Takich pseudo -fachmanów "to bym od razu pogonił ...bez odpalonego silnika ,to sobie można nasprawdzaćTomek3416 pisze:Gostek sie podpinał z lapkiem pod złącze w środku za lewarkiem, ale co konkretnie sprawdzał to nie mam pojęcia, ale nawet nie zapalał silnika
Golf IV 1,9 SDI 68KM muli jak cholera
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Golf IV 1,9 SDI 68KM muli jak cholera
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Golf IV 1,9 SDI 68KM muli jak cholera
Okej. To teraz pytanko, czy wystarczy kupić takie coś http://allegro.pl/interfejs-vag-kkl-bla ... 89563.html" onclick="window.open(this.href);return false; , czy jeszcze czegoś potrzebuję żeby sprawdzić kąt wtrysku? Laptopa mam z Windows 7 Home Premium, jak będzie trzeba to zmienię na XP. Napiszcie, czy to złącze się nada. Jak nie to pokażcie mi takie, którym sprawdzę kąt wtrysku. Nie pozostaje nic innego, jak zaopatrzyć się w takie złącze i samemu zacząć działać.
Jeszcze pytanie poza tematem. Czy mając takie złącze diagnostyczne, można sprawdzić np. który czujnik ABSu nie działa?
Jeszcze dodam, że dziś jechałem pod dość sporą górkę na trzecim biegu z gazem w podłodze. Silnik utrzymywał ok. 3tys obrotów i nie przyspieszał. Za mną jechał kolega motorem i jak potem mówił samochód nic nie kopci przy pełnym obciążeniu.
Filtr powietrza kapke stary, bo sprzed roku ma najechane ok. 10tys km. Filtr paliwa zmieniany był podczas remontu silnika - ok. 30tys km. Bez filtra powietrza samochód jedzie tak samo, więc to nie jego wina. No ale i tak niedługo wszystkie filtry będą zmieniane wraz z olejem.
Jeszcze pytanie poza tematem. Czy mając takie złącze diagnostyczne, można sprawdzić np. który czujnik ABSu nie działa?
Jeszcze dodam, że dziś jechałem pod dość sporą górkę na trzecim biegu z gazem w podłodze. Silnik utrzymywał ok. 3tys obrotów i nie przyspieszał. Za mną jechał kolega motorem i jak potem mówił samochód nic nie kopci przy pełnym obciążeniu.
Filtr powietrza kapke stary, bo sprzed roku ma najechane ok. 10tys km. Filtr paliwa zmieniany był podczas remontu silnika - ok. 30tys km. Bez filtra powietrza samochód jedzie tak samo, więc to nie jego wina. No ale i tak niedługo wszystkie filtry będą zmieniane wraz z olejem.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Golf IV 1,9 SDI 68KM muli jak cholera
Rodzaj kabla jaki zakupisz i cena ,nie ma znaczenia ,bo połaczysz się praktycznie każdym . Wszystkie kable diagnostyczne mają praktycznie taką samą elektronike w środku ...co by nie pisali o tym sprzedawcy ,to i tak padają w nich zwykle właśnie FT 232 ,czyli konwerter RS-USB,element smd kosztujący ok.10zł ...miałem okazję testować kilka różnych ,te od Viakena również ....padły mi też praktycznie wszystkie z nich,z viakena nawet szybciej niż te tańsze .Padają zwykle po iluś tam dziesiątkach połączeń .Kable po porcie RS są stabilniejsze ,ale padaja również ,bo też mi padł .Na szczęscie naprawa ich ,też jest prosta ,więc prawie wszystkie zreanimowałem i smigaja nadal .Rodzaj kabla jaki zakupisz nie ma znaczenia ,bo połaczysz się z ecu praktycznie każdym .Znaczenie ma program diagnostyczny .Nie wiem jak te płatne wersje ,ale darmowe wersje programów diagnostycznych ,zwykle są okrojone i nie ustawisz ,a czasem nawet nie zobaczysz na nich kąta wtrysku .Te płatne ,np.Polski vag ,powinny już chyba być w pełni użytkowe ...Najlepszy jest vag com 3.11 w wersji angielskiej ,bo można nim sprawdzić , ustawić i adaptować ,wszystko co się da .Tomek3416 pisze:To teraz pytanko, czy wystarczy kupić takie coś http://allegro.pl/interfejs-vag-kkl-bla" onclick="window.open(this.href);return false; ... 89563.html
Można sprawdzic wszystko ,z czym się tylko połączyszTomek3416 pisze:Jeszcze pytanie poza tematem. Czy mając takie złącze diagnostyczne, można sprawdzić np. który czujnik ABSu nie działa?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Golf IV 1,9 SDI 68KM muli jak cholera
munior pisze:Najlepszy jest vag com 3.11 w wersji angielskiej ,bo można nim sprawdzić , ustawić i adaptować ,wszystko co się da
najlepszy to jest VCDS ale za niego trzeba zaplacic ok 2 k
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- speckom
- Forum Master
- Posty: 1129
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
- Lokalizacja: Ferrara Włochy
- Kontakt:
Golf IV 1,9 SDI 68KM muli jak cholera
a co wiecej mozna zrobic takim vcdsem jak zwyklym vagiem i kablem za 20-30zł w takim sdi jak w temacie ?
nie ma mnie
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Golf IV 1,9 SDI 68KM muli jak cholera
speckom, chociazby wszelkiego rodzaje adaptacje , kodowania i rozszerzona diagnosty, + jest po PL i legalny jesli prowadzisz warsztat
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- speckom
- Forum Master
- Posty: 1129
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
- Lokalizacja: Ferrara Włochy
- Kontakt:
Re: Golf IV 1,9 SDI 68KM muli jak cholera
chyba ,że takAdamm pisze:speckom, chociazby wszelkiego rodzaje adaptacje , kodowania i rozszerzona diagnosty, + jest po PL i legalny jesli prowadzisz warsztat
nie ma mnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości