16V PL , KR , 9A z digifantem
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
16V PL , KR , 9A z digifantem
Oto schemat o który proszono mnie w kilku pmkach:
Schemat nie jest kompletny, nie przerabiałem instalacji nowego typu pod starą skrzynkę, więc nie wiem do końca jak to będzie, ale zacząłbym od podpięcia kabli instalacji nowego typu w kostkach starej instalacji wg schematu:
Gdyby ktoś w kuj-pom zabierał się za taką przeróbkę, to z chęcią mogę pomóc na żywo i wtedy będzie można sporządzić dokumentację dla potomnych w całości wszystko.
Schemat nie jest kompletny, nie przerabiałem instalacji nowego typu pod starą skrzynkę, więc nie wiem do końca jak to będzie, ale zacząłbym od podpięcia kabli instalacji nowego typu w kostkach starej instalacji wg schematu:
Gdyby ktoś w kuj-pom zabierał się za taką przeróbkę, to z chęcią mogę pomóc na żywo i wtedy będzie można sporządzić dokumentację dla potomnych w całości wszystko.
- Dzikibambosh
- Mały gagatek
- Posty: 54
- Rejestracja: ndz lip 29, 2012 01:41
Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem
Witam
W moje ręce wpadł silnik 1.8 16v o oznaczeniu PL. Niestety bez wiązki i niekompletny wtrysk mechaniczny. SWAPa planuje dopiero po zimie jak silnik przejdzie generalny remont. Skoro wtrysk mechaniczny Ke-Jetronic jest niekompletny to po co szukać brakujących pierdółek i wsadzać w niego jeszcze pieniądze? Postanowiłem wrzucić DIGI I czy DIGI II. Przeczytałem wszystkie strony tematu, ale i tak pozostało trochę pytań Znalazłem na tablicy coś takiego KLIK . Czego by jeszcze było trzeba aby skompletować swapa DIGI zamiast KE-Jetronica ?? Przydadzą się wszystkie informację, kto u siebie w PL'ce ma DIGI Wezmę dosłownie każdy materiał jaki macie .
W moje ręce wpadł silnik 1.8 16v o oznaczeniu PL. Niestety bez wiązki i niekompletny wtrysk mechaniczny. SWAPa planuje dopiero po zimie jak silnik przejdzie generalny remont. Skoro wtrysk mechaniczny Ke-Jetronic jest niekompletny to po co szukać brakujących pierdółek i wsadzać w niego jeszcze pieniądze? Postanowiłem wrzucić DIGI I czy DIGI II. Przeczytałem wszystkie strony tematu, ale i tak pozostało trochę pytań Znalazłem na tablicy coś takiego KLIK . Czego by jeszcze było trzeba aby skompletować swapa DIGI zamiast KE-Jetronica ?? Przydadzą się wszystkie informację, kto u siebie w PL'ce ma DIGI Wezmę dosłownie każdy materiał jaki macie .
Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem
Witam . po wrzuceniu silnika została mi instalacja i właśnie posiadam tą na jedną kosć digi1 na 6 kabli oraz jeden kabel zółty i zielony sa one oddzielnie oraz kość zasilająca pozostała z silnika 1.3 pełny wtrysk posiada ona 4 piny lecz o podobnych kolorach jutro dodam foty ma ktoś jakis pomysł jak to spiąć żeby nie upalić sterownika ?
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
16V PL , KR , 9A z digifantem
Dzikibambosh, masz praktycznie wszystko w tym linku co potrzebujesz. Ale dokupić musisz listwę wtryskową od 1.8 20v, wtryski do których będzie ecu strojone i przedłużki do wtrysków.
Lepiej szukać kompletnego digifantu. Digi 1 jest bardzo prosty w montażu i idzie go na allegro znaleźć.
Lepiej szukać kompletnego digifantu. Digi 1 jest bardzo prosty w montażu i idzie go na allegro znaleźć.
- Dzikibambosh
- Mały gagatek
- Posty: 54
- Rejestracja: ndz lip 29, 2012 01:41
16V PL , KR , 9A z digifantem
KoguT, Dzięki za info, ale z kolei digi 1 ostatnio widziałem to była cena około 1 tysiąca i jest ona trochę zaporowa I jeszcze do tego strojenie.
16V PL , KR , 9A z digifantem
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
- mslawkowski
- Mały gagatek
- Posty: 140
- Rejestracja: wt paź 12, 2010 19:40
- Lokalizacja: kwidzyn-malbork-sztum
16V PL , KR , 9A z digifantem
digi II
panowie mam wielki problem wszystko już działa jak należy ale nie mam iskry ;/
czujnik hala przerywa impuls, z kompa do modułu zapłonowego idzie 12v przerywany zielonym przewodem. i z tego co wiem to czerwono czarny idzie do cewki i tam tez powinno być 12v przerywane? jak możecie dajce foty jak wy to macie podłączone
panowie mam wielki problem wszystko już działa jak należy ale nie mam iskry ;/
czujnik hala przerywa impuls, z kompa do modułu zapłonowego idzie 12v przerywany zielonym przewodem. i z tego co wiem to czerwono czarny idzie do cewki i tam tez powinno być 12v przerywane? jak możecie dajce foty jak wy to macie podłączone
nowy nabytek:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=411876" onclick="window.open(this.href);return false;
moja EX:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=367050" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=411876" onclick="window.open(this.href);return false;
moja EX:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=367050" onclick="window.open(this.href);return false;
- boss999
- ...
- Posty: 359
- Rejestracja: ndz mar 04, 2007 12:03
- Lokalizacja: Żywiec/Bogdanów/VrocłaW
- Kontakt:
16V PL , KR , 9A z digifantem
mslawkowski, do cewki powinien iść jeszcze plus po zapłonie chyba czarny przewód jak dobrze pamiętam, a czerwono/czarny jest razem z zielonym - sygnał z ecu na cewkę i na obrotek,
16V PL , KR , 9A z digifantem
Panowie wie ktoś może jak wyregulować COPOT ?
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- mslawkowski
- Mały gagatek
- Posty: 140
- Rejestracja: wt paź 12, 2010 19:40
- Lokalizacja: kwidzyn-malbork-sztum
16V PL , KR , 9A z digifantem
boss999, zasilanie mam podłączone do cewki a dokładniej do + na cwewce. u mnie jest tak że z ecu idzie zielony do modułu, a od modułu do cewki, a z cewki na obrotek
nowy nabytek:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=411876" onclick="window.open(this.href);return false;
moja EX:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=367050" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=411876" onclick="window.open(this.href);return false;
moja EX:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=367050" onclick="window.open(this.href);return false;
- boss999
- ...
- Posty: 359
- Rejestracja: ndz mar 04, 2007 12:03
- Lokalizacja: Żywiec/Bogdanów/VrocłaW
- Kontakt:
16V PL , KR , 9A z digifantem
mslawkowski, zasilanie na module masz ? pin 1plus po zapłonie, 2 pin masa
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
16V PL , KR , 9A z digifantem
homer21, przykładasz multimetr do pinu 1 i 3 i kręcisz śrubą na 550 - 600
- boss999
- ...
- Posty: 359
- Rejestracja: ndz mar 04, 2007 12:03
- Lokalizacja: Żywiec/Bogdanów/VrocłaW
- Kontakt:
16V PL , KR , 9A z digifantem
wszystko zależy jak jest napisany program, ogólnie trzeba go ustawić na analizator spalinKoguT pisze:przykładasz multimetr do pinu 1 i 3 i kręcisz śrubą na 550 - 600
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości