[MK2 1.3] obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

grzesio_31
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: śr sty 18, 2006 23:06
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

[MK2 1.3] obroty

Post autor: grzesio_31 » ndz sie 27, 2006 16:54

jak ustawic obroty w mk2 1.3 nz ????
mam ok 1200-1300- i niemoge ich zmniejszyć!!!
slyszalem cos o "krokowcu" ale gdzie on jest i jak wyglada?
slyszalem ze jak jest uszkodzony to sa wyzsze obroty.
jak on wyglada i gdzie jest , jak go sprawdzic?
-------------POMOCY---------------------------
Ostatnio zmieniony czw sie 31, 2006 17:14 przez grzesio_31, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
guli
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:07
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: guli » ndz sie 27, 2006 18:35

W silniku 1,3 NZ nie ma silnika krokowego. Wysokość obrotów biegu jałowego ustawia się śrubką na przepustnicy nad czujnikiem położenia przepustnicy (lewa strona obrazka)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



frantz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: śr sty 12, 2005 23:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: frantz » ndz sie 27, 2006 19:36

dokładnie ! w nz nie ma krokowca, nie kręć przypadkiem przepływomierzem !
nie napisałeś dlaczego masz takie wysokie obroty i od jakiego czasu sie tak dzieje



grzesio_31
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: śr sty 18, 2006 23:06
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: grzesio_31 » ndz sie 27, 2006 20:05

a dokladnie ktore to miejsce?
reguluje sie kluczem imbusowym?
wysokie obroty mialem chyba zawsze ale niedawno zalozylem zegary z obrotkiem i mnie to teraz wkuza ze takie wysokie!!!!
a autko ma instalacje lpg ale obroty i na lpg i na benzynie takiesame.



frantz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: śr sty 12, 2005 23:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: frantz » ndz sie 27, 2006 20:47

guli pisze:. Wysokość obrotów biegu jałowego ustawia się śrubką na przepustnicy nad czujnikiem położenia przepustnicy (lewa strona obrazka)
wystarczy zwykły wkrętak rys A
imbusem na rys B ustawia się przepustnice, ale ty nie masz tam nic do roboty



Awatar użytkownika
rafekde
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 09:20
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: obroty w mk2 1.3 nz

Post autor: rafekde » ndz sie 27, 2006 21:53

grzesio_31 pisze:mam ok 1200-1300- i niemoge ich zmniejszyć!!!
guli pisze: Wysokość obrotów biegu jałowego ustawia się śrubką na przepustnicy nad czujnikiem położenia przepustnicy
wszystko pieknie ładnie, tu se pokreci tu wyreguluje a jeżeli auto jezdzi caly czas na ssaniu.. bo niebieski czujnik temp. wody przekłamuje?!

skad nagle takie oborty? nagle od poczatuku?
ja tak akurat mialem tak, popsul sie czujnik temp silnika jezdzil, palil jak smok i mial obroty 1200- 1400

____________pozdraiwam

PS: ale namieszalem :ass:


SPRZEDAM 4 opony letenie VREDESTEIN 185/60 R14 MODEL HI-TACK z czarnymi felgami stalowymi do golfa

emgrala
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: emgrala » ndz sie 27, 2006 22:08

guli pisze:W silniku 1,3 NZ nie ma silnika krokowego. Wysokość obrotów biegu jałowego ustawia się śrubką na przepustnicy nad czujnikiem położenia przepustnicy (lewa strona obrazka)
ten rysunek pokazuje jak zwiekszyc CO a od obrotoe jest przy przepustnicy

[ Dodano: Nie Sie 27, 2006 22:09 ]
rafekde pisze:wszystko pieknie ładnie, tu se pokreci tu wyreguluje a jeżeli auto jezdzi caly czas na ssaniu.. bo niebieski czujnik temp. wody przekłamuje?!
mozliwe ze on



frantz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: śr sty 12, 2005 23:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: frantz » ndz sie 27, 2006 22:09

rafekde pisze:wszystko pieknie ładnie, tu se pokreci tu wyreguluje a jeżeli auto jezdzi caly czas na ssaniu.. bo niebieski czujnik temp. wody przekłamuje?!

skad nagle takie oborty? nagle od poczatuku?
ja tak akurat mialem tak, popsul sie czujnik temp silnika jezdzil, palil jak smok i mial obroty 1200- 1400

____________pozdraiwam
cos w tym jest :hmm:
faktycznie namieszałeś :)



emgrala
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: emgrala » ndz sie 27, 2006 22:10

ja stawiam na zawor dodatkowego powietrza jest on pod kolktorem dolotowym

[ Dodano: Nie Sie 27, 2006 22:12 ]
w NZ czujnik niebieski i sonda maja maly wplyw na obroty za wysokie obroty zimnego silnika (cos jak sanie) jest odpowiedzialny zawor dodatkowego powietrza

[ Dodano: Nie Sie 27, 2006 22:17 ]
guli pisze:Wysokość obrotów biegu jałowego ustawia się śrubką na przepustnicy nad czujnikiem położenia przepustnicy (lewa strona obrazka
lepiej zostawic te srubki w spokoju jak ruszysz ta przy przepustnicy to obroty sie zmienia ale i mieszanka paliwa i trzeba jechac na regulacje na analizator
:blush: wiem bo grzebalem i skonczylo sie na analizatorze

[ Dodano: Nie Sie 27, 2006 22:23 ]
zobacz czy masz moze zagiety waz od filtra pow. do blotnika
moze filter pow zapchany
odepnij sonde
odepnij niebieski czujnik od wody zobacz czy cos sie zmieni jak nie to odkrecaj zawor powietrza



adi_37
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr sie 09, 2006 19:03
Lokalizacja: TORUŃ
Kontakt:

Post autor: adi_37 » ndz sie 27, 2006 22:51

witam jak masz go na wtrychu to wymień niebieski czujnik on odpowiada za sterowanie wtryskami sam walczyłem 2 tygodnie z tym problemem. Jak jest popsutyto wtedy pokazuje że auto pracuje na ssaniu i leje paliwo . pozdrowionka


GOLFIK 2

Awatar użytkownika
rafekde
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 09:20
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: rafekde » ndz sie 27, 2006 23:28

frantz pisze:cos w tym jest
faktycznie namieszałeś
a bo sie zdenerwowalem:P
emgrala pisze:odepnij niebieski czujnik od wody zobacz czy cos sie zmieni jak nie to odkrecaj zawor powietrza
hmm zastanawiam sie czy mamy ten sam silnik:) moj bez sondy lambda podobnie jak bez sygnalu z niebieskiego czujnika nie bangla

juz wielkokrotnie problemy z najmniejszym sielniczkiem dwójki były poruszanuszane na forum uszkodzone moze byc wiele elementow ja nie biore na siebie odpowiedzialnosci aby stwierdzic na 100% co padlo
sprawdzic:
szczelnosc ukladu dolotowego
dzialanie niebieskiego czujnika
dzialanie sondy lambda
jak to zrobic? opcja szukaj :bigok:

nikogo to nie interesuje skad tak wysokie obroty.. a przeciez to jest wazne czy pojawily sie stopniowo? nagle? byly czasem teraz sa zawszze.. nikt nie pyta tylko kazdy napisze pokrec srubka, wymien czujnik:P
_____________pozdrawiam


SPRZEDAM 4 opony letenie VREDESTEIN 185/60 R14 MODEL HI-TACK z czarnymi felgami stalowymi do golfa

qln
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: śr lut 09, 2005 15:17
Lokalizacja: wawa

Re: obroty w mk2 1.3 nz

Post autor: qln » wt sie 29, 2006 08:14

grzesio_31 pisze:jak ustawic obroty w mk2 1.3 nz ????
mam ok 1200-1300- i niemoge ich zmniejszyć!!!
slyszalem cos o "krokowcu" ale gdzie on jest i jak wyglada?
slyszalem ze jak jest uszkodzony to sa wyzsze obroty.
jak on wyglada i gdzie jest , jak go sprawdzic?
-------------POMOCY---------------------------
zobacz kostkę idącą na listwe wtryskiwaczy, czy żaden z jej kableków nie jest przerwany



tomiiw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw cze 29, 2006 14:01
Lokalizacja: szczytna
Kontakt:

Post autor: tomiiw » czw sie 31, 2006 16:18

Hej,też mam taki silnik w mk2,słuchaj u nas nie ma silników krokowych!z tego co mi mechanik mówił,poprostu sam bym nic nie robił tylko na komputer,bo dopiero sobie namieszasz jak zaczniesz kręcić :bigok:


TOMIIW

Awatar użytkownika
Danielo85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: śr cze 28, 2006 22:05
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: Danielo85 » czw sie 31, 2006 18:06

adi_37 pisze:witam jak masz go na wtrychu to wymień niebieski czujnik
a gdzie jest ten czujnik?


[img]http://img145.imageshack.us/img145/7367/vwgolfplusercu4.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 253 gości