1.8T Problem z Korbami
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.8T Problem z Korbami
Witam mam taki problem po dokreceniu korb w golf IV 1.8T AGu na 30NM i nawet bez dokrecania juz 90st nie dam rady ruszyc walem ani recznie,noznie itd ani rozrusznikiem,dodam ze panewki czysczone i smarowane,podpory tez z ciekawosci wykrecilem wyczyscilem i nasmarowalem po zlozeniu znowu to samo,ani w prawo ani w lewo,po dokreceniu tak jakby cos sie blokuje,nastepnie musze rozebrac podbic tloki i juz lekko idzie,Silnik po kapitalnym remoncie tylko stal pol roku bez oleju ale tloki chodza leciutkto jakies porady?
Re: 1.8T Problem z Korbami
kolega mi tylko powiedzial 2 srodkowe pozniej boczne i tyle.jesli to nie tak to prosze o opis
- Fafik258
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
1.8T Problem z Korbami
Czyli sam wał na panewkach głównych się obraca. Jak nie pomieszałeś stopek korbowodów powinno być ok. Wygląda to tak jak by wał był przesunięty względem cylindrów skoro blokuje się po skręceniu korbowodów
1.8T Problem z Korbami
obraca sie takze jesli skrece korby na 15nm, nie ukrywam moglem cos pomieszac mozna rozpoznac w jakis sposob stopki?numeracja lub cos takiego?
1.8T Problem z Korbami
Powinny byc ponumerowane .inaczej powiem w starych silnikach byly w nowszych głowy nie dam sobie uciąć.
Szlifowałes moze wał ,jest szansa że ktos zrobił źle szlif.Możesz mieć panewki nie w tym rozmiarze.Kiedys mi sie zdarzyło ze w komplecie była jedna nie z tego rozmiaru i ona blokowała po skręceniu.
Luzuj po kolei kazdy cylinder i patrz czy nie mozna obracać wałem.Wtedy jeśli trzyma jedna znajdziesz bez problemu.
Szlifowałes moze wał ,jest szansa że ktos zrobił źle szlif.Możesz mieć panewki nie w tym rozmiarze.Kiedys mi sie zdarzyło ze w komplecie była jedna nie z tego rozmiaru i ona blokowała po skręceniu.
Luzuj po kolei kazdy cylinder i patrz czy nie mozna obracać wałem.Wtedy jeśli trzyma jedna znajdziesz bez problemu.
1.8T Problem z Korbami
Nie nie samochod mam od 3 latek wczesniej bylo wszystko spoko,na weekendzie sprobje cos podmieniac przekladac itd,jesli ktos mialby jeszcze jakies ciekawe rady prosze o napisanie,wszystko zostanie przetestowane az do skutku:) Dzieki
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
1.8T Problem z Korbami
misiek każda korba ma swoją stopkę. jak pomieszałeś to masz pecha i nie będzie banglać. kolega to widzę wujek dobra rada jeśli graty pochodzą dokładnie z tego samego miejsca, z którego zostały wyjęte to nie ma możliwości, żeby nie obrócić wałem. rada na przyszłość - składaj wg. instrukcji.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
1.8T Problem z Korbami
dokładnie tak jak kolega souler,pisze każda korba ma idealnie dopasowana stopke(dokładnie to pokrywę stopy) więc jeśli zostały podmienione to jest lipa (gdyby były zamienne to by miały gładką powierzchnie a mają chropowata) jak się rozkręca to albo się opisuje albo skręca do kupy żeby nie pomylić
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości