Silnik AAZ "kuleje" jak się zagrzeje
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Łukasz1992
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: śr kwie 18, 2012 23:28
- Lokalizacja: Gniazdów, SMY
- Auto: Mk 3 TDI
- Silnik: 1Z
Silnik AAZ "kuleje" jak się zagrzeje
z powodu braku kasy jeszcze nic nie robiłem z autem;/ dopiero w przyszłym tygodniu zamierzam się za to zabrać. Tylko dochodzi jeszcze jedna opcja: auto ma już rozrząd do wymiany(przejechane prawie 80tys) czy istnieje możliwość że to może być wina rozrządu? np naciągniętego paska który robi się luźny? po niedzieli planuję wymienić rozrząd a jak to nic nie da to biorę się za wtryski, pompę i kąt wtrysku.
Moje czerwone mk3 w tdi-ku
viewtopic.php?f=88&t=621246
viewtopic.php?f=88&t=621246
- KamilP
- DieseL PoweR
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
- Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin
Silnik AAZ "kuleje" jak się zagrzeje
Dajesz z tym rozrządem bo jego co 60 tyś się chyba wymienia Moim zdaniem każde odpalenie silnika przed wymianą rozrządu jest meeeega ryzykowne i do mechanika to bym nawet go podholował..... Bo w jednej chwili z silnika może Ci zostać sporo kg złomu....
Silnik AAZ "kuleje" jak się zagrzeje
dawka paliwa nie ma nic do spalania pod warunkiem świadomego używania gazu, jeśli jeździmy spokojnie to spalanie bedzie podobne do serii lub nawet nieco niższe, możesz zapytać kolegi Q-mac który zakupił ode mnie moją poprzednią pompę wtryskową. dawka jest taka że sadzą z wydechu przy gwałtownym wciśnięciu gazu mógłbyś powalić słonia.
dość powiedzieć że na GT20 przy ciśnieniu 1.5bara u kolegi dym przy gazie w podłodze nie ginął, ( u mnie były ustawione okolice 2,0bara z GTB2260VK i jak turbo już nadmuchało to dym ginął niemal całkowicie).
a spalanie przeważnie mieściło się w widełkach 5-7l w zależności od masy prawej stopy
sprawdź w pierwszej kolejności koło na wale, wtryski, i dopiero wtedy pompę,
P.S. rozrząd na pewno jest dobrze ustawiony?
dość powiedzieć że na GT20 przy ciśnieniu 1.5bara u kolegi dym przy gazie w podłodze nie ginął, ( u mnie były ustawione okolice 2,0bara z GTB2260VK i jak turbo już nadmuchało to dym ginął niemal całkowicie).
a spalanie przeważnie mieściło się w widełkach 5-7l w zależności od masy prawej stopy
sprawdź w pierwszej kolejności koło na wale, wtryski, i dopiero wtedy pompę,
P.S. rozrząd na pewno jest dobrze ustawiony?
- Łukasz1992
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: śr kwie 18, 2012 23:28
- Lokalizacja: Gniazdów, SMY
- Auto: Mk 3 TDI
- Silnik: 1Z
Silnik AAZ "kuleje" jak się zagrzeje
Rozrząd został wymieniony,dokładnie ustawiony(stary miał coś koło 80 tys). Ustawione również zostało ciśnienie na pompie, ponieważ było za małe. Silnik nareszcie zaczął pracować równo, chodzi,zapala,jeździ jak powinien Tylko że stracił troszkę na mocy nie wiadomo z jakiego powodu. Jeszcze jedyna niepokojąca rzecz to powietrze które gromadzi się w przewodach paliwowych na odcinku filtr paliwa-pompa wtryskowa. Nie wiem czy winę za to ponosi filtr czy może pompa zasysa lewe powietrze. Co o tym sądzicie?
Moje czerwone mk3 w tdi-ku
viewtopic.php?f=88&t=621246
viewtopic.php?f=88&t=621246
-
- Użytkownik
- Posty: 460
- Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:37
- Lokalizacja: Wysoka/Wrocław
Silnik AAZ "kuleje" jak się zagrzeje
biały zaworek na filtrze lubi uprzykrzyć życie.
Było MK3 AAZ jest Accord 6 F18b2 i Leon ASV.
- KamilP
- DieseL PoweR
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
- Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin
Silnik AAZ "kuleje" jak się zagrzeje
Ja miałem podobnie, po wymianie filtru paliwa przy jeździe próbnej ledwo dotoczyłem się do garażu i mi zgasł. Tylko tutaj przy filtrze te krótkie czarne przewody miałem ciut popękane, opaskę założyłem dalej, przykręciłem na siłę i bąbelki znikły, miała być taka prowizorka na krótki czas a jest dobrze to jeżdżę i jeżdżę Ale bąbelki te miałem od kiedy samochód kupiłem, tylko po wymianie filtra i po ich ruszeniu (nie pierwszy raz zresztą filtr wymieniałem) się tak zrobiło że silnik za mało paliwa dostawał. Wcześniej mimo wszystko normalnie pracował
Silnik AAZ "kuleje" jak się zagrzeje
na tej pompie nie będziesz miał ciśnienia na wolnych obrotach zanim nie podasz napięcia na zaworek który jest tuż nad alternatorem na pompie.
- Łukasz1992
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: śr kwie 18, 2012 23:28
- Lokalizacja: Gniazdów, SMY
- Auto: Mk 3 TDI
- Silnik: 1Z
Silnik AAZ "kuleje" jak się zagrzeje
W skrócie: Silnik zaczął normalnie pracować po zrobieniu następujących rzeczy:
- został wymieniony i dokładnie ustawiony rozrząd.
-ustawiony kąt wtrysku.
-ustawione ciśnienie na pompie.
Za wszelkie rady dziękuje, oczywiście pochwały powędrują do tych którzy podpowiedzieli trafie co było do zrobienia
Pozdrawiam Łukasz
- został wymieniony i dokładnie ustawiony rozrząd.
-ustawiony kąt wtrysku.
-ustawione ciśnienie na pompie.
Za wszelkie rady dziękuje, oczywiście pochwały powędrują do tych którzy podpowiedzieli trafie co było do zrobienia
Pozdrawiam Łukasz
Moje czerwone mk3 w tdi-ku
viewtopic.php?f=88&t=621246
viewtopic.php?f=88&t=621246
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 151 gości