vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Adz@r
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: czw wrz 06, 2012 16:47

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: Adz@r » sob sie 10, 2013 15:06

Mastercinek pisze:Panowie gdzie schowaliście ECU po swapie? Oryginalne miejsce w podszybiu wydaje mi się słabą opcją bo wydaje mi się, że może go sięgnąć woda... :/
Przykładowo ja umieściłem tam gdzie miałem w 1.8 RP, a skoro fabryka tam przewidziała kompa od 1.8 który wymiarami się nie różni od 2.8 więc woda tam nie będzie wchodzić, jeśli osłonę kompa będziesz miał i podszybie całe oraz kanały spływowe drożne.



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Odp: Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: Gwiazdor » sob sie 10, 2013 16:33

Mastercinek pisze:
Gwiazdor pisze:Jak przeczytasz temat to się wszystkiego dowiesz
Uwielbiam takie odpowiedzi, dzięki za pomoc! :)
Łatwiej byłoby nic nie odpisywać ale w ten sposób zyskałeś pewnie z +5 pkt do zaj***stości ;)
Współczuję bo jakbyś się trochę wysilił to byś znalazł odpowiedź na twoje pytanie.


Obrazek

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: dawid018 » sob sie 10, 2013 23:03

Mastercinek pisze:Panowie gdzie schowaliście ECU po swapie? Oryginalne miejsce w podszybiu wydaje mi się słabą opcją bo wydaje mi się, że może go sięgnąć woda... :/
ze 3 albo 4 strony wczesniej już ta kwestia była poruszana.

panowie dziś zczytałem błędy z mojego vr6 i wyszło coś takiego:
01247-Activated Clorocal Filter EVAP
00281-Vehicle speed sensor
00525-Oxygen Sensor G39
00513-Engine Speed sensor

czy któryś z tych błędów znacząco wpływa na prace silnika??poza oczywiście 00525 bo to sonda, i czy ktoś może polecić jakiś dobry zamiennik sondy??bo w używane nie będe się bawił


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

vr6 w mk2 ????

Post autor: klintonMK2 » ndz sie 11, 2013 15:53

nic oprócz sondy nie ma tu znaczenia :) miałem zazwyczaj te same błędy oprócz sondy. żeby zniknął ten EVAP to trzeba wpiąć cokolwiek we wtyczkę od zaworka podciśnieniowego do filtra węglowego (pewnie go nie masz jak każdy), żeby ecu "widziało" że on jest. 00513 zawsze na zgaszonym silniku występuje, a 00281 to nie wiem czemu wychodzi, bo masz licznik z mk3 i jakby impulsator był uszkodzony to by Ci nie działał licznik, może nie ma komunikacji impulsator-ecu. ale to nie wpływa na pracę silnika :pub:

Mastercinek ja mam ecu wpuszczone do środka auta przez zaślepkę po stronie pasażera przewidzianą na wiązkę silnika (2 takie same dziury jedna nad drugą jak po stronie kierowcy) trzeba było się trochę nagimnastykować żeby wtyczka przeszła, ale weszło :)



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: dawid018 » ndz sie 11, 2013 18:47

klintonMK2 pisze: 00281 to nie wiem czemu wychodzi, bo masz licznik z mk3 i jakby impulsator był uszkodzony
to pewnie dlatego ze licznik z mkIII a impulsator z passata albo mkIV już nie pamiętam dokładnie.
czyli trzeba szukac nowej sondy


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
Arczix
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: śr gru 26, 2007 12:58
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne/Kraków

vr6 w mk2 ????

Post autor: Arczix » ndz sie 11, 2013 22:47

ALe jak dalej masz ten błąd z sonda ?? Pracuje CI normlanie jak sprawdzasz w VCDS ?? bo mam ten sam blad

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
03-10 - No Signal - Intermittent

A sonda pracuje w VCDS i ten sam blad mi wywala przy 3 roznych sondach ktore poprawnie w innych samochodach działały.


..::ReddeviL::..
Jeżdże nisko, leże na glebie....

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182481
[url=http://img17.imageshack.us/my.php?image=6kg9rg8.gif][img]http://img17.imageshack.us/img17/5804/6kg9rg8.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: dawid018 » ndz sie 11, 2013 23:40

Arczix pisze:Pracuje CI normlanie jak sprawdzasz w VCDS
a co to jest vcds?? ja mam stary typ kompa i w nim moge tylko odczytać i skasować błędy.
problem z autem mam taki ze czasami wydaje mi sie ze nie trzyma mocy a po przegazowaniu obroty mocno spadają po czy ustawiaja się w prawidłowym zakresie.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
Arczix
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: śr gru 26, 2007 12:58
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne/Kraków

vr6 w mk2 ????

Post autor: Arczix » pn sie 12, 2013 07:36

VCDS to nowy VAG com.

Faktycznie na starym kompie nie sprawdzisz parametrow pracy silnika wiec pomiar miernikiem zostaje. Sprawdz czy grzalka chodzi po przekreceniu na zaplon oraz jak zmienia sie napiecie miedzy masa a czarnym kablem sondy. Powinno oscylowac miedzy 0,2-0,9 na wolnych obrotach. Ten pomiar juz na nagrzanym silniku.


..::ReddeviL::..
Jeżdże nisko, leże na glebie....

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182481
[url=http://img17.imageshack.us/my.php?image=6kg9rg8.gif][img]http://img17.imageshack.us/img17/5804/6kg9rg8.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: toffic » pn sie 12, 2013 09:57

klintonMK2 pisze:ale to nie wpływa na pracę silnika :pub:
Bujda, ma wpływ



Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

vr6 w mk2 ????

Post autor: klintonMK2 » pn sie 12, 2013 16:12

dobrze wiedzieć bo od prawie roku nie mam impulsatora w ogóle i jeździ i nic nie mówi ;)



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: dawid018 » śr sie 21, 2013 23:31

panowie pytanie za 100 punktów.co trzeba zrobić zeby kontrolka od oleju w liczniku nie świeciła??dołożylem sobie zegary ciśnienia oleju,ładowania i temperatury i sygnał do wskażnika ciśnienia oleju dałem z ori przewodu.wszystko gra poza tym ze na liczniku zapala mi sie kontrolka od oleju.licznik z mkIII vr6


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: Gwiazdor » śr sie 21, 2013 23:41

Masz dwa czujniki od ciśnienia oleju?


Obrazek

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: dawid018 » śr sie 21, 2013 23:59

w podstawce mam jedenod temperatury,drugi oryginalny od ciśnienia oleju i trzeci to gruszka vdu z audi z 2 wyjściami na przewody.wkręcona jest zamiast jednego z 2 fabrycznych czujników oleju.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

vr6 w mk2 ????

Post autor: klintonMK2 » czw sie 22, 2013 00:33

jeśli chcesz żeby po prostu nie świeciła, to przewód od tego czujnika który wywaliłeś podepnij do masy ;) widocznie wyrzuciłeś czujnik niskiego ciśnienia oleju ( w sumie zrobiłbym tak samo ;) )

edit: podłączyłeś na ori przewodzie tzn? na gruszkę wpiąłeś ori przewód pod maską, a w środku w aucie obciąłeś ten przewód i podpiąłeś pod dodatkowy wskaźnik? jeśli tak to we wtyczce licznikowej niebieskiej U1 na pinie nr 5 podaj masę i powinno zgasnąć ;) ewentualnie po prostu tam gdzie przeciąłeś kabel od czujnika



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości