Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Waqa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 923
Rejestracja: wt cze 30, 2009 16:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp FG
Kontakt:

Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)

Post autor: Waqa » pt sie 09, 2013 14:59

z tym oświetleniem bagażnika to ja bym sprawdził przelotki w tylnej klapie. jeśli tam by było wszystko wporzo to dopiero wtedy bym przyjrzał się mikro i tak jak kolega mówi wyżej idzie go zrobić.
tak jak już wspominałem problemem ciągle świecącego oświetlenia wnętrza może okazać się sam komfort, ale do takiej diagnozy przydałby się VAG.



alabama1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: czw maja 16, 2013 18:47

Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)

Post autor: alabama1 » pt sie 09, 2013 15:20

No tak, ale czy te światła na dole drzwi nie powinny działać tak jak reszta oświetlenia zależnego od otwarcia drzwi? I co to za sprawa z rokiem zamka tylniej klapy?



Awatar użytkownika
Waqa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 923
Rejestracja: wt cze 30, 2009 16:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp FG
Kontakt:

Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)

Post autor: Waqa » pt sie 09, 2013 15:30

tak, kopertowki powinny palic sie tak samo jak oswietlene wnetrza, z jednym ale, nie maja opóźnienia wyłączenia. takze jak zamykasz drzwi kopertówki gasna, a oswietlenie stopniowo sie sciemnia i gasnie (tym steruje komfort). Wątpię żeby te cyfry co znalazłeś byly rocznikiem produkcji elementu.



alabama1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: czw maja 16, 2013 18:47

Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)

Post autor: alabama1 » pt sie 09, 2013 15:40

No a co innego? Kółko, wokół niego cyfry od 1 do 12, w środku liczba 86, przedzielona strzałką, która wskazuje na 10.



Awatar użytkownika
Waqa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 923
Rejestracja: wt cze 30, 2009 16:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp FG
Kontakt:

Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)

Post autor: Waqa » pt sie 09, 2013 15:52

no, to by sie zgadzało. Pewnie auto masz z 1998 roku :bigok:
reszty sie domyśl :bigok:



alabama1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: czw maja 16, 2013 18:47

Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)

Post autor: alabama1 » pt sie 09, 2013 16:06

:los: Hahahahaaaaaaaaaa......................
A ja już nie wiadomo co myślałem.
Ale się uśmiałem, hahaha. :-) :kac:
A te przelotki to gdzie dokładnie? I co tam powinno być nie tak? Jeżeli to sprawy czysto elektryczne, to odpada. Nie znam się.



Awatar użytkownika
CRS200
Forum Master
Forum Master
Posty: 1257
Rejestracja: czw lip 21, 2011 20:24
Lokalizacja: Biłgoraj

Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)

Post autor: CRS200 » pt sie 09, 2013 16:40

mowicie ze da sie naprawic mikrostyk zamka klapy ? moze macie jakas porade ? bo z tego co wiem to zamek jest nie rozbieralny


Sprzedam części do: VW GOLF IV różne wersje silnikowe


Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)

Post autor: Qto » pt sie 09, 2013 17:16

CRS200, viewtopic.php?p=5038497#p5038497" onclick="window.open(this.href);return false; - tu po łebkach napisałem jak to zrobić...

alabama1, ile masz furtek w aucie ??



alabama1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: czw maja 16, 2013 18:47

Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)

Post autor: alabama1 » pt sie 09, 2013 18:41

Cztery drzwi i bagażnik, hatchback.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)

Post autor: Qto » pt sie 09, 2013 20:24

to pamiętaj że zamki w drzwiach z tyłu także zapalają oświetlenie wewnętrzne...ale kopertówek już nie



alabama1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: czw maja 16, 2013 18:47

Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)

Post autor: alabama1 » pt sie 09, 2013 20:33

A te przelotki? Gdzie one są w bagażniku i jak powinny wyglądać, jeśli jest coś z nimi nie tak?
Czyli mam rozumieć, że najprawdopodobniej te luty są złe tylko z tyłu? Bo jeśli by było z przodu też, to kopertówki by też cały czas świeciły?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)

Post autor: Qto » pt sie 09, 2013 20:36

przelotka to taki gumowy wąż pomiędzy drzwiami a karoserią...w nim idą przewody elektryczne. Należy zdjąć przelotkę (nie całkiem oczywiście bo nie da rady bez większej rozbiórki...tylko po prostu zsunąć z mocowań aby luźno latała na wiązce) i obadać kable...przy bagażniku standardem jest połamanie przewodów w przelotkach - pisałem o tym w linku wyżej



Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

Odp: Re: Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)

Post autor: cinek2004 » pt sie 09, 2013 20:36

Qto pisze:CRS200, viewtopic.php?p=5038497#p5038497" onclick="window.open(this.href);return false; - tu po łebkach napisałem jak to zrobić...
Robiłem trochę inaczej.
Nity są plastikowe lub aluminiowe. Nie pamiętam już z czego ale scinalem je nożem.
Trzeba trochę wygiąć element blachy na której trzyma się mikrostyk żeby go wyjąć.
Następnie rozebrać i wyczyścić w środku z syfu.
Jedyny problem to ponowne przytwierdzenie switcha. Ja użyłem do tego celu trytytki. Trzyma lepiej niż ori nity.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)

Post autor: Qto » pt sie 09, 2013 20:56

cinek2004, ścięcie nita czy rozwiercenie = rozebranie zamka. Ja chcąc uniknąć tego wolałem wyciąć trochę blachy, tak aby zmieścił się mirkostyk. Po rozebraniu, wyczyszczeniu i ponownym złożeniu wkleiłem go na kropelkę :bigok:
alabama1 pisze:Czyli mam rozumieć, że najprawdopodobniej te luty są złe tylko z tyłu? Bo jeśli by było z przodu też, to kopertówki by też cały czas świeciły?
najrpściej podłączyć pod kompa i sprawdzić który zamek daje sygnał że drzwi są otwarte...jeżeli nie masz dostępu do kompa to tylne drzwi łatwo odłączyć poprzez zdjęcie przelotki od strony słupka i odłączenie wtyczki - jeżeli oświetlenie wewnętrzne zgaśnie tzn że odłączyłeś wadliwy element = drzwi do rozbiórki :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości