układ chłodzenia

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sie 27, 2006 21:58

miś fazi pisze:a jak przekręcasz pokrętło grzania to co sie wtedy dzieje ?
spoko, niema żadnego zaworu. Włączenie grzania nic tu nie zmienia ani przy spuszczaniu płynu, ani oprzy napełnianiu, ani przy odpowietrzaniu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz sie 27, 2006 22:00

jak nie widzisz zaworu nagrzewnicy w środku auta to zobacz w komorze silnikowej tam gdzie wchodzą przewody ogrzewania do kabiny moze tam masz bo były różne rozwiązania

[ Dodano: 27 Sie 2006 22:05 ]
ja nie pisze ze na samej nagrzewnicy tylko musisz miec odcięcie dopływyu gorącego płynu do nagrzewnicy



emgrala
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: emgrala » ndz sie 27, 2006 22:06

miś fazi, :mlotek:
jedyny zawor jaki jest przed nagrzewnica to termostat nagrzewnicy (i tylko on) dziala on tak ze zamyka dostep plynu do nagrzewnicy jak zimny plyn rzeby silnik szybciejsie dogrzewal ale pozniej sie otwiera



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz sie 27, 2006 22:08

ja mam MK3 ale mam przed sobą ksiązki od wszystkich modeli i w kazdym jest zawór nagrzewnicy



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sie 27, 2006 22:11

miś fazi pisze:jak nie widzisz zaworu nagrzewnicy w środku auta to zobacz w komorze silnikowej tam gdzie wchodzą przewody ogrzewania do kabiny moze tam masz bo były różne rozwiązania
to o czym piszesz to dodatkowy termostat który jest w niektórych tylko MK2 i nie puszcza płynu do nagrzewnicy na zimnym silniku. Jego działanie nie zależy od ustawienia pokrętła grzania. Można go ścignąć przy spuszczaniu płynu jeśli te paredziesiąt ml z nagrzewnicy ktoś chce koniecznie wylać ale to chyba przesada. Zresztą to jest psujący się element i praktycznie niewiele daje. Ociupinkę się silnik szybciej nagrzewa w zimie, za to w środku później się robi ciepło i nie wiem co jest ważniejsze. A jak się zepsuje (już chyba we wszystkich MK2 się zpesuły) to tylko problem z grzaniem jest.,


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

emgrala
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: emgrala » ndz sie 27, 2006 22:13

moze widzisz wiecej niz jest



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz sie 27, 2006 22:13

to co Ty masz jakiś klimatronik czy co? jaki termostat nagrzewnicy ? zjadłem MK1 MK2teraz mam MK3 i w kazdym był zawór nagrzewnicy wytłumacz mi to po ludzku

[ Dodano: 27 Sie 2006 22:16 ]
to jest jakiś automat jeśli tak to ok



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sie 27, 2006 22:17

miś fazi pisze:ja mam MK3 ale mam przed sobą ksiązki od wszystkich modeli i w kazdym jest zawór nagrzewnicy
dziwne bo jeszcze nie widziałem w żadnym MK3, a widziałem sporo. Ale może mam pecha i już powyciągane :).
Hehe. Przypomina mi się jak ojeciec w Syrence walczył z tymi zaworami, ciągle się lało i lało z nich. Makabra.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

emgrala
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: emgrala » ndz sie 27, 2006 22:19

miś fazi pisze:to co Ty masz jakiś klimatronik czy co? jaki termostat nagrzewnicy ?
czowieku popatrz na weze a zobaczysz w NZ na wezach do nagrzewnicy termostat z obejsciem nagrzewnicy :bigok:



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz sie 27, 2006 22:24

jak skonczycie klutnie i nie wyjasnicie sobie wszystkiego to wyjasnie potem skad cieple powietrze sie bierze tylko sie nie pozabijajcie. :pub:



emgrala
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: emgrala » ndz sie 27, 2006 22:27

piotr2, moze zajmiemy sie twoimi zdjeciami z butelkami :rotfl:



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz sie 27, 2006 22:41

ok

[ Dodano: 28 Sie 2006 09:27 ]
Musze pochlić głowe przed Wami Panowie mieliście całkowitą racje co do tego zaworu nagrzewnicy szacunek



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 220 gości