Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: eden1992 » śr sie 14, 2013 21:55

Osobiście uważam, że powinno się wyważyć wirnik i koło kompresji zamontowane już w korpusie.
Ale najlepiej niech wypowiedzą się osoby które siedzą w temacie.


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

dawidszew
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob gru 22, 2012 19:28

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: dawidszew » śr sie 14, 2013 22:28

Ja zrobiłem tak że zaznaczyłem sobie na wirniku i kole kompresji znakiem i przy składaniu ustawiłem tak jak było - na pewno nie jest to idealnie jak po wyważaniu ale myślę że będzie ok. Gdzieś czytałem że jak się złoży równo tak samo jak było wcześniej to wywarzanie nie jest potrzebne, a w jeszcze innym miejscu ktoś pisał że ma znajomego w serwisie turbo i mówił mu że takich małych turbin to nawet nie wyważają przy regeneracji. Ile w tym wszystkim jest prawdy to nie wiem ale ja zrobiłem tak jak pisałem i na razie jest ok, no może troszkę bardziej ją teraz słychać niż wcześniej :grin: a ile km wytrzyma to czas pokaże.



Cezar5051
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr sie 14, 2013 09:37

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: Cezar5051 » czw sie 15, 2013 11:32

witam posiadam mk4 z silnikiem 1.9 tdi asz moca 233KM serduszko jakie siedzi to gtb22 co sadzicie o suszarce biturbo od sprintera 315 http://www.google.pl/search?q=biturbo+s ... B400%3B300" onclick="window.open(this.href);return false; podejdzize to?? bedzie cos lepiej chodzi mi o dol interesuj mnie dosc szybki start :bajer: z gory dzieki



miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: miras 33 » czw maja 08, 2014 23:22

nie wiem jak przy takich mocach ale na serii w sprintach wysiadają zawsze ta mała sprężarka raczej lepiej spisze się gtb dobrze przerobiona i wystrojona


mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: KLICHO » pt maja 23, 2014 18:24

Witam potrzebuje listy turbo sprężarek WG pasujące lub po lekkich modyfikacjach do 1.9 TDI. Czyli takie sterujące ciśnieniowo



Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: stefano189 » pt maja 23, 2014 22:43

każda turbinka z mkII, k14, k24, T3, T2, T15


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbin

Post autor: KLICHO » pt maja 23, 2014 23:13

Z tego co wyyczytałem jeszcze kkk03 tak ? bo one są w 1z właśnie ?



Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: stefano189 » sob maja 24, 2014 14:24

ja w AHU, czyli bliźniaku 1Z-eta, miałem T15


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbin

Post autor: KLICHO » sob maja 24, 2014 15:09

A jaka się nadaje na wyższy atak mocy, ale jazdy na co dzień po mieście i czasami po za ?



Cesarz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw mar 13, 2014 21:27

Re: Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbin

Post autor: Cesarz » ndz maja 25, 2014 21:15

Witam, zależy jaka ma być moc jeżeli:
jakieś 110 to seryjna T15 (posiada małą bezwładność i nie traci się elastyczności) wystarczy,
jeżeli ma być 125-130 to oczywiście na 216-tkach tez T15 wystarczy, ale należy zmienić interculer na wiekszy w upalne dni będzie czuć osłabnięcie mocy.
Max. ciśnienie jakie ładować to 1.1bar można zastosować też garrett-a t2 (większe bezpieczeństwo dla turbiny) tu ciśnienie ok 1.3 bar ale ma większą bezwładność mimo to też można sprawnie się poruszać i w mieście jak i poza.



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: KLICHO » ndz maja 25, 2014 21:37

No moc około 135-140KM. Właśnie u mnie jest problem bo nie wiem jaka mam turbawke czy właśnie T15 czy KKK03 bodajże



Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: stefano189 » ndz maja 25, 2014 22:40

Ja mam 135 kuca na T2. Jeździ się całkiem przyjemnie, ale trzeba pamietać że w mieście jak obroty są poniżej 2000, to kupa dymu i auto nie jedzie. Jak chce się zrobić jakiś manewr gwałtowny, to 2200 obr min. Wtedy autko się zbiera zaje*iście.

KLICHO, może CI się uda uzyskać na T2 140 koni, ale znając życie pojeździsz więcej, zrobisz trochę km i dojdziesz do 2 wniosków :

1. Czemu te zakichane turbo nie pompuje z dołu ????
2. Pierdo*e turbo WG, pakuje VNT i robie 170 koni :D


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: KLICHO » ndz maja 25, 2014 22:50

Pewnie tak będzie ale najpierw chce spróbować na WG :) Ja nie ścigam się ze świateł z Bełemkami itp :D

Czy przy T2 trzeba dokonywać przeróbek czy wejdzie P&P ?



Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: stefano189 » pn maja 26, 2014 00:17

T2 do tdi, wchodzi na kol. wydechowym od TD-ka. Trzeba dać inną flanszę na wydech ( na 4 śruby ), spływ oleju jest inny, zasilanie oleju trzeba podgiąć i ciut przedłużyć. Trzeba też obrócić muszlę strony zimnej turbiny, bo może haczyć o ścianę grodziową. Sterowanie z N75 podpinasz bezpośrednio do gruchy od sztangi.


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości