[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- peacenotwar
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: pn sty 07, 2013 19:31
- Lokalizacja: Łódzkie / Głowno
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
No jeśli glebisz na 195/65/15 to ok
Ale 80-90% ludzi bierze 18". 19" to mały procent projektów. Więc założenie jest takie, że na podstawie 18" szukamy różnic w obniżeniu.
Przy takim samym profilu i szerokości opony, a średnicy różnej o 1", różnica wynosi 2,54cm. Czyli koło się chowa o 1,27cm bardziej w budę.
Ale 80-90% ludzi bierze 18". 19" to mały procent projektów. Więc założenie jest takie, że na podstawie 18" szukamy różnic w obniżeniu.
Przy takim samym profilu i szerokości opony, a średnicy różnej o 1", różnica wynosi 2,54cm. Czyli koło się chowa o 1,27cm bardziej w budę.
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
Nosz qfa... ale na 18" zakłada się seryjnie 225/40 (jahre, R) więc to do tej opony powinno się porównywać inne.
- peacenotwar
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: pn sty 07, 2013 19:31
- Lokalizacja: Łódzkie / Głowno
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
To mi znajdź górę zdjęć mk4 położonych na gwincie z 225/40/18. Nie ma.
Dlatego punktem odniesienia do wysokości gwintu nie jest 19" tylko 18 (3/4 opon na 18" w mk4 to 215/35)
Dlatego punktem odniesienia do wysokości gwintu nie jest 19" tylko 18 (3/4 opon na 18" w mk4 to 215/35)
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
Widzę że dyskusja nie ma sensu. Przy porównaniach odnosimy się do seryjnych opon, bo wbrew temu co Ci się wydaje znakomita większość mk4 na 18" jeździ na rozmiarach bliskich seryjnym. Zakładanie podwymiarówek ma sens tylko przy bardzo dużej glebie.
Co do zdjęcia - masz mojego na -90 wg. ostatnich pomiarów - 225/40 z tyłu. Wheel gap zerowy.
Co do zdjęcia - masz mojego na -90 wg. ostatnich pomiarów - 225/40 z tyłu. Wheel gap zerowy.
- peacenotwar
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: pn sty 07, 2013 19:31
- Lokalizacja: Łódzkie / Głowno
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
Tak jest. Podwymiarówki przy dużej glebie. Czyli to czego tyczy się temat
Dziękuję za info. FK jest jednym z lepszych rozwiązań na tył
Dziękuję za info. FK jest jednym z lepszych rozwiązań na tył
- peacenotwar
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: pn sty 07, 2013 19:31
- Lokalizacja: Łódzkie / Głowno
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
Udało mi się dorwać gwint tył FK i od razu zrobiłem małe porownanie.
Porównanie sprężyn z gwintów FK i MTS.
Porównanie sprężyn z gwintów FK i MTS.
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
peacenotwar, jak chcesz to mam gwinta FK na wkladach koni moge zmierzyć wysokosc tylnich sprężyn
Golf IV LC9Z -Highline
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=501827
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=501827
- peacenotwar
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: pn sty 07, 2013 19:31
- Lokalizacja: Łódzkie / Głowno
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
septic, ale te sprężyny na zdjęciu są moje. Fajnie na FK się tył położył. Niestety musze jeździć na MTS, bo było za nisko z tyłu a za wysoko z przodu
Wrzucę zdjęcie później
Wrzucę zdjęcie później
[mk4] Glebienie tyłu na gwincie.
peacenotwar, wybacz nie dopisalem ze mam niebieskie FK ciekawe czy sie czyms różnią
Golf IV LC9Z -Highline
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=501827
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=501827
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości