Witam,
Od jakiegoś czasu słyszę spod maski(okolic pompy wspomagania) denerwujacy i głośy klekot.
Dziś zabrałem się za ten temat, wszedłem pod samochód, zdemonotwałem pompę i...
Okazało się, że koło pasowe na pompie nie kręci się w kółko tylko jest 'jajkiem'. !!
Samo koło jest ok, między otworem w kole a mocowaniem na pompie jest jakieś 1.5-2mm wolnego miejsca, przez co nie można ustawić koła na rowno.
Jak zamontować koło popranie i czy to mogło być przyczyną klekotu?
Pozdrawiam, Sebastian.
Luźne koło pasowe pompy wspomagania.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Luźne koło pasowe pompy wspomagania.
Bliźniaczy post z GOLF3KLUBPOLSKA(wszędzie szukam pomocy)
Po zdemontowaniu pompy sytuacja wygląda tak :
Koło pasowe nie kręci się idelnie w kółko, wygląda to raczej na jajko za sprawą, że jest nierówno przymocowane(inaczej się nie da tego skręcić) :
Śruby mocujące to koło straciły gwint przy samych łbach a mocowanie pompy do koła wygląda tak :
Na koniec zdjęcie wspornika pompy, którym to napina się pasek. Czy może zostać taki jak jest, czy mam kupić nowy?
I teraz kilka pytań(mam nadzieję, że ktoś w końcu odpowie )
1. JAK przymocować koło pasowe, aby kręciło się równo? Może jakaś podkładka?
2. Czy mam wymieniać ten element z pompy który został trochę uszczerbiony?
Pozdrawiam i licze na jakąś pomoc?
PS. Nie wiedziałem, że jazda bez wspomagania jest AŻ tak trudna.. Przyzwyczajam się.
Po zdemontowaniu pompy sytuacja wygląda tak :
Koło pasowe nie kręci się idelnie w kółko, wygląda to raczej na jajko za sprawą, że jest nierówno przymocowane(inaczej się nie da tego skręcić) :
Śruby mocujące to koło straciły gwint przy samych łbach a mocowanie pompy do koła wygląda tak :
Na koniec zdjęcie wspornika pompy, którym to napina się pasek. Czy może zostać taki jak jest, czy mam kupić nowy?
I teraz kilka pytań(mam nadzieję, że ktoś w końcu odpowie )
1. JAK przymocować koło pasowe, aby kręciło się równo? Może jakaś podkładka?
2. Czy mam wymieniać ten element z pompy który został trochę uszczerbiony?
Pozdrawiam i licze na jakąś pomoc?
PS. Nie wiedziałem, że jazda bez wspomagania jest AŻ tak trudna.. Przyzwyczajam się.
Luźne koło pasowe pompy wspomagania.
No jak piasta pompy ma inną średnicę niż otwór centrujący w kółku to nic dziwnego, że jest problem z osiowością.
Numer kółka masz prawidłowy dla silnika z Twojego avatara (AAM).
Jaki masz numer pompy?
Numer kółka masz prawidłowy dla silnika z Twojego avatara (AAM).
Jaki masz numer pompy?
Luźne koło pasowe pompy wspomagania.
Pompa to RACER, jedyne numery jakie na niej sa : 91 130 i rok produkcji 2011.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Luźne koło pasowe pompy wspomagania.
Lokoko, naprawdę nie wystarczy ci odpowiedź z golf3.pl? Coś powtórzyć?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Luźne koło pasowe pompy wspomagania.
A po co to spięcie? Tam odpowiedź dostałem wczoraj o godzinie 22:40 a tu ostatni post napisałem 13:40..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości