala "check" rozwiazania masz trzy a wlasciwie cztery:
- zainwestowac w kabel (30zl) i samemu kasowac sobie bledy;)
- wymienic kata (nowka org to wydatek ok 2klockow:/)<- co do ceny nie mam pewnosci na 100% ale rok temu tyle mi zaspiewali za kat do gofera 4 1.6.
- wymienic kata na jakis kat typowo sportowy (w granicach 1klocka)
- wywalic kata, wstawic rurke albo strumienice+emulator sondy (100-150zl)
I jeszcze taka rada...skoro kat juz brzeczy to zrob cos z tym w miare szybko bo jak sie oberwie i zapcha rure to dalej nie pojedziesz. (przerabialem to u siebie;)) Vmax 50km/h...a moc jakbym ciagnal za soba kontenerowiec:D.
- zainwestowac w kabel (30zl) i samemu kasowac sobie bledy;)
- wymienic kata (nowka org to wydatek ok 2klockow:/)<- co do ceny nie mam pewnosci na 100% ale rok temu tyle mi zaspiewali za kat do gofera 4 1.6.
- wymienic kata na jakis kat typowo sportowy (w granicach 1klocka)
- wywalic kata, wstawic rurke albo strumienice+emulator sondy (100-150zl)
I jeszcze taka rada...skoro kat juz brzeczy to zrob cos z tym w miare szybko bo jak sie oberwie i zapcha rure to dalej nie pojedziesz. (przerabialem to u siebie;)) Vmax 50km/h...a moc jakbym ciagnal za soba kontenerowiec:D.
Bora 1.6 i żółta kontrola pali się cały czas
Pytanie czy to na pewno katalizator, pojechałbym na diagnostykę ale czy oni są w stanie to stwierdzić?
Chodzi oto, że ten hałas metaliczny jest tylko przy 2300 obrotów i tylko jak auto jest już zagrzane, czyli po przejechaniu 20 km, szybciej tego nie słychać.
A błąd P0402 to od EGRa, najpierw go wyczyszczę i skasuję błąd, jeżeli znowu się pojawi to wymienię na nowy.
Chodzi oto, że ten hałas metaliczny jest tylko przy 2300 obrotów i tylko jak auto jest już zagrzane, czyli po przejechaniu 20 km, szybciej tego nie słychać.
A błąd P0402 to od EGRa, najpierw go wyczyszczę i skasuję błąd, jeżeli znowu się pojawi to wymienię na nowy.
______________
Aktualnie: MK4 Bora 1.6 16V
Poprzedni: MK3 - german style - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=336013
Grafik / projektowanie serwisów www
www.mariuszkunc.pl | kompleksowe strony www, grafika projektowa, identyfikacja wizualna
Aktualnie: MK4 Bora 1.6 16V
Poprzedni: MK3 - german style - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=336013
Grafik / projektowanie serwisów www
www.mariuszkunc.pl | kompleksowe strony www, grafika projektowa, identyfikacja wizualna
Bora 1.6 i żółta kontrola pali się cały czas
Poluzuj wszystkie złacza w układzie wydechowym i skręć ponownie. czesto po wspawywaniu tych elastycznych złaczy pojawiają się naprężenia w układzie i wtedy lubi właśnie przy tych prędkościach obrotowych rezonować. Kata sprawdzisz możesz ale dopiero po wyjęciu go z układu - no chyba, że się rozsypal i brzęczy po uderzeniu ręką.
- Mavrick
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2064
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Bora 1.6 i żółta kontrola pali się cały czas
W golfie 4 o ktorym juz wczesniej wspominalem brzeczenie (metaliczne) bylo spowodowane przez rozsypujacy sie kat:). Skorzystaj jeszcze z rady marcin7x5 bo byc moze to tylko zwykly rezonans.meiker pisze:Pytanie czy to na pewno katalizator, pojechałbym na diagnostykę ale czy oni są w stanie to stwierdzić?
Bora 1.6 i żółta kontrola pali się cały czas
Czy w 1.6 16V 2000 r. są montowane takie?
http://allegro.pl/katalizator-a2-arosa- ... 89948.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/katalizator-a2-arosa- ... 89948.html" onclick="window.open(this.href);return false;
______________
Aktualnie: MK4 Bora 1.6 16V
Poprzedni: MK3 - german style - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=336013
Grafik / projektowanie serwisów www
www.mariuszkunc.pl | kompleksowe strony www, grafika projektowa, identyfikacja wizualna
Aktualnie: MK4 Bora 1.6 16V
Poprzedni: MK3 - german style - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=336013
Grafik / projektowanie serwisów www
www.mariuszkunc.pl | kompleksowe strony www, grafika projektowa, identyfikacja wizualna
Bora 1.6 i żółta kontrola pali się cały czas
witajcie,
a więc tak:
1) EGR został wyczyszczony, przepustnica także, przejechałem 35 km i nic nie wyskoczyło, jeżeli pojawi się kontrolka i błąd EGRa to go po prostu wymienię na nowy
2) hałas, który się pojawiał po diagnostyce okazał się problemem z rurą od tłumika, która faktycznie przy wyższych obrotach zaczęła rezonansować, wystarczyło przyspawać ją do rurki od której się odczepił i jak na razie także wszystko jest OK.
a więc tak:
1) EGR został wyczyszczony, przepustnica także, przejechałem 35 km i nic nie wyskoczyło, jeżeli pojawi się kontrolka i błąd EGRa to go po prostu wymienię na nowy
2) hałas, który się pojawiał po diagnostyce okazał się problemem z rurą od tłumika, która faktycznie przy wyższych obrotach zaczęła rezonansować, wystarczyło przyspawać ją do rurki od której się odczepił i jak na razie także wszystko jest OK.
______________
Aktualnie: MK4 Bora 1.6 16V
Poprzedni: MK3 - german style - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=336013
Grafik / projektowanie serwisów www
www.mariuszkunc.pl | kompleksowe strony www, grafika projektowa, identyfikacja wizualna
Aktualnie: MK4 Bora 1.6 16V
Poprzedni: MK3 - german style - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=336013
Grafik / projektowanie serwisów www
www.mariuszkunc.pl | kompleksowe strony www, grafika projektowa, identyfikacja wizualna
Bora 1.6 i żółta kontrola pali się cały czas
Jak myślicie czy ten tańszy egr będzie OK?
http://allegro.pl/nowy-zawor-egr-recyrk ... 12695.html" onclick="window.open(this.href);return false;
czy jednak lepiej ten:
http://allegro.pl/zawor-egr-vw-polo-gol ... 82876.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/nowy-zawor-egr-recyrk ... 12695.html" onclick="window.open(this.href);return false;
czy jednak lepiej ten:
http://allegro.pl/zawor-egr-vw-polo-gol ... 82876.html" onclick="window.open(this.href);return false;
______________
Aktualnie: MK4 Bora 1.6 16V
Poprzedni: MK3 - german style - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=336013
Grafik / projektowanie serwisów www
www.mariuszkunc.pl | kompleksowe strony www, grafika projektowa, identyfikacja wizualna
Aktualnie: MK4 Bora 1.6 16V
Poprzedni: MK3 - german style - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=336013
Grafik / projektowanie serwisów www
www.mariuszkunc.pl | kompleksowe strony www, grafika projektowa, identyfikacja wizualna
Bora 1.6 i żółta kontrola pali się cały czas
Osobiście wolałbym ten drozszy - Pierburga. Sprawdź tylko czy na 100% pasuje do twojego silnika bo chyba były inne do silników ATN, AUS i inne do AZD i BCB
Bora 1.6 i żółta kontrola pali się cały czas
sprawdzałem po numerze i wszystko się zgadza...budowa też jest OK.Osobiście wolałbym ten drozszy - Pierburga. Sprawdź tylko czy na 100% pasuje do twojego silnika bo chyba były inne do silników ATN, AUS i inne do AZD i BCB
______________
Aktualnie: MK4 Bora 1.6 16V
Poprzedni: MK3 - german style - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=336013
Grafik / projektowanie serwisów www
www.mariuszkunc.pl | kompleksowe strony www, grafika projektowa, identyfikacja wizualna
Aktualnie: MK4 Bora 1.6 16V
Poprzedni: MK3 - german style - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=336013
Grafik / projektowanie serwisów www
www.mariuszkunc.pl | kompleksowe strony www, grafika projektowa, identyfikacja wizualna
Bora 1.6 i żółta kontrola pali się cały czas
No kupuje Pierburga....przynajmniej spokój będzie na dłuższy okres
______________
Aktualnie: MK4 Bora 1.6 16V
Poprzedni: MK3 - german style - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=336013
Grafik / projektowanie serwisów www
www.mariuszkunc.pl | kompleksowe strony www, grafika projektowa, identyfikacja wizualna
Aktualnie: MK4 Bora 1.6 16V
Poprzedni: MK3 - german style - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=336013
Grafik / projektowanie serwisów www
www.mariuszkunc.pl | kompleksowe strony www, grafika projektowa, identyfikacja wizualna
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości