Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
michanor
- Nowicjusz

- Posty: 16
- Rejestracja: sob wrz 07, 2013 23:38
Post
autor: michanor » ndz wrz 08, 2013 22:22
Wiem wiem, jak na razie wolałbym z golfa coś poszukać

wiec nie chce się wtajemniczać w przerabianie z passata do golfa

-
krissMK4
- TDI - The Devil Inside

- Posty: 666
- Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
- Lokalizacja: Lipsko
Post
autor: krissMK4 » wt wrz 10, 2013 12:19
Tylko jedyna niedogodność przy zegarach z passata , to brak sygnału dźwiękowego jak się zostawi światłą włączone , chyba ze ktoś wie jak to ogarnąć

to słucham uważnie
Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem

-
riccardoa
- Forum Master

- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Post
autor: riccardoa » wt wrz 10, 2013 12:36
krissMK4 pisze:Tylko jedyna niedogodność przy zegarach z passata , to brak sygnału dźwiękowego jak się zostawi światłą włączone , chyba ze ktoś wie jak to ogarnąć

to słucham uważnie
Jeśli ma stary immo 3 (a ma z końcówką 806 więc immo 3)to po założeniu z passata immo 3 i wgraniu eepromu z golfa,sygnał jest.
-
grg474
- _

- Posty: 5955
- Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
- Lokalizacja: Skarżysko
Post
autor: grg474 » wt wrz 10, 2013 13:31
krissMK4 pisze:Tylko jedyna niedogodność przy zegarach z passata , to brak sygnału dźwiękowego jak się zostawi światłą włączone , chyba ze ktoś wie jak to ogarnąć
cangateway - coding - powtórzyć kodowanie - test - save z tym, że u kumpla przy komforcie 1J0 coś nie chciało gadać a u mnie gadało
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
michanor
- Nowicjusz

- Posty: 16
- Rejestracja: sob wrz 07, 2013 23:38
Post
autor: michanor » śr wrz 25, 2013 12:39
Mam już w domu licznik 1/2 fis 1J0920826 i też z silnika 1.4. Mam zgrane 2 wsady ze starego i nowego licznika. Teraz pytanie tylko takie czy w tym pliku wystarczy zmienić tylko vin i wgrać czy jeszcze coś? Wole się zapytać niż coś uwalić.
-
grg474
- _

- Posty: 5955
- Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
- Lokalizacja: Skarżysko
Post
autor: grg474 » śr wrz 25, 2013 15:19
michanor pisze:Teraz pytanie tylko takie czy w tym pliku wystarczy zmienić tylko vin i wgrać czy jeszcze coś?
1. oba liczniki tej samej firmy?
2. nie sam vin tylko vin + nr immo + pin immo + kod immo + wpisy kluczy
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
michanor
- Nowicjusz

- Posty: 16
- Rejestracja: sob wrz 07, 2013 23:38
Post
autor: michanor » śr wrz 25, 2013 15:39
Tak oba liczniki są tej samej firmy motometer. Jak zmienie tak samo nr immo+pin + kod to wdety rozumiem że nie musze kupować nowych pastylek tak?
-
grg474
- _

- Posty: 5955
- Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
- Lokalizacja: Skarżysko
Post
autor: grg474 » śr wrz 25, 2013 16:03
tak
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
michanor
- Nowicjusz

- Posty: 16
- Rejestracja: sob wrz 07, 2013 23:38
Post
autor: michanor » pt wrz 27, 2013 00:30
Licznik zamontowany, jutro będę manetki zakładał. Musiałem nowe transpondery założyć. Próbowałem tą metodą wgrania tego hex'a co umieściłeś ten opis z pozaznaczanymi miejscami co skopiować, ale dalej się o ten immobiliser się nie kasował. Natomiast metoda vac-com nie było problemu. Trochę dziwne bo oby2 liczniki to były firmy motometer. Pozdro i dzięki za pomoc

-
grg474
- _

- Posty: 5955
- Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
- Lokalizacja: Skarżysko
Post
autor: grg474 » pt wrz 27, 2013 09:44
michanor pisze:Próbowałem tą metodą wgrania tego hex'a co umieściłeś ten opis z pozaznaczanymi miejscami co skopiować
pamietaj motometer to nie vdo - inne miejsca i to wielokotnie powtarzane
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 10 gości