Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: arwam » pt lip 26, 2013 16:37

podegniesz przewód dopływu oleju, odpływ będziesz musiał przerobić.
resztę gratów typu dolot od filtra również zastosuj od TDI, także pierwszy odcinek układu wydechowego.



Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 594
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: Developers » wt lip 30, 2013 10:25

Kumpel krzykną 500zł za turbinkę więc ja mu podziękowałem :D hah Mam takie pytanie jaka lepsza by była turbinka KKK czy Garrett ?? W KKK muszę robić układ chłodzenia cieczą aa w Garrett chyba nie ? NIe wiem jak inne turba są schładzane.

Zrobiłem taki schemat chłodzenia ? Czy będzie Ok dla turbo ? BO wiadome 90 stopni będzie miał układ mniej więcej czy nie będzie za wysoka temperatura chłodzenia ?
Bym wpiło 2 trójniki w przewody które idą do nagrzewnicy. Lub macie jakieś inne pomysły ??

Obrazek


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: marcinas1983 » wt lip 30, 2013 12:22

Developers, nie musisz podpinać chłodzenia wodą do turbiny... u kumpla zamontowaliśmy k14 w passacie b4 1z która pochodziła z mojego silnika i nie podłączyliśmy w ogóle chłodzenia cieczą i turbo śmigało bezproblemowo.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 594
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: Developers » wt lip 30, 2013 13:39

Ale za pewne turbo na dłuższą metę nie pójdzie... padnie... Chyba, że się mylę ??


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: EnejVW » wt lip 30, 2013 17:47

Developers, też już tak robiłem i nic się nie działo to jest po prostu takie dodatkowe chłodzenie nikomu nie potrzebne bo o ile się nie mylę to niektóre t2 też miały chłodzenie wodą a poza tym nic się nie różniły od pozostałych, po za tym autko już tak śmiga ze 2 lata



Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 594
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: Developers » śr lip 31, 2013 08:53

Jeszcze mam takie pytanie... Jaką turbinkę polecicie ? T3 czy Garrett ? Bo będę modyfikował szrota. Mam sprzęgło na końcówce będę wymieniał na nowe i takie tam inne... Bo wyczytałem, że t3 jest mocniejsze od kkk aa inni się wypowiadali na odwrót.... Jadę na szrot i zobaczę co mają ciekawego do za oferowania :D


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: marcinas1983 » śr lip 31, 2013 09:12

Developers, T3 to Garrett... pewnie chodziło Tobie o k24 lub T3... ogólnie obie to stare kondomy i nie warto się w to pchać.
Ostatnio zmieniony śr lip 31, 2013 09:19 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 594
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: Developers » śr lip 31, 2013 09:17

Aa co polecicie ? Żeby się nie okazało, że po miesiącu katowania turbo poleci w sino dal aa olej będzie brało jak np teraz 40km 120-160km/h i muszę dolewać 1l !!! Mam tego dość bo więcej wydaję na olej niż na paliwo...

Panowie za 120 mogę mieć taką turbinkę .. Co powiecie o niej ? Co do czego wirnik ma mocno za bity... Jechać i sprawdzać czy ma luzy ???

Obrazek


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

arwam

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: arwam » czw sie 01, 2013 15:18

to jest turbo od audi 80 B3, daruj sobie bo ma uszkodzone łopatki kompresora.



Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 594
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: Developers » wt sie 06, 2013 18:11

Witam!

Niech ktoś się wypowie jakie turbo ładować w golfa II 1.6 JR Garretta czy KKK k14 ??


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

arwam

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: arwam » wt sie 06, 2013 19:16

generalnie ja zawsze bardziej skłaniałem się ku Garrettowi.
jeśli masz T3 po ręką zakłądaj T3, jak nie masz to T2 też fajnie śmiga



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: EnejVW » wt sie 06, 2013 21:27

do 1.6 z ori polecałbym tylko t2 inne się moim zdaniem nie nadają



Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 594
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: Developers » pt sie 09, 2013 14:48

Mam problem za pewne spotkaliście się za pewne z nie typową sytuacją :D Mam chciałem wykręcić stare turbo i założyć inne... Aa Tu akuku 4 łepki ukręcone mam aa nie chce mi się całego kolektora ściągać... I na spawywać lub rozwiercać tee śrubki... Czy lepiej skęcić i oddać mechanikowi :D niech on się męczy... Śruby są nieźle za pieczone...


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

Post autor: EnejVW » pt sie 09, 2013 16:36

Ja bym wyciągnął kolektor i wtedy się bawił albo kupił inny na szrocie, skręcił z turbo i całe wkładał do auta



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości