Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbin
Witam
stefano189, dzięki za odpowiedź. Turbo jest już wyjęte i jest to kkk k03-006. Zdecydowałem że nie będę na razie zmieniał na inną tylko tą samodzielnie zregeneruje - wiem, wiem nie wyważę jej po tym zabiegu, ale myślę że nie będzie tak źle jak teraz. Jeśli się rozsypie to będę już na poważnie myślał nad wsadzeniem czegoś poważniejszego a ta mi się podoba ponieważ wstaje od niskich obrotów i praktycznie nie mam teraz turbo dziury. A jeszcze mam pytanko jakie ciśnienie doładowania powinien mieć AHU w serii? A jakie jest bezpieczne max ciśnienie dla tej dmuchawki?
Pozdrawiam
stefano189, dzięki za odpowiedź. Turbo jest już wyjęte i jest to kkk k03-006. Zdecydowałem że nie będę na razie zmieniał na inną tylko tą samodzielnie zregeneruje - wiem, wiem nie wyważę jej po tym zabiegu, ale myślę że nie będzie tak źle jak teraz. Jeśli się rozsypie to będę już na poważnie myślał nad wsadzeniem czegoś poważniejszego a ta mi się podoba ponieważ wstaje od niskich obrotów i praktycznie nie mam teraz turbo dziury. A jeszcze mam pytanko jakie ciśnienie doładowania powinien mieć AHU w serii? A jakie jest bezpieczne max ciśnienie dla tej dmuchawki?
Pozdrawiam
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
stefano189 pisze:Ja kupiłem od kolegi arwam, i śmiga jak ta lala.
nawet mam taką samą i coś jeszcze w zanadrzu
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
jak miałem seryjną turbinę w moim ahu, to dmuchała w peak'u 0,85-0,86 bara. Ponoć można na niej pocisnąć 1,1 bara, ale to i tak dużo jak na taką małą turbawkę, bo ma małe łopatki i niewiele powietrza można może napompować.
Wiec lepiej kupić garretta T2, i jego podkręcić ją do 1,2 bara, niż żyłować tą seryjną co znacząco skróci jej żywot.
Wiec lepiej kupić garretta T2, i jego podkręcić ją do 1,2 bara, niż żyłować tą seryjną co znacząco skróci jej żywot.
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Zobaczę co wyjdzie z regeneracji tej mojej, jeśli będzie wszystko ok to podkręcę ją gdzieś do 1.1-1.2 jak się rozpadnie to wtedy będę kombinował z wsadzeniem czegoś większego .
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
trochę szkoda wydać np. 700 zł na regenerację i za chwilę zbierać kawałki wirnika w intercoolerze bo dmuchanie 1,2 bara na tej turbinie ( powie to każdy tuner ), to proszenie się o fuck-up.
Lepiej zapodaj od razu jakąś zdrową używkę np.T2 a nie ładuj kasy w regenerację.
Dużo razy na forum padało stwierdzenie : Lepsza używana oryginalna turbina niż regeneracja.
Bo mało jest warsztatów w Polsce co dobrze regenerują, a dużo jest Kowali co wydaje im się że mogą regenerować.
Lepiej zapodaj od razu jakąś zdrową używkę np.T2 a nie ładuj kasy w regenerację.
Dużo razy na forum padało stwierdzenie : Lepsza używana oryginalna turbina niż regeneracja.
Bo mało jest warsztatów w Polsce co dobrze regenerują, a dużo jest Kowali co wydaje im się że mogą regenerować.
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Bylem przekonany że ten sam garrett jest w 1.6 td co 1,9 td (AAZ) i 1,9 tdi (1 Z, AHU), wygląda na pierwszy rzut oka tak samo
Somewhere in Nowhere
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Na regeneracje nie wydałem 700zł tylko 120 - zestaw naprawczy, sam sobie ją regenerowałem. Na razie wszystko jest ok i mam nadzieje że tak pozostanie, ale to się okaże gdy przejadę troszkę więcej kilometrów. A co do ciśnienia to jeśli tak mówcie to myślę że 1bar będzie dla niej wystarczające.
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
dawidszew, A skąd kupowałeś ten zestaw naprawczy?
Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
eden1992, Z allegro: http://allegro.pl/show_item.php?item=3451434695" onclick="window.open(this.href);return false; , kupiłem w czwartek a przesyłkę otrzymałem wczoraj
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
To wirnik turbiny musiałeś rozebrać tak?
Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Tak, najpierw zdejmujesz obie muszle później odkręcasz koło kompresji i wyciągasz cały wirnik, następnie demontujesz kolejno wszystkie części które są w środku, zmieniasz na te z zestawu i składasz w odwrotnej kolejności. Tutaj jest schemat budowy do k03: http://wrzutnik.net/id.bfi1280881669h.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; . Dodam że przy składaniu najtrudniejszym momentem jest włożenie wirnika tak żeby pierścionek od strony gorącej (3 na schemacie) siadł dobrze w swoje miejsce, trzeba użyć sposobu i się trochę namęczyć ale wszystko jest do zrobienia w domowych warunkach . Taka ciekawostka - u mnie właśnie ten pierścionek (3 na schemacie) był tak starty że miał grubość żyletki i wpadł do środka dlatego puściła mi olej praktycznie na raz bez wcześniejszego delikatnego poddymiania - miałem tak że jak przycisnołem troszkę bardziej to z tyłu nic nie było widać i z silnika po 200km ubyło ponad pół miarki oleju
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
a wyważenie ??
to chyba najważniejsza sprawa po regeneracji
to chyba najważniejsza sprawa po regeneracji
Somewhere in Nowhere
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Widziałem kiedyś w jakimś sklepie internetowym wirnik w komplecie z kołem kompresji już niby wyważone.
O tu: http://www.turbo-car.pl/index.php?optio ... &Itemid=29" onclick="window.open(this.href);return false;
O tu: http://www.turbo-car.pl/index.php?optio ... &Itemid=29" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach
Czyli wyważony jest wirnik, wyważone jest koło kompresji, a ich położenie względem siebie jest nie istotne??
jeżeli obrócimy koło kompresji o kąt x i zmieni się położenie tych części względem siebie??
jeżeli obrócimy koło kompresji o kąt x i zmieni się położenie tych części względem siebie??
Somewhere in Nowhere
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości