Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

Post autor: Q_mac » śr wrz 11, 2013 15:08

Przy swapie silnika czeka Cię to samo. A jak zapragniesz skrzynie TDI to jeszcze gratisowo pedały, kaseta zmiany biegów, pompa sprzęgła, wysprzęglik, zbiorniczek płynu hamulcowego do wersji z hydraulicznym sprzęgłem, rozrusznik, łapy skrzyni, linka prędkościomierza, przeróbka wydechu, półosie pod przeguby 100mm (większość z Passata B3/Seat Toledo, bo z golfa 3 części nie pasują). I masa, masa pracy przy tym. Być może coś pominąłem ;)



Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 594
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

Post autor: Developers » śr wrz 11, 2013 15:52

Raczej będę wsadzał TD 90... Troszkę mniej zabawy i tańszy jak coś w utrzymaniu..
Co wyczytałem i zauważyłem czeka mnie
-silnik kompletny
-Przeguby wewnętrzne
-Wspomaganie i modzenie z prędkościomierzem.
Chyba tyle ? Bo wydechu nie wliczam zawsze się przerobi.


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

Post autor: Q_mac » śr wrz 11, 2013 20:19

Co to TD 90 ?



Awatar użytkownika
xlsss
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 487
Rejestracja: czw gru 18, 2008 17:03
Lokalizacja: Opole/Wróblowice
Auto: MK3
Silnik: AAZ
Kontakt:

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

Post autor: xlsss » czw wrz 12, 2013 20:04

Z tego co pamiętam, TD miały 60 lub 70 KM...



Awatar użytkownika
jozeph32
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 13:51
Lokalizacja: lubelskie

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

Post autor: jozeph32 » pt wrz 13, 2013 09:22

Silnik 1.9 TD w dobrym stanie kupisz przynajmniej za 900zł bez skrzyni. Jeżeli samochód ma Ci służyć tylko i wyłącznie do jazdy a nie do jakiegoś kręcenia to szukaj 1.6 TD. Ja za 600 zł kupiłem razem ze skrzynią. Tylko też trzeba uważać najlepiej przed kupnem odpalić silnik a nie kupować w ciemno.


Był >http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... t=jozeph32
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 594
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

Post autor: Developers » pt wrz 13, 2013 14:15

Ja jak bym inwestował w 1.9 TD to bym kupił Golfa III rozbitego np w dupkę co dostał.. I dał te 2tys nawet za niego i przerzucił wszystko nawet i wspomaganie bo obecnie nie mam. Czasami można trafić za dobrą cenę cały samochód ;) Zawsze tak jest jak nie masz kasy jest wszystko... Masz pieniądze nie ma nic :P


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

Post autor: Detektor » pt wrz 13, 2013 20:14

Developers pisze:Hehhehe Jedynie co można sprzedać wtryski i pompę paliwa nic więcej
To sprzedaj chociaż to, choć nie chce mi się wierzyć ,że nie sprzedałbyś czegoś jeszcze.
Po za tym zbieraj pieniążki i swapuj na TDI od razu , zobaczysz ,że nie będziesz żałował.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 594
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

Post autor: Developers » pt wrz 13, 2013 21:54

Na razie budę doprowadzam do ładu, konserwacja itp.. Może przez ten czas coś zarobie ;) Albo pracę dostanę więc poleci z górki.. Może ktoś napisać dokładnie o swapie do MK II TDI ? Silnik normalnie wchodzi.. Skrzynia tak samo wejdzie ? Nie będzie trzeba zmieniać skrzyni ? Bo wiadome inne sprzęgło idzie. Komputer, elektryka itp...


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

Post autor: Q_mac » pt wrz 13, 2013 22:11

Napisałem Ci w kilku postach wyżej czego będzie potrzebował... A jak pogrzebiesz na forum znajdziesz informacje na temat takiego swapu. Jak gdzieś utkniesz to pisz-jestem świeżo po takim swapie. Skrzynia TD nie da sobie rady z TDI (zwłaszcza sprzęgło)



Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 594
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

Post autor: Developers » pt wrz 13, 2013 22:53

Dokładnie czego sie boję właśnie w TDI sprzegło dwu masa... Kosztowna zabawa z tym jest.... w TD tam już idą całkiem mniejsze koszty nawet za rozrząd.


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

Post autor: Q_mac » sob wrz 14, 2013 08:19

W 1Z jest koło jednomasowe i nawet chyba identyczny rozrząd (ale głowy obciąć sobie nie dam). Do AFN też idzie wsadzić bez problemu jednomas.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 135 gości