Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

powel19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: sob mar 24, 2012 17:40
Lokalizacja: Tychy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: powel19 » wt lip 30, 2013 22:15

Sorki za off-top, i dzieki za odpowiedź :bajer:



Awatar użytkownika
Sev
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt sty 25, 2011 11:27
Lokalizacja: Wrocław

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Sev » wt lip 30, 2013 23:08

Jeżeli masz mocowania do łączników na mcphersonach to z S3 podejdzie, ale jeżeli nie masz mocowań i stab mocowany jest do wahaczy to lepiej szukaj z Octavii kombi 1.8T tam był grubszy, 23mm. Najgrubszy jaki był seryjnie dostępny bodajże.


Projekt FiA: 6Y+20VT ;)
Obrazek

Filip954
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt lis 16, 2010 23:40

Post autor: Filip954 » śr lip 31, 2013 00:38

Nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi na moje pytanie. Swapuje 1.8t ARY do passta b4, silnik wisiał w a3 na podłużnicach i nie wiem jakie łapy dobrać żeby silnik pasował na wózek od vr'a. Wiem ze łapa skrzyni będzie pasować od g60 bo skrzynia będzie FNJ z AGU. Czy może musze zmienić i wózek silnika a jak tak to jaki i jakie łapy?

Wysłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 4



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » śr lip 31, 2013 20:00

Tylna łapa silnika z mk3, przednia z passka powinna być ok aczkolwiek nie jestem w 100% pewien, musisz przymierzyć.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
Rad8k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr cze 10, 2009 23:31
Lokalizacja: Łomianki

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Rad8k » pn sie 05, 2013 13:18

Znalazłem ciekawy artykuł dotyczący modyfikacji układu wydechowego firmy MTM, z seryjnego 1.8t 150KM , po wymianie kompletnego wydechu i zrobieniu programu uzyskali 220KM.
Czy taki wynik jest naprawde możliwy modyfikując tylko wydech czy to tylko chwyt marketingowy?

link do strony http://tuning.pl/_tuning_Modyfikacje_uk ... _726_.html



Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jakubek » pn sie 05, 2013 13:25

Ściema ;)


Obrazek

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: GregorzG60 » pn sie 05, 2013 19:20

bez korekty softu po montazu wydechu nie ma opcji


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: tomek08 » wt sie 06, 2013 12:02

Witam, pany czytajcie ze zrozumieniem,
Rad8k pisze:Znalazłem ciekawy artykuł dotyczący modyfikacji układu wydechowego firmy MTM, z seryjnego 1.8t 150KM , po wymianie kompletnego wydechu i zrobieniu programu uzyskali 220KM.
Po wymianie układu wydechowego i zrobieniu programu. :bajer:
Pozdrawiam.


Tomek

powel19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: sob mar 24, 2012 17:40
Lokalizacja: Tychy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: powel19 » wt sie 06, 2013 14:01

I tak nadal mi się wydaje to mało prawdopodobne, ale kto wie :bajer:



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » wt sie 06, 2013 14:45

w wersjach 150 KM Audi byly montowane tylko i wylacznie k03 ktore wystarczaja do maks 190 KM ;) wtryski tez seryjnie są za małe ... SCIEMA !


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
junior91
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: śr sty 21, 2009 22:16
Lokalizacja: ChorzóVW

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: junior91 » wt sie 06, 2013 15:52

Panowie wkłądam 1.8t agu go golfa mk2 mam skrzynie z golfa g60 ale niestety nie mam linek a koleś do sprzedał też nie ma powiedzcie mi z czego mogę dać linki zmiany biegów tak samo jak i wysprzęglik podobno pasuje z passata b3 tylko nie wiem jakiego aha i bede też szukać koła zamachowego z g60 czy wie ktoś jaki jest numer seryjny bo nie chce kupić jakiego badziewia bo mi nie bedzie pasować z góry dzieki za pomoc :) :pub:


DIAGNOSTYKA,MECHANIKA,TUNING
tel. 785 913 467
GG. 1919117

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » wt sie 06, 2013 22:22

szpieg pisze:w wersjach 150 KM Audi byly montowane tylko i wylacznie k03 ktore wystarczaja do maks 190 KM ;) wtryski tez seryjnie są za małe ... SCIEMA !
Nie do końca. Wersje 150km w których były przepustnice DBW i MAP miały lepsze turbiny i większe wtryski, np AUM. Niektóre firmy tuningowe podają taką samą moc po remapie dla AUQ i AUM gdzie ten pierwszy ma serie 180KM a po zabiegu jeden i drugi 210KM. Wszystko jednak zależy od kondycji silnika.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
Sev
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt sty 25, 2011 11:27
Lokalizacja: Wrocław

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Sev » śr sie 07, 2013 09:43

Już nie raz było wałkowane że w AUM i AUQ są praktycznie takie same turbiny, K03-052 i K03-053 które różnią się tylko tłumikiem szumów. Niczym więcej. A same silniki mechanicznie są identyczne. Cała różnica tkwi w ECU. Tylko i wyłącznie.


Projekt FiA: 6Y+20VT ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » śr sie 07, 2013 14:32

ADi997 pisze:
szpieg pisze:w wersjach 150 KM Audi byly montowane tylko i wylacznie k03 ktore wystarczaja do maks 190 KM ;) wtryski tez seryjnie są za małe ... SCIEMA !
Nie do końca. Wersje 150km w których były przepustnice DBW i MAP miały lepsze turbiny i większe wtryski, np AUM. Niektóre firmy tuningowe podają taką samą moc po remapie dla AUQ i AUM gdzie ten pierwszy ma serie 180KM a po zabiegu jeden i drugi 210KM. Wszystko jednak zależy od kondycji silnika.
mowisz teraz w silnikach montowanych poprzecznie, a w A4 są montowane wzdłużnie :)


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości