Historia mojego VW Golfa II 16v (nowa 1 strona :) )
Moderator: G0 Karcio
Historia mojego VW Golfa II 16v
Misza1122 pisze:A TPS ?? Wymieniłeś ???
A po co miałem to wymienić? Wartości jakie pokazuje ten "stary" są OK o ile się nie mylę.
Wczoraj wymieniłem regulator ciśnienia paliwa, co ciekawe choć numer części jest ten sam to jednak jest mała różnica między tym co miałem a tym podmienionym. A mianowicie środkowy otwór (ten w środku dziubka) ma dwukrotnie mniejszą średnicę... nie wiem czy to nie będzie miało wpływy na ilość przepływającego przez niego paliwa ale to się okaże po przejażdżce na którą wczoraj nie miałem czasu.
- Custom2Garage
- Mały gagatek
- Posty: 51
- Rejestracja: czw maja 02, 2013 10:13
- Lokalizacja: Kotlina
Historia mojego VW Golfa II 16v
Jasne że ma wpływ, im większy otwór tym więcej jest w stanie podać paliwa... ot tzw. przepustowośćtirsone pisze:nie wiem czy to nie będzie miało wpływy na ilość przepływającego przez niego paliwa
Moje TD Quattro: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=599437" onclick="window.open(this.href);return false;
Historia mojego VW Golfa II 16v
Custom2Garage pisze:Jasne że ma wpływ, im większy otwór tym więcej jest w stanie podać paliwa... ot tzw. przepustowość
Coś właśnie raczej nie bardzo, bo regulator (co jest logiczne) nie podaje paliwa na wtryski... tylko raczej jest za wtryskami i utrzymuje ciśnienie z jednej strony (wtryskiwacze) a z drugiej wypuszcza paliwo z powrotem do baku.. Także na mój gust to raczej nie powinno mieć w wpływu na obniżenie ciśnienia na wtryskiwaczach.
Dziś próbowałem odpalić auto po nocy (stało w garażu) i niestety po 7 próbach w końcu dodałem gazu i dopiero odpalił.. Także problem należy uznać za nierozwiązany. Ale to już widocznie tak ma zostać.
- konrad141
- Forum Master
- Posty: 1082
- Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
- Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
- Auto: Bora Sedes 4motion
- Silnik: AJM
- Kontakt:
Historia mojego VW Golfa II 16v
Daj spokój tyle czasu już o tym czytam , że porażka 

Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.

- Custom2Garage
- Mały gagatek
- Posty: 51
- Rejestracja: czw maja 02, 2013 10:13
- Lokalizacja: Kotlina
Historia mojego VW Golfa II 16v
Ciśnienie a przepustowość to inna bajka.tirsone pisze:Coś właśnie raczej nie bardzo, bo regulator (co jest logiczne) nie podaje paliwa na wtryski... tylko raczej jest za wtryskami i utrzymuje ciśnienie z jednej strony (wtryskiwacze) a z drugiej wypuszcza paliwo z powrotem do baku.. Także na mój gust to raczej nie powinno mieć w wpływu na obniżenie ciśnienia na wtryskiwaczach.
Na przykładzie jeden otwór na 0.5mm drugi zaś 1mm przez jeden i drugi możesz przepuścić (ciecz) tj. paliwo o ciśnieniu załóżmy 3.5 atmosfery tyle, że przez ten drugi o średnicy 1mm będzie możliwość przepłynięcia większej ilości paliwa na minute.
Podobnie jest z przepustnicą w silnikach benzynowych, jak myślisz po co chłopaki je rozwiercają

Moje TD Quattro: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=599437" onclick="window.open(this.href);return false;
Historia mojego VW Golfa II 16v
konrad141 pisze:Daj spokój tyle czasu już o tym czytam , że porażka
Ale że co? że u mnie w temacie?


Ale obiecuję już więcej nic nie pisać w tym temacie o ile się coś nie zmieni/nie trafię w końcu na źródło problemu.
Na dniach wrzucę foto nowych lampek przednich

Historia mojego VW Golfa II 16v
Custom2Garage pisze:Ciśnienie a przepustowość to inna bajka.
Na przykładzie jeden otwór na 0.5mm drugi zaś 1mm przez jeden i drugi możesz przepuścić (ciecz) tj. paliwo o ciśnieniu załóżmy 3.5 atmosfery tyle, że przez ten drugi o średnicy 1mm będzie możliwość przepłynięcia większej ilości paliwa na minute.
Podobnie jest z przepustnicą w silnikach benzynowych, jak myślisz po co chłopaki je rozwiercają
Ja się zgadzam z tym co piszesz o przepływie ale w dalszym ciągu nie widzę powodu dla którego akurat w tym przypadku miałoby to jakiś wpływ na pracę silnika

- konrad141
- Forum Master
- Posty: 1082
- Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
- Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
- Auto: Bora Sedes 4motion
- Silnik: AJM
- Kontakt:
Historia mojego VW Golfa II 16v
Nie no chodzi o to ,że niby wszyscy znają wszystko na wylot a jeszcze nie dało się ogarnąć , wiesz problem auta temat o aucie to ja nic do tego nie mam , może dziwnie to zabrzmiało na początku 

Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.

Historia mojego VW Golfa II 16v
Hejho...
To taki maluteńki update.
Smoked jetta front made by IN.PRO. Miałem odesłać bo był problem z mocowaniami ale mała rzeźba i wszystko dało się umocować.


To taki maluteńki update.
Smoked jetta front made by IN.PRO. Miałem odesłać bo był problem z mocowaniami ale mała rzeźba i wszystko dało się umocować.


Re: Historia mojego VW Golfa II 16v
maxgt pisze:nie myślałeś nad grilem ze znaczkiem?
Ogólnie rzecz biorąc to myślę nad różnymi opcjami ... niby zawsze ciągnęło mnie w stronę cleanlooka, ale sumie taki znaczek (na czarno) to chyba nie byłaby taka głupia myśl. Aczkolwiek są gusta i guściki.
Zastanawiam się czy nie powinienem polakierować brewki na biało, ewentualnie ją całkiem wywalić...
Ale jakoś nie bardzo widzę tę brewkę w białym kolorze..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości