Swap licznika mk3 do mk2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Swap licznika mk3 do mk2
Witam, jak w temacie posiadam golfa mk2 1.8rp z MFA i chciałbym się dowiedzieć co i jak powinienem zrobić z elektryką i napędem prędkościomierza aby licznik sprawnie działał.
- sgrodnicki
- Użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:46
- Lokalizacja: Susz
Swap licznika mk3 do mk2
Po pierwsze musisz wyciągnąć kable od licznika. W tym celu będziesz musiał rozciąć główną wiązkę. Interesują Cię 2 błękitne wtyki, które wchodzą do skrzynki bezpieczników, a na drugim końcu będziesz miał biały wtyk, których wchodzi w licznik. Potem musisz, wykręcić linkę ze skrzyni i wkręcić do niej impulsator, wtedy kable impulsatora przypinasz do wtyczki, która idzie z wiązki do licznika i już:)
Swap licznika mk3 do mk2
Czyli biorąc licznik od mk3 ze złomu to muszę brać razem z wiązką? a impulsator będzie pasował od mk3? czy jakiś specjalny trzeba zamawiać?
- sgrodnicki
- Użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:46
- Lokalizacja: Susz
Swap licznika mk3 do mk2
A w golfie ze szrotu też 1.8? Jak tak to powinien na 99% pasować. No i oczyścicie w ten sposób zmienisz licznik o ile u siebie masz "nową" elektrykę. I dokładnie tak, z wiązką.. I będziesz potrzebował dobrego nożyka żeby rozciąć izolację wiązki elektrycznej.
Swap licznika mk3 do mk2
a ta wiązka będzie pasować bezpieczniki-licznik czy nie lepiej zrobić sobie przejściówkę ? od tej białej wtyki do licznika od mk3.
- sgrodnicki
- Użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:46
- Lokalizacja: Susz
Swap licznika mk3 do mk2
Będziesz spokojniej spał jak włożysz instalację licznika od MK3, a teraz robić przejściówkę, to nie dość, że kłopot, rozpinować teraz gdzie jaki pin, to jeszcze zawsze istnieje ryzyko że źle to zrobisz i zepsujesz licznik:/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 108 gości