Zawór N75 RACE

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

bladesss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr maja 14, 2008 22:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Zawór N75 RACE

Post autor: bladesss » czw sie 12, 2010 17:02

Szkoda że temat trochę podumarł bo jest ciekawy...
Ponawiam pytanie: Czy w totalnie seryjnym 1.8T AGU zaworki 034 906 283 H lub 034 906 283 J coś dadzą? Warto dopłacić?

Akurat na dniach prawdopodobnie (muszę się wpierw upewnić co do winowajcy) będę wymieniał, więc prosiłbym o możliwie szybką odpowiedź :)
Jest może ktoś z Poznaniaków kto dałby mi na parę minut podmienić N75 celem upewnienia się że to on jest uwalony? :)

I jeszcze jedno pytanko - czy nieszczelność N75 może tez być winą takiej przypadłości jaką ja mam? tzn jadąc np. na 2-ce ok 3500obr przez powiedzmy 10 sekund, a potem but to zbiera się jak szalony,a jeśli zrobię to przy normalniej zmianie biegu z 1/2 to niema tego odejścia ...:/


Auto Gibko Uturbione

Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Zawór N75 RACE

Post autor: hunterek » czw sie 12, 2010 18:44

bladesss, sprawdz najpierw szczelnosc ukladu dolotowego i podcisnienia.

Co do zaworku to niech Xeno sie wypowie, bo sam sie zastanawiam nad tym.



Awatar użytkownika
XenO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: czw mar 03, 2005 19:39
Lokalizacja: Człuchów
Kontakt:

Zawór N75 RACE

Post autor: XenO » pt sie 13, 2010 07:44

Kurcze zapomniałem tu odpisać :jezor: więc to jest tak u mnie no może nie na czystej serii ale na seryjnym sofcie (póki co) przed założeniem N75 Race zegar boost pokazywał ok 0,6b natomiast po jego zamontowaniu do 0,7b więc różnica zauważalna gołym okiem. Chciałem zrobić jakieś zdjęcie ale nie wyszło wyraźne więc odpuściłem sobie może innym razem. Dużo się naczytałem na temat N75 mimo tego na początku sceptycznie podchodziłem do tego ale kupiłem założyłem i jestem zadowolony także polecam. :bigok:


Mk4 GTI 1.8 T
Mój VW -- viewtopic.php?f=160&t=221264
Moje aukcje - zobacz warto !!!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1959642" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Tamj/" onclick="window.open(this.href);return false;

eshaton
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: czw sie 09, 2007 22:10
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Zawór N75 RACE

Post autor: eshaton » pt sie 13, 2010 15:01

XenO pisze:Kurcze zapomniałem tu odpisać :jezor: więc to jest tak u mnie no może nie na czystej serii ale na seryjnym sofcie (póki co) przed założeniem N75 Race zegar boost pokazywał ok 0,6b natomiast po jego zamontowaniu do 0,7b więc różnica zauważalna gołym okiem. Chciałem zrobić jakieś zdjęcie ale nie wyszło wyraźne więc odpuściłem sobie może innym razem. Dużo się naczytałem na temat N75 mimo tego na początku sceptycznie podchodziłem do tego ale kupiłem założyłem i jestem zadowolony także polecam. :bigok:
Błąd przeładowania na vagu nie pokazuje się? Lub błąd n75?



Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Zawór N75 RACE

Post autor: hunterek » pt sie 13, 2010 15:10

Gdzie mozna kupic zaworek i jakie sa mniej wiecej ceny?



bladesss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr maja 14, 2008 22:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Zawór N75 RACE

Post autor: bladesss » pt sie 13, 2010 15:24

hunterek, długo już planuję to zrobić, ale jakoś nie wiem jak się za to zabrać:/

XenO, ten twój zaworek kosztuje 185zł więc myślę że gra jest warta świeczki :) Dziękuję za info :pub:
hunterek pisze:Gdzie mozna kupic zaworek i jakie sa mniej wiecej ceny?
getem.pl => 185zł :)


Auto Gibko Uturbione

Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Zawór N75 RACE

Post autor: dcsp52 » śr lut 09, 2011 15:20

na getem jeszze to występuje panowie wogole ?? nieznajduje mit ego wyszukiwarka :/


dobra wyszukiwarka sie ogarnela

teraz pytanie czy lepszy H czy J ??


dead slow but still forward

Awatar użytkownika
XenO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: czw mar 03, 2005 19:39
Lokalizacja: Człuchów
Kontakt:

Zawór N75 RACE

Post autor: XenO » pt lut 11, 2011 10:58

dcsp52, oba identycznie działają :bigok: miałem już u siebie i J i H (aktualnie mam ten) wrażenia po obu bardzo pozytywne :grin: Po prostu podnoszą minimalnie ciśnienie doładowania :hehe: .


Mk4 GTI 1.8 T
Mój VW -- viewtopic.php?f=160&t=221264
Moje aukcje - zobacz warto !!!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1959642" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Tamj/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Zawór N75 RACE

Post autor: dcsp52 » pt lut 11, 2011 11:27

ja wiem ale u mnie na 3 biegu peak chwilowo daje 0.6

ile roznicy u ciebie bylo bo dawac 230 zdybli dla 0.7 na sekunde to troszke przesada


dead slow but still forward

Awatar użytkownika
XenO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: czw mar 03, 2005 19:39
Lokalizacja: Człuchów
Kontakt:

Zawór N75 RACE

Post autor: XenO » pt lut 11, 2011 11:36

Fabryczne dane tych zawór podają wzrost o 0,1 bara więcej nie dodają i tak tez było w moim przypadku.


Mk4 GTI 1.8 T
Mój VW -- viewtopic.php?f=160&t=221264
Moje aukcje - zobacz warto !!!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1959642" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Tamj/" onclick="window.open(this.href);return false;

strikerbest
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 10:38
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Zawór N75 RACE

Post autor: strikerbest » sob lut 12, 2011 00:32

Pytanie tylko czy dla tego 0,1bar ryzykować ubogiego AFR'a? Wydaje mi się że program wtedy i tak myśli że masz 0,6bar więc nie daje więcej paliwa. Wydaje mi się że jest to taka sama modyfikacja jak kręcenie śrubką na WG. Jak robiłem auto to pytałem Digitun czy warto wymieniać N75? Odpowiedz jest prosta. Jak zrobisz program to i tak będziesz miał wysokie doładowanie i to na seryjnym N75. Niepotrzebnie wydane pieniądze, moim zdaniem.



Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Zawór N75 RACE

Post autor: dcsp52 » sob lut 12, 2011 08:37

no tez wlasnie


dead slow but still forward

Awatar użytkownika
Robertoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: sob lip 03, 2010 02:36
Lokalizacja: Kobyłka/Wawa

Re: Zawór N75 RACE

Post autor: Robertoo » czw sie 15, 2013 15:28

Mam takie pytanie, czy w silniku AUQ po włożeniu n75 od RS2 będą jakieś błędy związane z przeładowaniem ? Bo gdzieś tak czytałem, że mogą być ze względu na Map Sensor.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Zawór N75 RACE

Post autor: wesol » czw sie 15, 2013 17:02

wszelkie zmiany jakie zastosujesz i turbo nie bedzie w konsekfencji tego pompowac tyle ile jest zadane w mapie ECM'a to bedzie skutkowac wywaleniem bledu. ECM toleruje odstepstwa od mapy ale niewielkie- okolo 0.1 bara. Wieksze po 5 sekundach wychwyci jako niewlasciwa praca silnika i mamay zmylenie silnika bo jest check. /to sa silniki sterowane elektronicznie wiec wszelkie podnoszenia mocy musza byc realizowane na drodze elektronicznej. Zakladanie sprezynek na zaworach upustowych, wymiany elektrozaworkow czy zakladanie MBC nie wchodzi w gre. Takie zaqbawy robilo sie w silnikach sterowanych mechanicznie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości