Witam.
Nie mogłem znaleźć sensownej odpowiedzi więc kieruję się do was.
Czy podczas jazdy mogę skręcić ciśnienie doładowania turbo?
Tzn. jade sobie w trasie załóżmy 110km/h i wtedy skręcam turbo żeby zaczynało mi pompować załóżmy od 4000obr/min.
Chodzi o to, że chcę wciągnąć MBC do kabiny by np. na trasie "wyłączyć" turbo. A z kolei do wyprzedzania zmieniam ciśnienie doładowania by pompowało z niższych obrotów.
Są jakieś przeciwskazania? Coś może się uszkodzić?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
Sterowanie MBC
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- partyzant01
- Mały gagatek
- Posty: 103
- Rejestracja: wt kwie 27, 2010 21:02
- Lokalizacja: Białystok
- partyzant01
- Mały gagatek
- Posty: 103
- Rejestracja: wt kwie 27, 2010 21:02
- Lokalizacja: Białystok
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Sterowanie MBC
Na WG tego nie zrobisz-ciśnienie z turbiny otwiera zawór upustowy. Bez ciśnienia nie zmniejszysz doładowania. Możesz co najwyżej zmniejszyć doładowanie (co jest bardziej polecane). Co chcesz przez to osiągnąć ? zmniejszyć spalanie? Jeśli tak to się zdziwisz turbina zwiększa sprawność silnika.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Sterowanie MBC
lepszym rozwiązaniem jest zapodanie elektrozaworu na LDA i załączanie go lub odłączenie z kabiny .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości