dodatkowa pompa wymuszająca obieg

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pn maja 17, 2010 22:52

też tak gdzieś kiedyś czytałem. ze ta pompa elektryczna chodzi po wyłączeniu silnika żeby głowica nie pękła. w 2.4d jest również taka pompka.
Ostatnio zmieniony pn maja 17, 2010 22:53 przez morfeusz86r, łącznie zmieniany 1 raz.



uszek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob paź 20, 2007 09:23
Lokalizacja: Nisko - Kraków
Kontakt:

Post autor: uszek1 » wt maja 25, 2010 22:17

u mnie chodzi po zaplonie od razu i pozniej jak temp jest wysoka to z wentylatorem wlacza ja zolty czujnik.
A pompka pasuje od vw LT od sprintera i od opla(omega,vectra)



Awatar użytkownika
KEFRZYSKI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 23:47
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

dodatkowa pompa wymuszająca obieg

Post autor: KEFRZYSKI » czw wrz 12, 2013 16:04

Wiem odkopuje stary temat ale mam problem. Mam MK3 po swapie VR6 z B3. U mnie do pompki plus jest na wtyczce 2 pinowej niebieskiej kolo skrzynki elektrycznej, 2 pin nie wiem do czego dochodzi na pewno nie jest to minus bo mase na pompce mam.
Wiem ze pompke chyba steruje sterownik od wentylatorow. Ma ktoś jakiś chemat podpowiedzi jak to powinno być ??
Puki co pompkę podłączyłem po przekręceniu stacyjki więc działa cały czas aż nie wyłączę silnika. I po dłuższej trasie po prostu czekam pare minut.


Mój MK3 VR6 USA
viewtopic.php?f=88&t=561736&p=6644026#p6644026" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

dodatkowa pompa wymuszająca obieg

Post autor: Dziku VR6 » czw wrz 12, 2013 19:57

Nie lepiej podłączyć razem z wentylatorami? jak czasem silnik gasimy to wentyle się wlanczają i chłodzi się tylko chłodnica a jakby pampka chodziłą to by jakiś tam obieg w tym czasie robiłą :)


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
KEFRZYSKI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 23:47
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

dodatkowa pompa wymuszająca obieg

Post autor: KEFRZYSKI » pt wrz 13, 2013 17:45

Hmm no dobrze ale gdzie najlepiej na które piny się wpiąć do wentylatorów ?? Lubię mieć zrobione to ładnie na tip-top :)


Mój MK3 VR6 USA
viewtopic.php?f=88&t=561736&p=6644026#p6644026" onclick="window.open(this.href);return false;

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

dodatkowa pompa wymuszająca obieg

Post autor: szczepan69 » wt lis 07, 2017 18:27

witam umnie nie dochodzi napiecie do wtyczki od pompy ,czy odpowiada za nia bezpiecznik czy przekażnik ????a moze moduł od wentylatorów???



Awatar użytkownika
PKrystek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 495
Rejestracja: czw lut 04, 2010 00:28
Lokalizacja: Nowogard
Kontakt:

Re: dodatkowa pompa wymuszająca obieg

Post autor: PKrystek » pn kwie 29, 2019 15:52

Odkopie temat. Tak samo nie działa mi po zapłonie pompka. Wcześniej działa . Na krótko chodzi . Co może być przyczyną? Masa jest , prądu brak


Było
Golf I GL
1.8 Gt
VR 6
1.9 TDI 130
Jest :)
AFN GTI XX jahre L041, XX jahre AFN LC9M , GT 1.8, VR6

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 26 gości