Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Waqa
- Gadatliwa bestia
- Posty: 923
- Rejestracja: wt cze 30, 2009 16:58
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp FG
- Kontakt:
Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)
z tym oświetleniem bagażnika to ja bym sprawdził przelotki w tylnej klapie. jeśli tam by było wszystko wporzo to dopiero wtedy bym przyjrzał się mikro i tak jak kolega mówi wyżej idzie go zrobić.
tak jak już wspominałem problemem ciągle świecącego oświetlenia wnętrza może okazać się sam komfort, ale do takiej diagnozy przydałby się VAG.
tak jak już wspominałem problemem ciągle świecącego oświetlenia wnętrza może okazać się sam komfort, ale do takiej diagnozy przydałby się VAG.
Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)
No tak, ale czy te światła na dole drzwi nie powinny działać tak jak reszta oświetlenia zależnego od otwarcia drzwi? I co to za sprawa z rokiem zamka tylniej klapy?
- Waqa
- Gadatliwa bestia
- Posty: 923
- Rejestracja: wt cze 30, 2009 16:58
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp FG
- Kontakt:
Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)
tak, kopertowki powinny palic sie tak samo jak oswietlene wnetrza, z jednym ale, nie maja opóźnienia wyłączenia. takze jak zamykasz drzwi kopertówki gasna, a oswietlenie stopniowo sie sciemnia i gasnie (tym steruje komfort). Wątpię żeby te cyfry co znalazłeś byly rocznikiem produkcji elementu.
Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)
No a co innego? Kółko, wokół niego cyfry od 1 do 12, w środku liczba 86, przedzielona strzałką, która wskazuje na 10.
- Waqa
- Gadatliwa bestia
- Posty: 923
- Rejestracja: wt cze 30, 2009 16:58
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp FG
- Kontakt:
Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)
no, to by sie zgadzało. Pewnie auto masz z 1998 roku
reszty sie domyśl
reszty sie domyśl
Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)
Hahahahaaaaaaaaaa......................
A ja już nie wiadomo co myślałem.
Ale się uśmiałem, hahaha.
A te przelotki to gdzie dokładnie? I co tam powinno być nie tak? Jeżeli to sprawy czysto elektryczne, to odpada. Nie znam się.
A ja już nie wiadomo co myślałem.
Ale się uśmiałem, hahaha.
A te przelotki to gdzie dokładnie? I co tam powinno być nie tak? Jeżeli to sprawy czysto elektryczne, to odpada. Nie znam się.
Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)
mowicie ze da sie naprawic mikrostyk zamka klapy ? moze macie jakas porade ? bo z tego co wiem to zamek jest nie rozbieralny
Sprzedam części do: VW GOLF IV różne wersje silnikowe
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)
CRS200, viewtopic.php?p=5038497#p5038497" onclick="window.open(this.href);return false; - tu po łebkach napisałem jak to zrobić...
alabama1, ile masz furtek w aucie ??
alabama1, ile masz furtek w aucie ??
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)
to pamiętaj że zamki w drzwiach z tyłu także zapalają oświetlenie wewnętrzne...ale kopertówek już nie
Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)
A te przelotki? Gdzie one są w bagażniku i jak powinny wyglądać, jeśli jest coś z nimi nie tak?
Czyli mam rozumieć, że najprawdopodobniej te luty są złe tylko z tyłu? Bo jeśli by było z przodu też, to kopertówki by też cały czas świeciły?
Czyli mam rozumieć, że najprawdopodobniej te luty są złe tylko z tyłu? Bo jeśli by było z przodu też, to kopertówki by też cały czas świeciły?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)
przelotka to taki gumowy wąż pomiędzy drzwiami a karoserią...w nim idą przewody elektryczne. Należy zdjąć przelotkę (nie całkiem oczywiście bo nie da rady bez większej rozbiórki...tylko po prostu zsunąć z mocowań aby luźno latała na wiązce) i obadać kable...przy bagażniku standardem jest połamanie przewodów w przelotkach - pisałem o tym w linku wyżej
Odp: Re: Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)
Robiłem trochę inaczej.Qto pisze:CRS200, viewtopic.php?p=5038497#p5038497" onclick="window.open(this.href);return false; - tu po łebkach napisałem jak to zrobić...
Nity są plastikowe lub aluminiowe. Nie pamiętam już z czego ale scinalem je nożem.
Trzeba trochę wygiąć element blachy na której trzyma się mikrostyk żeby go wyjąć.
Następnie rozebrać i wyczyścić w środku z syfu.
Jedyny problem to ponowne przytwierdzenie switcha. Ja użyłem do tego celu trytytki. Trzyma lepiej niż ori nity.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Problemy z zamkami (pewnie mikrozłącze, czy styki)
cinek2004, ścięcie nita czy rozwiercenie = rozebranie zamka. Ja chcąc uniknąć tego wolałem wyciąć trochę blachy, tak aby zmieścił się mirkostyk. Po rozebraniu, wyczyszczeniu i ponownym złożeniu wkleiłem go na kropelkę
najrpściej podłączyć pod kompa i sprawdzić który zamek daje sygnał że drzwi są otwarte...jeżeli nie masz dostępu do kompa to tylne drzwi łatwo odłączyć poprzez zdjęcie przelotki od strony słupka i odłączenie wtyczki - jeżeli oświetlenie wewnętrzne zgaśnie tzn że odłączyłeś wadliwy element = drzwi do rozbiórkialabama1 pisze:Czyli mam rozumieć, że najprawdopodobniej te luty są złe tylko z tyłu? Bo jeśli by było z przodu też, to kopertówki by też cały czas świeciły?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości