[MK4]Wymiana sprężyn na sportowe
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
[MK4]Wymiana sprężyn na sportowe
witam, mam pytanie bo po wymianie sprężyn na H&R -35mm, tył mi skrzypi przy hamowaniu obojętnie jakim, po prostu gdy tył się unosi i opada(hamulce, klocki nowe, tuleje belki też), czy może to być przez to, że belka nie była poluzowana i skręcona już na glebie? Czy to wina czegoś innego?
Natomiast z przodu po obu stronach jak jadę po małych nierównościach, a nawet szybko po pozbruku, to słychać denerwujące metaliczne trzaski :/ Czy to się sypią łożyska z poduszkami?
Przed zmianą sprężyn nie było takich dolegliwości...
Przepraszam z góry jeśli napisałem w nieodpowiednim temacie, pozdro.
Natomiast z przodu po obu stronach jak jadę po małych nierównościach, a nawet szybko po pozbruku, to słychać denerwujące metaliczne trzaski :/ Czy to się sypią łożyska z poduszkami?
Przed zmianą sprężyn nie było takich dolegliwości...
Przepraszam z góry jeśli napisałem w nieodpowiednim temacie, pozdro.
AUDI ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=577948" onclick="window.open(this.href);return false;
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł
[MK4]Wymiana sprężyn na sportowe
Tył to może być wina belki lub odbojów - przytnij odboje o jednego bałwanka i zobacz czy problem dalej będzie się pojawiał. Co do przodu - nie słyszałem żeby poduszki i łożyska na poduszkach mogły trzaskać metalicznie (poza tym chyba przy wymianie sprężyn powinieneś był je wymienić) - poczytaj na forum czego może to być wina, zdejmij koła, poszukaj luzów a jak sam nic nie znajdziesz to jedź do mechanika.
[MK4]Wymiana sprężyn na sportowe
Dzięki za zainteresowanie a jak przytne odboje z tyłu to wpłynie to jakoś na "amortyzację"/ komfort?
Co do przodu to może nie do końca metaliczne, nie wiem jak to określić, coś puka i mnie denerwuje :/ mój mechanik stwierdził wtedy, że poduchy łożyska są dobre, miałem zamiar je zmienić dopiero przy okazji wymiany amorów, mam jeszcze oryginały od nowości to pewnie na springach już krócej pociągną
Szukałem dzisiaj, pogrzebałem, sprężyny się trzymają solidnie i się nie ruszają więc one nie stukają, luźne były te śrubki montażowe od tarcz ale to raczej znaczenia, u diagnosty wczoraj byłem, sprawdził wszystko, na teście amorów słyszał stuki i nie potrafił określić co to :/
a belka dziś poluzowana była więc z tym odbojem jeszcze zobaczę, pozdro
Co do przodu to może nie do końca metaliczne, nie wiem jak to określić, coś puka i mnie denerwuje :/ mój mechanik stwierdził wtedy, że poduchy łożyska są dobre, miałem zamiar je zmienić dopiero przy okazji wymiany amorów, mam jeszcze oryginały od nowości to pewnie na springach już krócej pociągną
Szukałem dzisiaj, pogrzebałem, sprężyny się trzymają solidnie i się nie ruszają więc one nie stukają, luźne były te śrubki montażowe od tarcz ale to raczej znaczenia, u diagnosty wczoraj byłem, sprawdził wszystko, na teście amorów słyszał stuki i nie potrafił określić co to :/
a belka dziś poluzowana była więc z tym odbojem jeszcze zobaczę, pozdro
AUDI ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=577948" onclick="window.open(this.href);return false;
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[MK4]Wymiana sprężyn na sportowe
Tuleje belki tylnej zmieńbjoern pisze:na teście amorów słyszał stuki i nie potrafił określić co to
[MK4]Wymiana sprężyn na sportowe
zmienione
AUDI ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=577948" onclick="window.open(this.href);return false;
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł
-
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: wt wrz 27, 2011 17:35
- Lokalizacja: TM
[MK4]Wymiana sprężyn na sportowe
Mam pytanie planuje założyć springi co by jeszcze wypadało wymienić przy zawieszeniu, żeby nie rozbierać za miesiąc czy dwa bo cos sie wybiło
[MK4]Wymiana sprężyn na sportowe
@Shmatan
Zakładałeś sprężyny 50/45 do oryginalnych amortyzatorów? Nie zabije to ich?
Jak się jeździ na takim zestawie?
W mk2 mialem standardowe amory Kayab i sprężyny 40/35 i mi odpowiadało, ale po 2 latach amory padły.
Zakładałeś sprężyny 50/45 do oryginalnych amortyzatorów? Nie zabije to ich?
Jak się jeździ na takim zestawie?
W mk2 mialem standardowe amory Kayab i sprężyny 40/35 i mi odpowiadało, ale po 2 latach amory padły.
[MK4]Wymiana sprężyn na sportowe
bernaciak102, na pewno poduszki i łożyska na kolumnach, a poza tym... wszystko się może szybciej poddać.
tomek860, amory wytrzymały 20 miesięcy i jeden się wylał - na szczęście w domu już czekał gwint. Jeździło się akceptowalnie, aczkolwiek mniej komfortowo niż na gwincie fk
tomek860, amory wytrzymały 20 miesięcy i jeden się wylał - na szczęście w domu już czekał gwint. Jeździło się akceptowalnie, aczkolwiek mniej komfortowo niż na gwincie fk
[MK4]Wymiana sprężyn na sportowe
@Shmatan
Co byś polecił na polskie drogi? kit czy gwint? Wcześniej miałem w mk2 kit 60/40 i na równej drodze bomba, na dzirach plomby wypadały
Niestety nie mam porównania z gwintem.
Co byś polecił na polskie drogi? kit czy gwint? Wcześniej miałem w mk2 kit 60/40 i na równej drodze bomba, na dzirach plomby wypadały
Niestety nie mam porównania z gwintem.
[MK4]Wymiana sprężyn na sportowe
co zrobić jak zbieżność nic nie dała? dalej mi liże opony;/ jak mogę zniwelować negatyw? help!
[MK4]Wymiana sprężyn na sportowe
auto-406, widocznie zbieżność nie została dobrze ustawiona nawet na negatywie da się ustawić koła prosto
tomek860, gwint może być twardy i miękki tak samo jak sprężyny mogą być twarde i miękkie
lepszy gwint bo możeszsobie ustawić wysokość taką jaką chcesz ale w mk4 i tak z tyłu nie zakładasz podkładki z gwintem więc tył kit a przód wyrównać
tomek860, gwint może być twardy i miękki tak samo jak sprężyny mogą być twarde i miękkie
lepszy gwint bo możeszsobie ustawić wysokość taką jaką chcesz ale w mk4 i tak z tyłu nie zakładasz podkładki z gwintem więc tył kit a przód wyrównać
VR6-->drze się nie do wytrzymania, w ogóle nie jedzie, trzepie, a jeźdzę jak *#cenzura#*, cała wypłata na benę w jedną noc
[MK4]Wymiana sprężyn na sportowe
@M@XIMUS
Właśnie się zastanawiałem jak wygląda montaż gwintu z tyłu.....
A czym się różni gwint do mk4 FWD od tego do 4motion ? Tylko sprężynami na tylnymi? Bo różnica w cenie jest dość spora.
Właśnie się zastanawiałem jak wygląda montaż gwintu z tyłu.....
A czym się różni gwint do mk4 FWD od tego do 4motion ? Tylko sprężynami na tylnymi? Bo różnica w cenie jest dość spora.
[MK4]Wymiana sprężyn na sportowe
tomek860, przodem też bo musi być mocowanie stabilizatora 4motion na amortyzatorze a nie na wahaczu
1podnosisz auto cały tył
2 odkręcasz koła[niemusisz jak masz wysoko auto]
3odkręcasz amortyzatory z dołu bodaj 2x 16klucz
4belka opada wyciągasz sprężyny
5wykręcasz do góry amortyzatory też 2x16klucz
i odwrotnie
6zakładasz amortyzatory go góry'
7wkładasz sprężynę z gwintem
8przykręcasz gwint od spodu do belki nakrętką co jest w zestawie [są cieniutkie pierścienie pod ori sprężynami które niekiedy trzeba wyciągnąć]
9 podnosisz belkę i przykręcasz na dole amortyzator
i już
1podnosisz auto cały tył
2 odkręcasz koła[niemusisz jak masz wysoko auto]
3odkręcasz amortyzatory z dołu bodaj 2x 16klucz
4belka opada wyciągasz sprężyny
5wykręcasz do góry amortyzatory też 2x16klucz
i odwrotnie
6zakładasz amortyzatory go góry'
7wkładasz sprężynę z gwintem
8przykręcasz gwint od spodu do belki nakrętką co jest w zestawie [są cieniutkie pierścienie pod ori sprężynami które niekiedy trzeba wyciągnąć]
9 podnosisz belkę i przykręcasz na dole amortyzator
i już
VR6-->drze się nie do wytrzymania, w ogóle nie jedzie, trzepie, a jeźdzę jak *#cenzura#*, cała wypłata na benę w jedną noc
[MK4]Wymiana sprężyn na sportowe
porada ogolnie spoko ale coś jest nie tak mianowicie chyba najpierw odkreca sie amor przy zwrotnicy a nie na gorze bo co trzyma wtedy amor jak wybijasz go ze zwrotnicy ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości