[MK2] problem z wycieraczkami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

[MK2] problem z wycieraczkami

Post autor: -pawlo111 » pt sie 25, 2006 21:42

generalnie wycieraczki dzialaja. Mozna je wlaczyc ale nie chodzi wolne wycieranie z przerwa( czasówka) i jak je wylaczam to nie wracaja do stanu spoczynku tylko zostaje gdzie popadnie na szybie. W polozeniu z przerwa moge sobie tylko reka trzymac to raczke(lekko podnosze o wycieraczki chodza, puszcze i sie zatrzymuja) jeszcze jak nie pada to jest ok gorzej jak leje. Co to sie moglo zrypac?? :roll:
Ostatnio zmieniony sob sie 26, 2006 12:32 przez -pawlo111, łącznie zmieniany 1 raz.


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » pt sie 25, 2006 21:48

zapewne wina manetek. zasyfiałe styki, też tak miałem :bajer: możesz najpierw podstawić inny przekaźnik (taki, że wiesz że jest sprawny) może to jego wina ale obstawiam manetke



Awatar użytkownika
Bożuch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 22:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Bożuch » pt sie 25, 2006 21:58

mi też wycieraczki stają gdzie popadnie :( to chyba będzie przekaźnik no nie?


PozdraVWiam - Tomek :pub:

zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068

adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » pt sie 25, 2006 22:09

Bożuch, podstaw inny najlepiej bo nowy 30zł a po co kase niepotrzebnie wydawać jesli by to nie byla wina przekaźnika. wiem z własnego doświadczenia bo sam kupiłem i nic nie dało :D mi właśnie tylnia tak staje kiedy jej sie podoba. ale przod chodzi super po czyszczeniu manetki :bajer:



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pt sie 25, 2006 22:11

po czyszczeniu manetki
co co to odkrecic zeby to wyczyscic??


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
Bożuch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 22:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Bożuch » pt sie 25, 2006 22:17

adi87 pisze:ale przod chodzi super po czyszczeniu manetki
ja manetke czyściłem wszystkie styki i nic :( no zobaczymy. A to nie musi byc taki sam przekaźnik jaki mam teraz (nr19)? Słyszałem też żeby zmienić go na nr 99.


PozdraVWiam - Tomek :pub:

zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068

adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » pt sie 25, 2006 22:20

-pawlo111 pisze:co co to odkrecic zeby to wyczyscic??
musisz odkręcić kierownice, potem odkrecasz 3 srubki plaskim srubokretem (ta na krzyzak zostaje) pociagasz manetki do siebie, odpinasz kostki (2 z kazdej strony) i wyjmujesz manetki. jak wezmiesz ta od wycieraczek to masz tam taki bialy plastik ktory musisz podwazyc od spodu tak by wyskoczyl do gory i wtedy wyjmujesz dzwignie i juz widac styki ktore musisz wyczyscic. sa na dzwigni tez. czyscisz z syfu smarujesz "kontaktem" albo "wd-40" i gotowe. Montaz w kolejnosci odwrotnej :bigok: aha, tylko musisz sciagnac obudowe stacyjki ja mialem problem z gorna czescia tej obudowy bo mam wlacznik awaryjnych tam i on przeszkadzal i musialem uzyc troche sily alby to wyciagnac. W sumie to nie trzeba tej gornej czesci zdejmowac ale jak ja zdejmiesz to masz lepsze dojscie

[ Dodano: 25 Sie 2006 22:22 ]
Bożuch pisze:Słyszałem też żeby zmienić go na nr 99.
i to pomaga? bo ja ten nowy kupilem tez 19 czyli taki jaki byl przedtem
Ostatnio zmieniony sob sie 26, 2006 01:10 przez adi87, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob sie 26, 2006 00:07

albo zobacz sobie wyłącznik krańcowy w silniczku wycieraczek



adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » sob sie 26, 2006 01:12

miś fazi, a jak wygląda ten włącznik?



Awatar użytkownika
faceman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: sob lut 04, 2006 01:08
Lokalizacja: Stargard

Post autor: faceman » sob sie 26, 2006 03:14

Wymień bezpiecznik pod kierownicą odpowiedzialny za wycieraczki. Nie pamietam który ale znajduje się bliżej lewej strony. Wyciągaj po kolei aż znajdziesz walnięty.



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob sie 26, 2006 05:22

faceman pisze:Wymień bezpiecznik pod kierownicą odpowiedzialny za wycieraczki. Nie pamietam który ale znajduje się bliżej lewej strony. Wyciągaj po kolei aż znajdziesz walnięty
pewien nie jestem, ale w przypaku spalonego bezpiecznika to chyba w ogóle nie będą działały. Wyłącznik krańcowy w silniku jest bardzo prawdopoodobny.Działanie tego wyłącznika w skrócie wygląda tak : jeśli włączysz manetką wyc. to silnik dostaje prąd i działa, jednocześnie styk wewnątrz też sie zwiera po wykonaniu części obrotu (normalnie jest rozwarty). Jeśli manetka odłączy prąd to silnik pracuje aż dojdzie do momentu kiedy styki są rozwarte, i wtedy zatrzymuje się w pozycji wyjściowej.



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » sob sie 26, 2006 09:15

no ale jak mam znalezdz ten wylacznik krancowy??? gdzie on jest i co przy nim zobaczyc??
jakies objawy ma miec? no ale przedewszystkim gdzie jest ten wylacznik krancowy :bigok:


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
Bożuch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 22:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Bożuch » sob sie 26, 2006 10:10

bodzio_j pisze:pewien nie jestem, ale w przypaku spalonego bezpiecznika to chyba w ogóle nie będą działały
dokładnie wycieraczki nie będą działały


PozdraVWiam - Tomek :pub:

zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob sie 26, 2006 11:09

one po prostu nie maja sily chodzic.ja obstaje przy zapieczonych oskach,umnie bylo podobnie.musialem rozkrecic caly mechanizm i przesmarowac oski.troche meki bylo przy tym.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 380 gości