golf II 1.3 nz 90r
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: ndz maja 17, 2009 17:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
golf II 1.3 nz 90r
Witam panowie mam taki o to problem z moim Mk 2. Odpalam auto wszystko jest ok wbijam bieg 1 potem 2 itd jadac równa predkoscia powiedzmy 90 czyli 2.5tys ob dodajac gazu auto nie ma mocy zaczyna szarpac kiedy zredukuje bieg i go przeciagne troche, czasami odpuszcza i wszystko wraca do normy, zgaszenie i ponowne odpalenie na chwile pomaga ale nie zawsze, dodam tez ze czasem moge jezdzic caly dzien i objawy wogole sie nie pokazuja pozatym kiedy zaczyna sie to dziac ,na biegu jałowym obroty faluja i spadaja ponizej 900 zauwazylem jeszcze ze stojac na biegu jałowym i trzymajac pedal gazu w jednej pozycji np1.5 tys obr po chwili wskazówka zaczyna opadac i stopniowe dodawanie gazu dalej obniza obroty dopiero calkowite wcisniecie gazu podnosi obroty wymieniona sonda lambda ale nie od vw, czujnik halla , kostka stacyjki i wiele innych pierdułek ale nic nie pomaga. Dzieki i licze na jakies odpowiedzi
-
- Użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 12:58
- Lokalizacja: Jarosław
golf II 1.3 nz 90r
Wyczyść przepustnicę, to nic nie kosztuje. Po czyszczeniu może mieć za wysokie obroty, trzeba doregulować
-
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: ndz maja 17, 2009 17:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
golf II 1.3 nz 90r
zapomnialem dodac tez czysczona i wymieniony niedawno filtr paliwa ten przy zbiorniku
-
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: ndz maja 17, 2009 17:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
golf II 1.3 nz 90r
" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak widac na filmiku trzymalem pedal gazu w jednej pozycji chwile było ok i zaczynały spadac obroty potem delikatnie dodawalem opadały coraz mocniej az docisnalem pedal do konca i poszły obroty w góre. Moze to Pompa paliwa? aa to na koncu to ja go zgasilem i chcialem odpalic zeby pokazac ze to nawet juz nie pomaga i padl telefon bo nie ma opcji zeby zgasł z tego powodu (nigdy tak nie zrobil) tylko go jakby cos dławiło zamale cisnienie ?
Jak widac na filmiku trzymalem pedal gazu w jednej pozycji chwile było ok i zaczynały spadac obroty potem delikatnie dodawalem opadały coraz mocniej az docisnalem pedal do konca i poszły obroty w góre. Moze to Pompa paliwa? aa to na koncu to ja go zgasilem i chcialem odpalic zeby pokazac ze to nawet juz nie pomaga i padl telefon bo nie ma opcji zeby zgasł z tego powodu (nigdy tak nie zrobil) tylko go jakby cos dławiło zamale cisnienie ?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
golf II 1.3 nz 90r
JaryBydgoszcz, przyczyn może być wiele, generalnie wygląda na zbyt ubogą mieszankę, decydujące znaczenie w tym silniku dla składu mieszanki ma przepływomierz, po pierwsze czy jest sprawny, a po drugie ma śrube regulacyjną do składu mieszanki na sobie. Szukaj tez lewego powierrza w dolocie, sprawdź czujnik temperatury niebieski. Opisy do sprawdzania przepływki typu klapkowego ( ma podobną też PF, PB, 2E) są na forum
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: ndz maja 17, 2009 17:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
golf II 1.3 nz 90r
słuchaj sprawdzilem cisnienie paliwa odczepilem wąz paliwowy ten przy listwie i w butelke poleciało takim malutkim ciureczkiem moze z 50ml? wydaje mi sie ze powinno byc wieksze. w tygodniu jade na podnosnik i sprawdze cisnienie na pompie. Ta śruba na przepływce ok kreciłem nia i nic sie nie zmienia czujnik tez ok sprawdzalem, jedynie co przepływka i pompa dam znac co i jak po weekendzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości