ten separator to co to jest ile kosztuje i gdzie kupiłeś?tomassss24 pisze:Dzisiaj i ja zrobiłem sobie OCT
http://zapodaj.net/3da32d817267d.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój "oil catch tank"
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: sob lut 20, 2010 19:15
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Mój "oil catch tank"
- tomassss24
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
- Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
- Kontakt:
Mój "oil catch tank"
Robiłem wszystko sam zbiorniczek jest z passata B3 od wspomagania kupiłem przewod i to wszystkorpmotorsport pisze:ten separator to co to jest ile kosztuje i gdzie kupiłeś?
Mój "oil catch tank"
Panowie zastanawiam się nad zastosowaniem separatora od Lublina, pytanie tylko co w zimę która teraz panuje. Czy nie zamarznie coś i nie wywali uszczelek ?
Czy przerabiacie te separatory, chodzi mi o spód tego separatora z małą wystająca końcówką na jakiś pojemniczek prezroczysty ? Czy ten separator z Lublina trzeba co ileś km czyścić ?
Czy przerabiacie te separatory, chodzi mi o spód tego separatora z małą wystająca końcówką na jakiś pojemniczek prezroczysty ? Czy ten separator z Lublina trzeba co ileś km czyścić ?
Mój "oil catch tank"
Pavlak1, jak jeździsz na krótkich odcinkach to każda może zamarznąć, pod spód możesz dać co chcesz.
_carlos-, Na necie są fotki rozkręconego separatora.
_carlos-, Na necie są fotki rozkręconego separatora.
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: sob lut 20, 2010 19:15
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Mój "oil catch tank"
no dobra a co z oryginałem? tylko wymiana pokrywy zaworów da jakiś skutek? ile taka pokrywa kosztuje? jakoś źle mi się całe to druciarstwo kojarzy
Mój "oil catch tank"
rpmotorsport, no ale po co wymieniać pokrywę?
Nie wiem jaki masz silnik ale wystarczy wyczyścić odmę i będzie się miało spokój na jakiś czas, w zależności ja jakich odcinkach się poruszasz.
Po drugie przecież OCT zakłada się żeby opary oleju nie leciało do dolotu i go zasyfiały.
Nie wiem jaki masz silnik ale wystarczy wyczyścić odmę i będzie się miało spokój na jakiś czas, w zależności ja jakich odcinkach się poruszasz.
Po drugie przecież OCT zakłada się żeby opary oleju nie leciało do dolotu i go zasyfiały.
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: sob lut 20, 2010 19:15
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Mój "oil catch tank"
silnik AJM, też można zdjąć pokrywę zaworów, poczyścić i na jakiś czas nie będzie "lać" olejem z odmy?
- JonnyQuest
- Mały gagatek
- Posty: 146
- Rejestracja: pt mar 08, 2013 00:08
Mój "oil catch tank"
odświeżę temat, separator oleju ma swoich zwolenników jak i przeciwników
sam jestem posiadaczem separatora zrobionego z filtra do wody mimo iż mam PB "pechowe pierścienie w 2.0 ,,,", kusi mnie do puszczenia odmy bokiem w butelkę
ale nikt nie wspomniał o fakcie czy czasem ta mgiełka olejowa skierowana do dolotu celowo (nie tylko w celach eko) jest potrzebna >? np. do smarowania zaworów dolotowych i ich prowadnic ? albo wręcz ich zabójcą w postaci brudnej mazi ? co o tym sądzicie ?
sam jestem posiadaczem separatora zrobionego z filtra do wody mimo iż mam PB "pechowe pierścienie w 2.0 ,,,", kusi mnie do puszczenia odmy bokiem w butelkę
ale nikt nie wspomniał o fakcie czy czasem ta mgiełka olejowa skierowana do dolotu celowo (nie tylko w celach eko) jest potrzebna >? np. do smarowania zaworów dolotowych i ich prowadnic ? albo wręcz ich zabójcą w postaci brudnej mazi ? co o tym sądzicie ?
Wysłano z klapka KUBOTA z użyciem Tapczantalk
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Mój "oil catch tank"
Witajcie ludziki
Jakiś czas temu zrobiłem sobie takiego tanka
Wszystko ładnie-pieknie,ale jak motor się zagrzeje,to irytuje mnie dym wydobywający się spod auta i głupie spojrzenia innych kierowców,gdy np.stoję w korku lub na światłach...
Myślałem,żeby na jego drugi króciec założyć mały stożek,ale to nic nie da,więc zrodziła się myśl,żeby wspawać jeszcze jeden króciec pod bardzo ostrym kątem w wydech i połączyć wężem.
Ostry kąt i wpuszczenie rurki ok. 2cm w rurę wydechu,nie powinno powodować przedostawania się spalin do odmy,a wprost przeciwnie-prędkość spalin powinna powodować wysysanie oparów z tanka.
Tak miałoby to wyglądać:
Co myślicie o takim pomyśle?
Jakiś czas temu zrobiłem sobie takiego tanka
Wszystko ładnie-pieknie,ale jak motor się zagrzeje,to irytuje mnie dym wydobywający się spod auta i głupie spojrzenia innych kierowców,gdy np.stoję w korku lub na światłach...
Myślałem,żeby na jego drugi króciec założyć mały stożek,ale to nic nie da,więc zrodziła się myśl,żeby wspawać jeszcze jeden króciec pod bardzo ostrym kątem w wydech i połączyć wężem.
Ostry kąt i wpuszczenie rurki ok. 2cm w rurę wydechu,nie powinno powodować przedostawania się spalin do odmy,a wprost przeciwnie-prędkość spalin powinna powodować wysysanie oparów z tanka.
Tak miałoby to wyglądać:
Co myślicie o takim pomyśle?
- JonnyQuest
- Mały gagatek
- Posty: 146
- Rejestracja: pt mar 08, 2013 00:08
Mój "oil catch tank"
z tego co widzę tank jest poniżej pół osi, wg mnie zimą tam będzie ładnie wiać , idealne warunki żeby zamarzło i bagnetem wszystko wyszło
co do wpuszczeniu tego w wydech, to nie sądzę żeby coś tam wyciągało, a jak już będzie wyciągać to tylko więcej oleju
zależy jakie ciśnienie będzie w odmie a jakie w wydechu
co do wpuszczeniu tego w wydech, to nie sądzę żeby coś tam wyciągało, a jak już będzie wyciągać to tylko więcej oleju
zależy jakie ciśnienie będzie w odmie a jakie w wydechu
Wysłano z klapka KUBOTA z użyciem Tapczantalk
Mój "oil catch tank"
Pytanko czy w Arl-u jest wymienny ten zawór na deklu klawiatury czy z całym deklem bo jeśli nie jest to drogie , jesli by się dało wymienić sam zawór odmy to bym wolał tą opcje od catch tanka , boo czytam temat i widze ze czasem rózne rzeczy sie dzieją jak marzniecie , wywalanie oleju czy rozwalone turbo .
Mój "oil catch tank"
pytanko mam : czy kupując bidon np . ze str. 1 to ten kruciec co wkręcamy od góry bidonu na którego założymy węża lecącego od odmy to wkręcamy na '" na chama" bo gwinty są zapewne inne ??? tak to robiliście , delikatnie wkecając by nic nie pękło
Mój "oil catch tank"
Pewnego dnia wywaliło mi olej przez otwory w EGR. Olej pochodzi z odmy. Pomijając ewentualne przyczyny(pierścienie, przebieg itp.) postanowiłem założyć oil tanka. Czy po założeniu tanka będę musiał wymienić ten EGR i odme? odma odczepiana, silnik ALH.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości