Koledzy, cieknie mi paliwo z tej głowicy tłokorozdzielacza. Dokładnie z tej dużej zaślepki/wkrętki/śruby czy jak to nazwać, która znajduje się pośrodku głowicy, pomiędzy czterema dyszami które kierują paliwo do cylindrów. Przeczytałem w tym temacie sporo, wiem że można samemu wymienić oring, który siedzi w środku. Trochę trudny dostęp, trzeba zdemontować przewody paliwowe, żeby się tam dostać. Podzwoniłem po mechaniorach ale wszyscy chcą robić mi od raz rozrzad, pompa na stół itp. Wczoraj bylem o jednego, ktory potwierdził, ze moze wymienic bez wyjmowania pompy, nie ma problemu ale cena to okolo 300 zł. Jak dla mnie troche ta cena chora jak za wymiane jednego oringu.
Chodzi mi dokładnie o tą dużą zaślepkę, pomiędzy dyszami, mam z niej wyciek (zdjęcie zapożyczone)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2aa ... 00c17.html
z tego co widać, ma to jakiś dziwny kształt. Czy ktoś się orientuje czym to można wykręcić ? Czy zwykły klucz da radę, jaki rozmiar ? Będę wdzięczny za wszelkie info w tym temacie.
Ewentualnie namiar na mechanika, ktory nie bedzie chcial wyciagac pompy i jej regenerowac tylko wymieni ten jeden oring, w rozsądnej cenie ... Warszawa i okolice, dzięki