[mk2 GTD] Kilka problemow do rozwiazania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gostek37
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: wt sty 17, 2006 22:55
Lokalizacja: Wawka-Mokotow
Kontakt:

[mk2 GTD] Kilka problemow do rozwiazania

Post autor: gostek37 » ndz sie 27, 2006 13:33

Witam serdecznie mam takie pytanko bo niedawno kupilem golfa II 1.6GTD 87r silnik JR co myslicie o tych samochodach??
drugi moj problem ze jak po nocy np przekrece kluczyk to kntrolka od temperatury mryga i przestaje
ale jak juz odpale to mryga przestaje i znowu zaczyna mrygac co to zonacza?? potem sie wylacza po jakims czasie?
a trzecie pytanie to cos mi dymi ten samochod co to moze oznaczac na co zwrocic uwage?? czekam na jakies podpowiedz i gory dzieki...

[ Dodano: Nie Sie 27, 2006 15:10 ]
a co do kopcenia do kopci tak na siwo
Ostatnio zmieniony pn sie 28, 2006 19:06 przez gostek37, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.vwgolf.waw.pl/][img]http://www.vwgolf.waw.pl/forum/images/signatures/145162113047f9bd04c3864.gif[/img][/url]

jezalb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:31
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: jezalb » ndz sie 27, 2006 15:32

Witam. Mialem te same problemy co Ty. Mam takiego samego golfa. Co do kontrolki to masz za malo plynu chlodniczego i dlatego mroga. Przestaje poniewaz po nagrzaniu zwieksza sie troche objetosc tego plynu i stan sie normuje. Dolej troche plynu i powinno byc git. Moj kopcil tak samo ale oprocz tego ubywal mi olej, poniewaz turbina sie rozszczelnila i ciekla po silniku z tylu. Wymienilem turbo na takie po regeneracji (480zl) i jest teraz super. Pozdr



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » ndz sie 27, 2006 16:20

ja myśle ze kupiłeś super auto :) a co do dymienia, hmm, zależy jaki kolor i w jakim momencie. mogą być wtryski, turbina, dawka, pierścienie, zapchany filtr powietrza, nieszczelność ... itd jedno do zrobienia małym kosztem drugie nie :bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » ndz sie 27, 2006 19:02

tak jak Cinek, pisze, moga byc wtryski, pierscienie, uszczelniacze, turbo, u mnie tez cos olej ginie musze jechac do mechaniora :|



gostek37
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: wt sty 17, 2006 22:55
Lokalizacja: Wawka-Mokotow
Kontakt:

Post autor: gostek37 » ndz sie 27, 2006 21:04

dymi na siwo.... i jak sie przygazuje dosc duzo tego dymu wiec co to moze byc?


[url=http://www.vwgolf.waw.pl/][img]http://www.vwgolf.waw.pl/forum/images/signatures/145162113047f9bd04c3864.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Pawlos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: śr mar 15, 2006 08:32
Lokalizacja: Stranda
Kontakt:

Post autor: Pawlos » ndz sie 27, 2006 21:08

A bardziej siwo niebiesko czy siwo czarno?? Jak na czarno to normalka, a jesli niebiesko to juz nie normalka :P



gostek37
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: wt sty 17, 2006 22:55
Lokalizacja: Wawka-Mokotow
Kontakt:

Post autor: gostek37 » ndz sie 27, 2006 21:22

no niestety taki siwo niebieski bardziej...co to moze byc??


[url=http://www.vwgolf.waw.pl/][img]http://www.vwgolf.waw.pl/forum/images/signatures/145162113047f9bd04c3864.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » ndz sie 27, 2006 22:47

ciagnie olej, czyli zawory, uszczelniacze, pierscienie lub turbina



Awatar użytkownika
Młoda
KS KathStyle
KS KathStyle
Posty: 13152
Rejestracja: pn kwie 10, 2006 19:35
Lokalizacja: PO
Auto: Czarna Wdowa <3

Post autor: Młoda » pn sie 28, 2006 16:46

gostek37 pisze:no niestety taki siwo niebieski bardziej...co to moze byc??
A kiedy wymieniałeś uszczelki pod głowica?? jeśli leci przez cały czas niebieski dym tzn, że one moga być przyczyną ... lub tak jak chłopacy powiedzieli tamte powody też moga być... ale wez sprawdz wszystko wrazie "W"

Pozdro


:satan: Squad Nocne Mary Enigmatycznie... "(...) Jeśli niebo - to siódme, jeśli piekło -to samo dno. Żadnych półśrodków(...)"

gostek37
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: wt sty 17, 2006 22:55
Lokalizacja: Wawka-Mokotow
Kontakt:

Post autor: gostek37 » wt sie 29, 2006 11:00

ale jak uszczelecza to by chyba znikal plyn itd nie prawda:)??


[url=http://www.vwgolf.waw.pl/][img]http://www.vwgolf.waw.pl/forum/images/signatures/145162113047f9bd04c3864.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » wt sie 29, 2006 11:13

ja też mam taki silnik.jak go kupiłem to dymil tak ze swiata nie było widać.z początku myślałem ze jest zamulony bo przedemną niała go laska i nie jezdziła tak jak ja ale po tygodniu jak sprawdziłem olej to sie okazało ze ubywa i to sporo(w 3miesiące 15 litrów)okazało sie ze pierścieni prawie nie było(miały niecały 1mmgrubości)wymienilem pierścionki i teraz jest git.teraz dymi na czarno jak sie depnie:)

[ Dodano: Wto Sie 29, 2006 11:17 ]
co do czujnika poziomu płynu to sprawdz czy on wogóle jest.u mnie też sie tak robiło i okazało sie ze nie ma czujnika a w kostkę był włożony drucik zeby było przejście prądu.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

gostek37
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: wt sty 17, 2006 22:55
Lokalizacja: Wawka-Mokotow
Kontakt:

Post autor: gostek37 » wt sie 29, 2006 23:38

a jaki koszt wymiany pierscionkow?? i raczej to pierscionki czy cos innego??


[url=http://www.vwgolf.waw.pl/][img]http://www.vwgolf.waw.pl/forum/images/signatures/145162113047f9bd04c3864.gif[/img][/url]

bocianek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 13:52
Lokalizacja: Opole

Post autor: bocianek » czw sie 31, 2006 11:01

Masz b.fajny samochodzik:) tyle powiem.
Przyczyna Twoich klopotow moze byc Turbo :)
pozdr.



Wawro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: wt paź 04, 2005 00:27
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Wawro » czw sie 31, 2006 11:16

Ten dym pojawia się przy normalnej pracy, np przy jałowych obrotach, albo przy stałej prędkości? U mnie dym pojawia się (duuuuuużo czarnego dymu) tylko wtedy jak wciśnę gwałtownie pedał gazu i ostrym przyśpieszaniu (szczególnie jak jest ciemno i jedzie jakieś auto za mną, wtedy widać że światło jest "troszkę" przysłaniane). Normalnie jadąc nic takiego nie ma. Mam zresztą świadka kolegę, który jechał za mną i obserwował zachowanie. Rok temu miałem walniętą usczelkę pod głowicą, i nie zauważyłem żeby inaczej dymił (głowica do planowania).
Pozdrawiam
PS: Fajne autko sobie sprawiłeś :)


I did it all for the nookie ... :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości