Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
Muszka.d
- Użytkownik
- Posty: 286
- Rejestracja: wt gru 18, 2007 21:15
- Lokalizacja: DW /ONY
-
Kontakt:
Post
autor: Muszka.d » wt sie 20, 2013 09:54
kot743 pisze:Mam pytanie planuje kupić wtryski 0.230stki i zastanawiam się czy mogę je zamontować i pojechać na korektę softu czy najlepiej pojechać do tunera i wtedy tam na miejscu je wymienić? Mój silnik to ASV wymieniona pompa 11mm zrobiony chip, usunięty katalizator, zamiast EGRu flansza i korektor ssący od ASZ/ARL
Możesz montować i wtedy jechać na korektę. Nie musi być to wymieniane u tunera.
Zobacz na vag-u jaka dawka - ew. czy nie jest zbyt wiele dymu... i możesz lecieć na soft...
[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
-
kot743
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: wt mar 12, 2013 13:23
- Lokalizacja: Grudziądz
Post
autor: kot743 » wt sie 20, 2013 10:55
Dawkę mam chyba dosyć mocna ustawioną ale w razie czego nie ma problemu żebym zmienił na mniejszą. Czyli nic się nie stanie jak będę jechać na tych wtryskach? Pewnie będzie konkretnie kopcić i powonieniem poczuć że samochodzik lepiej się zbiera.
-
tomek08
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Post
autor: tomek08 » wt sie 20, 2013 21:29
Witam, jeśli nie będziesz zmieniał dawki, to jedź, ale delikatnie
Pozdrawiam.
Tomek
-
EnejVW
- Diesel Master
- Posty: 746
- Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
- Lokalizacja: SCI
Post
autor: EnejVW » wt sie 20, 2013 22:50
Co tak wszyscy się boją jechać na tę korektę z większymi wtryskami, przecież chyba nikt nie jedzie ponad 100km i nie będzie katował auta, znajomy jeździł ponad 1,5 roku na 216 i dużej dawce bez ruszania programu i nic się nie stało a silnik wcale nie był oszczędzany.
-
kot743
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: wt mar 12, 2013 13:23
- Lokalizacja: Grudziądz
Post
autor: kot743 » śr sie 21, 2013 07:17
EnejVW pisze:Co tak wszyscy się boją jechać na tę korektę z większymi wtryskami, przecież chyba nikt nie jedzie ponad 100km i nie będzie katował auta, znajomy jeździł ponad 1,5 roku na 216 i dużej dawce bez ruszania programu i nic się nie stało a silnik wcale nie był oszczędzany.
Jak bym wkładał 216stki to bym sie nie bał bo w serii mam 205 czyli dużej różnicy nie ma a wkładam 230stki a wiec jest różnica spora.
-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9269
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » śr sie 21, 2013 16:50
nie bedziesz jechal top speed to bedzie okej
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
cowboy
- V.I.P.
- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » czw sie 22, 2013 09:06
EnejVW pisze:Co tak wszyscy się boją jechać na tę korektę z większymi wtryskami, przecież chyba nikt nie jedzie ponad 100km i nie będzie katował auta, znajomy jeździł ponad 1,5 roku na 216 i dużej dawce bez ruszania programu i nic się nie stało a silnik wcale nie był oszczędzany.
na serii z 216 mozne i 15 lat jezdzic
a tu mamy 230, pompe 11 i jeszcze ECU po remapie ale wiadomo i serie mozna zarznać na autostradzie
-
kot743
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: wt mar 12, 2013 13:23
- Lokalizacja: Grudziądz
Post
autor: kot743 » czw sie 22, 2013 10:06
cowboy pisze:EnejVW pisze:Co tak wszyscy się boją jechać na tę korektę z większymi wtryskami, przecież chyba nikt nie jedzie ponad 100km i nie będzie katował auta, znajomy jeździł ponad 1,5 roku na 216 i dużej dawce bez ruszania programu i nic się nie stało a silnik wcale nie był oszczędzany.
na serii z 216 mozne i 15 lat jezdzic
a tu mamy 230, pompe 11 i jeszcze ECU po remapie ale wiadomo i serie mozna zarznać na autostradzie
Dlatego chciałem wiedzieć czy mogę jechać spokojnie do tunera bo mam jakieś 60km do niego. I chyba by było dobrze jak by ta droga była spokojna a nie na klepie
Najchętniej przed wyjazdem do Tunera bym ustawił dawkę na nastawniku tylko pytanie jaką wartość ustawić? Bo jak byłem u niego pierwszy raz na chipie to kont wtrysku ustawiał mi ale jeżeli chodzi o nastawnik to mówił że niechętnie się w to bawi bo nieraz można na momencie ustawić a nieraz od razu, dlatego chce u siebie pod domem to zrobić bo wiem jak ustawiać.
O i od razu mam pytanko do COWBOY'a bo te wtryski co kupiłem od kumpla to od od Ciebie kupił jakieś dwa lata temu i u niego leżały tylko około 2 miechów je używał i chodzi mi o to czy pamiętasz jakiego typu końcówki w tamtym czasie montowałeś? Ciśnienie pewnie 220 bo taki jest korpus.
-
KoJ@K
- ...
- Posty: 5923
- Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Post
autor: KoJ@K » czw sie 22, 2013 10:24
Z pompkami jest tak samo, ze po zalozeniu innych, od mocniejszego silnika mozna w miare bezpiecznie dojechac na zmiane programu ?
-
tomek08
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Post
autor: tomek08 » czw sie 22, 2013 10:36
Witam, dokładnie, tak po zmianie wtrysków i pompy, wcześnie był robiony program, więc będzie dużo koksu, ja bym jechał ostrożnie i nic się nie stanie. Jak ktoś zapakuj nawet 260tki do seryjnego programu i pompy, to może sobie 1.5roku jeździć i nic się nie powinno stać, jednak ja bym nie ryzykował.
Pozdrawiam.
Tomek
-
cowboy
- V.I.P.
- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » czw sie 22, 2013 15:33
kot743 pisze:COWBOY'a bo te wtryski co kupiłem od kumpla to od od Ciebie kupił jakieś dwa lata temu i u niego leżały tylko około 2 miechów je używał i chodzi mi o to czy pamiętasz jakiego typu końcówki w tamtym czasie montowałeś?
230 to zawsze były tylko i wyłacznie
Fratelli Bosio ponieważ nikt inny nie robił tuningowych koncówek wtedy, zresztą teraz jest FIRAD ale oni mają 225 i 240 wg jakiegos opisu który miałem
-
kot743
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: wt mar 12, 2013 13:23
- Lokalizacja: Grudziądz
Post
autor: kot743 » czw sie 22, 2013 15:57
aha dzięki za odpowiedz czyli dobrze kupiłem
-
EnejVW
- Diesel Master
- Posty: 746
- Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
- Lokalizacja: SCI
Post
autor: EnejVW » czw sie 22, 2013 18:21
cowboy, to co w takim razie zrobić w mTDI przy 260 gdzie wszystko jest ustawione na słuch?
-
p14c3k
- Mały gagatek
- Posty: 96
- Rejestracja: ndz paź 14, 2012 14:44
- Lokalizacja: SCI
-
Kontakt:
Post
autor: p14c3k » czw sie 22, 2013 23:26
ja mam troche inne pytanie, chcialbym zmienic wtryski jednak auteo potrzebne jest mi na codzien. czy w takiej sytuacji moge do asv kupic jakies inne na wymiane koncowek, powiedzmy z 1z, czy innych 90km,, wyslac na wymiane koncowek i przelozyc p&p ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości