Jakiej mocy moge sie spodziewać ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Jakiej mocy moge sie spodziewać ?
Witam.
Chciałbym się dowiedzieć jakiej mocy mogę się spodziewać po zrobieniu kolekty softu. Silnik ASV 110km bez kata, bez EGRu, kolektor ssący od ARL, pompa 11mm i wtryski 230stki ?
Chciałbym się dowiedzieć jakiej mocy mogę się spodziewać po zrobieniu kolekty softu. Silnik ASV 110km bez kata, bez EGRu, kolektor ssący od ARL, pompa 11mm i wtryski 230stki ?
Sprzedam:
http://otomoto.pl/audi-a3-C36336724.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://otomoto.pl/audi-a3-C36336724.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jakiej mocy moge sie spodziewać ?
jeśli nie zmienisz turbo to sporego momentu i małej mocy w okolicy 140-150KM, jeśli do pompy 11mm i wtryskiwaczy 230-tek dołożysz jakieś godne turbo np GTB2260VK to wtedy bym nawet próbował atakować 220-230KM, lub okolice 250KM przy wtryskiwaczach 260-tkach
Jakiej mocy moge sie spodziewać ?
arwam, NIe przesadzasz troch z ta mocą na wtryskach 230?
kot743, Oczywiście potrzebny będzie jeszcze fmic.
kot743, Oczywiście potrzebny będzie jeszcze fmic.
Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Jakiej mocy moge sie spodziewać ?
zależy jaki kto margines bezpieczeństwa w postaci mniejszej lub większej ilości dymu.eden1992 pisze:arwam, NIe przesadzasz troch z ta mocą na wtryskach 230?
Jakiej mocy moge sie spodziewać ?
140km powinno byc po samym chipie a do tego dochodzi pompa i wtryski to powinno być więcej
Sprzedam:
http://otomoto.pl/audi-a3-C36336724.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://otomoto.pl/audi-a3-C36336724.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Użytkownik
- Posty: 386
- Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
- Lokalizacja: gorzów wlkp.
- Kontakt:
Re: Jakiej mocy moge sie spodziewać ?
No ale chyba masz zamiar wsadzic duzo wieksze turbo niz masz w serii ??kot743 pisze:140km powinno byc po samym chipie a do tego dochodzi pompa i wtryski to powinno być więcej
Bo jesli nie to caly twoj plan jest bez sensu
Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Jakiej mocy moge sie spodziewać ?
Myślę że na ori sprężarce z wałkiem od SDI z tak wydajnym układem wtryskowym powinno pęknąć 170km. Jeśli silnik jest w dobrym stanie.
Jakiej mocy moge sie spodziewać ?
wałek mam ori tak samo turbo, chyba w piątek będę jechać na korektę softu, mam nadzieje że z 15km dojdzie i trochę momentu. Mam nadziej że przez zimę ustukam na turbo BRD, FIMC i sprzęgło VR6
Sprzedam:
http://otomoto.pl/audi-a3-C36336724.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://otomoto.pl/audi-a3-C36336724.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jakiej mocy moge sie spodziewać ?
zgredd, a twoje prognozy nie są zbyt optymistyczne?
układ paliwowy spokojnie na tą moc wystarczy ale do tej mocy musiałbyś dmuchać około 1,45-1,55bara z takiej suszarki a już nie pamiętam jaką ma ASV ale albo VNT 15 albo GT1749V zarówno w jednej jak i drugiej ograniczeniem jest wytrzymałość wałka, można na takiej turbawce dołożyć w momencie ale w górnych obrotach musisz zdjąć ciśnienia bo turbo odfrunie.
co do wymiany turbo moim zdaniem szkoda kasy na BRD, miałem i się sporo gorzej zachowywała niż z CAHA, ale za to przy montarzu trochę więcej rzeźby jest, za to jeszcze lepiej się zachowywują duże turbiny, pokroju GTB2260VK, pieniążki które trzeba wyłożyć na takie turbo nie są wiele większe niż w przypadku np BRD a efekt o wiele lepszy, i co najważniejsze przy takim samym ciśnieniu z dużej turbiny można znacznie więcej wlać a dzięki temu uzyskać sporo większą moc.
jak miałem CAHA to na ciśnieniu 1,5-1,6bara miałem jakieś 193KM i 380Nm po padzie turba, zmiana na GTB2260VK bez dotykania pompy( u mnie obie pracowały na 1.9TD a więc konstrukcji w pełni mechanicznej) na ciśnieniu 1,3bara na hamowni wyskoczyło 213KM i 366Nm
układ paliwowy spokojnie na tą moc wystarczy ale do tej mocy musiałbyś dmuchać około 1,45-1,55bara z takiej suszarki a już nie pamiętam jaką ma ASV ale albo VNT 15 albo GT1749V zarówno w jednej jak i drugiej ograniczeniem jest wytrzymałość wałka, można na takiej turbawce dołożyć w momencie ale w górnych obrotach musisz zdjąć ciśnienia bo turbo odfrunie.
co do wymiany turbo moim zdaniem szkoda kasy na BRD, miałem i się sporo gorzej zachowywała niż z CAHA, ale za to przy montarzu trochę więcej rzeźby jest, za to jeszcze lepiej się zachowywują duże turbiny, pokroju GTB2260VK, pieniążki które trzeba wyłożyć na takie turbo nie są wiele większe niż w przypadku np BRD a efekt o wiele lepszy, i co najważniejsze przy takim samym ciśnieniu z dużej turbiny można znacznie więcej wlać a dzięki temu uzyskać sporo większą moc.
jak miałem CAHA to na ciśnieniu 1,5-1,6bara miałem jakieś 193KM i 380Nm po padzie turba, zmiana na GTB2260VK bez dotykania pompy( u mnie obie pracowały na 1.9TD a więc konstrukcji w pełni mechanicznej) na ciśnieniu 1,3bara na hamowni wyskoczyło 213KM i 366Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości