Jeden pompowtrysk jest dłuższy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: pn maja 30, 2011 20:52
Jeden pompowtrysk jest dłuższy
Witam
Dzisiaj odkręciłem pokrywę zaworów i zauważyłem ,ze jeden pompowtrysk jest inny niż reszta , miał dwie mosiężne pokładli na końcu zamiast jednej a do tego po przekręceniu zapłonu ropa się z niego sączyła ( tylko jak był dokręcony ) . Wymieniliśmy uszczelki i założyliśmy tylko jedną mosiężna podkładkę to u góry był lekki luz . Mogą być jakieś problemy
z tym związane ??
Dodatkowo wpadła mi końcówka od torxa do miski , jest jakieś ryzyko , że dostałą by sie przy spokojniej jeździe gdzieś w górę i uszkodziła wał ?
Samochód to golf plus 1.9 BKC 105 KM
Tu jeszcze logi
http://vaglog.rtnet.pl/szybkikoks_138870.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dzisiaj odkręciłem pokrywę zaworów i zauważyłem ,ze jeden pompowtrysk jest inny niż reszta , miał dwie mosiężne pokładli na końcu zamiast jednej a do tego po przekręceniu zapłonu ropa się z niego sączyła ( tylko jak był dokręcony ) . Wymieniliśmy uszczelki i założyliśmy tylko jedną mosiężna podkładkę to u góry był lekki luz . Mogą być jakieś problemy
z tym związane ??
Dodatkowo wpadła mi końcówka od torxa do miski , jest jakieś ryzyko , że dostałą by sie przy spokojniej jeździe gdzieś w górę i uszkodziła wał ?
Samochód to golf plus 1.9 BKC 105 KM
Tu jeszcze logi
http://vaglog.rtnet.pl/szybkikoks_138870.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeden pompowtrysk jest dłuższy
Proponuję na sam początek dowiedzieć się z jakimi oznaczeniami Twój silnik z konkretnego rocznika modelowego powinien mieć pompowtryski a następnie sprawdzić to oznaczenie z tymi co masz w głowicy. Wszystkie mają być jednakowe. Do tego musisz kupić nowe podkładki miedziane i komplet oringów uszczelniających a następnie wymianę zlecić komuś kto się na tym zna bo jak widzę korekcje dawek w grupie 013 to wszystkie trzy poza drugim cylindrem są fatalne i jeśli grzebał wcześniej coś przy wtryskach Twój zaufany mechanik to szybko zmień mechanika. Przy okazji należy sprawdzić stan gniazd pompowtryskiwaczy i wałka rozrządu oraz układ zaworowy. Co do ciał obcych w misce olejowej to chyba najlepiej będzie spuścić olej do pojemnika, użyć magnesu i spróbować wyjąć końcówkę przez otwór spustowy jeśli się da.
Co do oznaczeń pompowtryskiwaczy to możesz sobie sam sprawdzić w ETCE Online na tej stronie (klikając w CarProg2) : http://ifinterface.com/page/page3.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Co do oznaczeń pompowtryskiwaczy to możesz sobie sam sprawdzić w ETCE Online na tej stronie (klikając w CarProg2) : http://ifinterface.com/page/page3.php" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: pn maja 30, 2011 20:52
Jeden pompowtrysk jest dłuższy
W pompowtryskach nic nie było grzebane , kilka tygodni temu robiłem logi to były podobne http://vaglog.rtnet.pl/szybkikoks_136575.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Jeden pompowtrysk jest dłuższy
uchuchu nie wróże taniej naprawy. Albo to kiblowaty silnik albo ktos tam majstrowal i cos podmieniał.Szybki5151 pisze:W pompowtryskach nic nie było grzebane , kilka tygodni temu robiłem logi to były podobne http://vaglog.rtnet.pl/szybkikoks_136575.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: pn maja 30, 2011 20:52
Jeden pompowtrysk jest dłuższy
Ile wyniósł by koszt wymiany pierścieni olejowych , bo mi dzisiaj mechanik powiedział , że to jest prawdopodobnie przyczyna znikania oleju .
Jeden pompowtrysk jest dłuższy
troche wiecej jak UPG bo trzeba glowice wyrwac i tloki wyciagac. Aczkolwiek nie sadze ze to wina pierscieni.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: pn maja 30, 2011 20:52
Jeden pompowtrysk jest dłuższy
To gdzie może tyle oleju uciekać ? Spod EGR-a uciekło troch oleju , ale nie aż tak dużo , turbo pewnie zasyfione i do czyszczenia się nadaje , ale oleju raczej nie puszcza , bo nie dymi znowu nie wiadomo jak ( odpukać ) . Silnik odpala bez problemu , czasem słychać jak by na jeden cylinder nie załapało , ale po chwili wraca do normy , w zimie miał problemy z odpaleniem poniżej -10 i trzeba było chwilę kręcić . Dzisiaj się jeszcze dowiedziałem żeby się nie przejmować tym ciałem obcym w misce i żeby jeździć do wymiany i może się "przyciągnie" do korka . Oby się w 1000 pln zmieściła naprawa , bo golf pójdzie na żyletki
Jeden pompowtrysk jest dłuższy
nie spotkalem sie z przypadkiem zatartych pierscieni w dieslu. chyba ze ktos jezdzi bez wymiany oliwy ale to i tak domena benzynaków. Znajomy co od niego kupowalismy mk4 tdi mowil ze wlasnie w nowym mk5 tez 1.9tdi ( 100 KM) ma tak ze tez mu od wymiany do wymiany brakuje litra oleju. Zdziwil sie wlasnie bo w poprzednim nie musial nic dolewac a przeciez jednostki podobne sa. Moze tojakis fenomen nowszych tdi.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: pn maja 30, 2011 20:52
Jeden pompowtrysk jest dłuższy
Wydaje mi się ,że poprzednia właścicielka zbytnio nie dbała o silnik , gdyż nawet rozrząd nie był wymieniony na czas ( zrobiła 190 k km ) . Zobaczymy w środę co p trawie piszczy i zdam relację , bo przypadek raczej nietypowy .
Jeden pompowtrysk jest dłuższy
Szybki5151, po 1 - zwal miskę i wyjmij to co zgubiłeś - miska jest na silikonie - kup dirko - koszt tubki to z 15 zł a tuleja do pistoletu to 40zł.
po 2 - skoro czasem ci nie pali na 1 cylinder + jeden wtrysk jest jakiś inny to chyba jedno z drugim łatwo powiązać
po 3 -
po 4 -
po 2 - skoro czasem ci nie pali na 1 cylinder + jeden wtrysk jest jakiś inny to chyba jedno z drugim łatwo powiązać
po 3 -
możliwe ze tam traci ciśnienie i dlatego trzeba trochę pokrecić żeby odpaliłSzybki5151 pisze: a do tego po przekręceniu zapłonu ropa się z niego sączyła ( tylko jak był dokręcony )
po 4 -
skoro spod egr ucieka olej a to jest wysaczenie to jak myślisz ile musi go przelatywać z turbo lub odmy a prędzej z turbo - wcale to nie znaczy że będzie dymił jeśli nie tracisz 1 litr na 100kmSzybki5151 pisze:Spod EGR-a uciekło troch oleju
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: pn maja 30, 2011 20:52
Jeden pompowtrysk jest dłuższy
Zainwestuje w naklejkę
i sprzedam tego golfa
Co do turbo to nie wykluczam , bo jak mówiłem silnik na pewno szanowany za bardzo nie był .
i sprzedam tego golfa
Czyli co należał by zrobić ? Wymienić ten jeden inny i uszczelniacze wymienić na reszcie czy zainwestować w sprawne , bo te się już do niczego nie nadają ?Sztomel pisze:No to czas doprowadzić do porządku sprawę z pompowtryskiwaczami.
Co do turbo to nie wykluczam , bo jak mówiłem silnik na pewno szanowany za bardzo nie był .
Jeden pompowtrysk jest dłuższy
Później poprawny montaż odpowiednich wtrysków i zobaczymy co tam gra w motorze.Sztomel pisze:Proponuję na sam początek dowiedzieć się z jakimi oznaczeniami Twój silnik z konkretnego rocznika modelowego powinien mieć pompowtryski a następnie sprawdzić to oznaczenie z tymi co masz w głowicy.
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: pn maja 30, 2011 20:52
Jeden pompowtrysk jest dłuższy
1,3 i 4 są ori , tylko ten jeden inny . Po wymianie uszczelniaczy na tej 2-ej pompce znikła chmura dymu podczas porannego odpalania i nawet przestało telepać silnikiem przez pierwsze sekundy .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 127 gości