Po wymianie rozrządu słabiej się wkręca.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
artur_n
VAG Biłgoraj
VAG Biłgoraj
Posty: 343
Rejestracja: pt wrz 14, 2012 11:57
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Po wymianie rozrządu słabiej się wkręca.

Post autor: artur_n » czw sie 08, 2013 12:58

Witam,

Jestem po wymianie rozrządu w 1.9 TDI AXR robił mi to mechanik. Po odbiorze od niego mam wrażenie że z dołu gorzej się wkręca na obroty tak w zakresie: 1000- 2100 obr/min. Z czym to może być związane z błędem przy wymianie rozrządu?

Pozdrawiam
Artur.


Bez dymu nie ma ognia... TDI

Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Po wymianie rozrządu słabiej się wkręca.

Post autor: WRHZ » czw sie 08, 2013 14:40

Sprawdź kąt synchornizacji.



Awatar użytkownika
artur_n
VAG Biłgoraj
VAG Biłgoraj
Posty: 343
Rejestracja: pt wrz 14, 2012 11:57
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Re: Po wymianie rozrządu słabiej się wkręca.

Post autor: artur_n » czw sie 08, 2013 15:14

Czytałem o tym. Zaraz ide i spr.


Edyta:
________________________

Tak to wygląda:
Wartość zmienia się z 1.6 na 1.1 i tak w kółko.

Obrazek


Bez dymu nie ma ognia... TDI

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Po wymianie rozrządu słabiej się wkręca.

Post autor: Adamm » czw sie 08, 2013 18:24

trzeba ustawic na 0.0


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

lukas1305
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lis 07, 2008 11:46
Lokalizacja: Gliwice

Re: Po wymianie rozrządu słabiej się wkręca.

Post autor: lukas1305 » czw sie 08, 2013 20:06

Adamm pisze:trzeba ustawic na 0.0
Dokładnie 0.0 lub troche poniżej ....u mnie na -2 ogień z samego dołu :-)



Awatar użytkownika
artur_n
VAG Biłgoraj
VAG Biłgoraj
Posty: 343
Rejestracja: pt wrz 14, 2012 11:57
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Re: Po wymianie rozrządu słabiej się wkręca.

Post autor: artur_n » czw sie 08, 2013 20:11

Podjadę do mechaniora niech poprawia. Dziękuje koledzy za pomoc. Dam znać co z tego wynikło.


Bez dymu nie ma ognia... TDI

ToReN
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: czw sie 02, 2012 18:01
Lokalizacja: Elbląg / Świętochłowice

Po wymianie rozrządu słabiej się wkręca.

Post autor: ToReN » pn sie 19, 2013 22:40

Adamm, podepnę się pod temat bo na kilku forach wisi ten temat mój i nic zagadka:

Bora 1.9 TDI PD ASZ -
przed wymianą rozrządu wsio ok ze spalaniem i kątem synchronizacji ale nie wiadomo kiedy był wymieniany więc ciach ... i teraz takie cudeńka:

- rano zimny silnik odpalam od strzała i zaczyna telepać budą na FIS 0.6 l/h i teraz im bardziej się nagrzewa tym większe spalanie jak ma 70 stopni to 0.7 jak 80 stopni to 0.8 a jak 90 stopni i dalej to już 0.9 l/h kiedyś tego nie było startował od 1.5 l/h na zimnym a jak już po 5km dojechałem do świateł spadało na 0.6 i tak trzymało.

- kąt synchronizacji skacze teraz są to wartości: -2.20 potem jest -1.75 potem jest -1.10 potem jest -0.55 i potem jest dopiero 0 a u innych widziałem jest sztywno -1.70 (taki chce uzyskać ja wynik ) i odrazu 0 a u mnie skacze po tych wartościach.

Rozrząd wymieniany Grudniu 2012, pompa wody, pasek gates (strasznie chełkotał od nowości ponoć tak mają), napinacz hydrauliczny, dwumasa ze sprzęglem, termostat, na pompowtryskach nowe oringi wszystkie (pompki nie wyglądają tragicznie jeszcze jak u innych z którymi się spotkałem by porozmawiać o problemach moich tu wyżej).

w poniedziałek 12.08.2013 wymieniłem pasek na Contitecha po rozmowach na forum

Moje przypuszczenia:

- walnięty klin na wale korbowym tam na tym kółku
- walnięty czujnik wałka rozrządu ( nie ma błędu ale to tak se tylko myślę )
- walnięty napinacz hydrauliczny
- może sprzęgło na sprężarce od klimy nie rozłącza

Ktoś ma jakieś pomysły ?


Jakieś 2h temu sprawdzaliśmy pompowtryski i 2 kuleje bardzo :D ale ogólnie dodatkowe moje pytanie dawka paliwa na starcie jest 3-4mg a jak silnik się rozgrzeje to pompowtryski się w miarę uspokajają z wartościami ale dawki paliwa są wtedy 6-7-8mg

a jeszcze dodatkowo teraz to zauważyłem po odpaleniu auta nie wskakuje jak kiedyś do 1500 obrotów i spadało tylko do 903 obrotów i tak stoi



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości