Historia mojego VW Golfa II 16v (nowa 1 strona :) )

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
maxgt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 590
Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Auto: mk4 2.8 4m, lupo
Silnik: BDE
Kontakt:

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: maxgt » śr sie 07, 2013 17:55

no ale widzę,że jesteś jeszcze przed wymianą skrzyni biegów,na tą normalną :bajer:



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: tirsone » śr sie 07, 2013 23:12

maxgt pisze:no ale widzę,że jesteś jeszcze przed wymianą skrzyni biegów,na tą normalną :bajer:

Czyli jaką? :)


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
maxgt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 590
Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Auto: mk4 2.8 4m, lupo
Silnik: BDE
Kontakt:

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: maxgt » śr sie 07, 2013 23:53

czyli na taką, do której nie idzie linka do sprzęgła



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: tirsone » czw sie 08, 2013 00:24

maxgt pisze:czyli na taką, do której nie idzie linka do sprzęgła

Skrzynię (o ile nikt nic w niej nie modził przede mną) mam 2Y... A czemu uważasz że ta inna byłaby lepsza?


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
Czarson
Forum Master
Forum Master
Posty: 1948
Rejestracja: pt maja 16, 2008 21:12
Lokalizacja: Puławy/Oslo
Kontakt:

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: Czarson » czw sie 08, 2013 11:03

tirsone, przesledziłem cały temat (strona 1), i jestem zaskoczony determinacja bo miałes po drodze duże nieskodzianki, dobrze ze pod maske trafił ABF :hmm:
jakie dalsze modyfikacje przewidujesz??
życze powodzenia i bede śledził temacik :bigok:


co myślisz o moim golfie? viewtopic.php?f=87&t=436585 zapraszam do komentowania :)
Mój nowy Edition One GTI viewtopic.php?f=87&t=543801" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię listwy wąskie od pakietu GTI 3d do mk2

Awatar użytkownika
maxgt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 590
Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Auto: mk4 2.8 4m, lupo
Silnik: BDE
Kontakt:

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: maxgt » czw sie 08, 2013 17:35

więcej potrafi znieść,a widząc dalsze samozaparcie to pewnie na tym co jest to się nie skończy



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: tirsone » pt sie 09, 2013 01:25

maxgt pisze:więcej potrafi znieść,a widząc dalsze samozaparcie to pewnie na tym co jest to się nie skończy

Och mam jeszcze tyle planów... zobaczymy jak będzie z kasą bo czasy trudne : /

Takie tam foto...nie mam fisheye'a i nie mam jeszcze dobrego pstrykacza do nocnych fot...


Obrazek

Wytrawne oko zauważy że przednia mach idzie trochę w górę... to przez te teleskopy do jej podnoszenia...są trochę za grube :kac:


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
DzigiGTI
Special Edition
Special Edition
Posty: 3325
Rejestracja: wt gru 07, 2010 09:54
Lokalizacja: KRA Ków
Kontakt:

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: DzigiGTI » pt sie 09, 2013 01:44

Przejmujesz się...ja zmieniałem błotniki i mam mega szpare a z drugiej strony maska styka sie na końcu z błotnikiem..a wracając od lakiernika podniosło mi mache rozwaliło podszybie,zagięło maske...i jeszcze wygięło zawiasy że maski nie domknę...Kto ma gorzej?


Powered by GTI
Mój Golfik
Obrazek

Awatar użytkownika
maxgt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 590
Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Auto: mk4 2.8 4m, lupo
Silnik: BDE
Kontakt:

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: maxgt » pt sie 09, 2013 15:46

te "teleskopy" wyginają maskę,kiedyś znajomemu wygieło i wyszedł bokiem jak zamykał,nie polecam



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: tirsone » czw sie 15, 2013 15:26

No dobrze...Dziś w końcu dorobiłem złącze OBD 2 do łączenia się z ECU. Kabelek Viakena i VAG COM w wersji DEMO jak sądzę.

Po ustawieniu wszystkiego udało mi się połączyć z ECU :) Wyświetlił się numer seryjny itd.

Zrobiłem sobie skanowanie błędów i nie znalazło żadnych.

Jeśli w najbliższym czasie również żadne się nie pojawią to mogę przejść do kolejnego punktu a mianowicie diagnozy elementów mechanicznych auta, które mogą/mają wpływ na to, że rozgrzany silnik odpala mi wyłącznie kiedy w czasie kręcenia dodam gazu.


Aha, ponieważ jestem laikiem to mam kilka pytań:

Czy w Vag Com mogę znaleźć takie dane jak np. moment odcięcia paliwa?
Czy są jakiekolwiek parametry ABFa, które można ustawiać za pomocą tego programu?

Z góry dzięki za info :-)


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
maxgt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 590
Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Auto: mk4 2.8 4m, lupo
Silnik: BDE
Kontakt:

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: maxgt » czw sie 15, 2013 20:17

tirsone pisze:rozgrzany silnik odpala mi wyłącznie kiedy w czasie kręcenia dodam gazu
czyli z otwartą przepustnicą, mierzyłeś TPS-a?
ja ze swoim ABFe walczyłem do dziś w nocy i problemy ustały, świrowała nowa sonda ,odłączyłem i chula jak marzenie,ale co najdziwniejsze powodowała dziwne objawy na zimnym i na ciepłym



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: toffic » czw sie 15, 2013 22:10

maxgt pisze:ale co najdziwniejsze powodowała dziwne objawy na zimnym i na ciepłym
Dlaczego to jest takie dla ciebie dziwne??
tirsone pisze:Zrobiłem sobie skanowanie błędów i nie znalazło żadnych.

Jeśli w najbliższym czasie również żadne się nie pojawią to mogę przejść do kolejnego punktu a mianowicie diagnozy elementów mechanicznych auta, które mogą/mają wpływ na to, że rozgrzany silnik odpala mi wyłącznie kiedy w czasie kręcenia dodam gazu.
Zrób PrtSc grup 1, 3, 4, 5 i 6 na nagrzanym silniku i wolnych obrotach



Awatar użytkownika
maxgt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 590
Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Auto: mk4 2.8 4m, lupo
Silnik: BDE
Kontakt:

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: maxgt » czw sie 15, 2013 22:20

dziwne że na zimnym to miałem na myśli bo teoretycznie sonda zaczyna pracować od momentu jak silnik się nagrzeje i temp. spalin osiągnie wartość chyba 350stopni,choć mogę się mylić,ale we wszystkich tematach z tym związanym większość piszę że nie ma wpływu jak jest zimny



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: tirsone » czw sie 15, 2013 22:30

maxgt pisze:czyli z otwartą przepustnicą, mierzyłeś TPS-a?

jeszcze nic nie mierzyłem...mam zamiar się teraz za to zabrać. Pytanie tylko czy uwalony TPS nie byłby jakimś błędem w ECU?

toffic pisze:Zrób PrtSc grup 1, 3, 4, 5 i 6 na nagrzanym silniku i wolnych obrotach

Dopiero rozkminiam ten VAG COM, pomijam że mam wersję demo i chyba nie wszystkie funkcje tam działają... Oczywiście mogę postarać się o pełną wersję jak trzeba ; )

Powiem mi toffic gdzie mam znaleźć te funkcje w tym programie?
maxgt pisze:ja ze swoim ABFe walczyłem do dziś w nocy i problemy ustały, świrowała nowa sonda ,odłączyłem i chula jak marzenie,ale co najdziwniejsze powodowała dziwne objawy na zimnym i na ciepłym
Rozumiem, że uwalona sonda nie będzie figurowała jako błąd w ECU? :/


Mój golf

Miłość ożyła....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości