Renowacja i regeneracja felg
- dzidekmaciej1
- Mały gagatek
- Posty: 148
- Rejestracja: sob sty 30, 2010 22:00
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
- Kontakt:
Re: Renowacja i regeneracja felg
Zakupiłem felgi bbs rs 722.Teraz dopiero zaczyna się dylemat, ranty na pewno pójdą w polerkę ale środki hmmmm nie wiem czarny może, proszę o poradę. Chciałbym pomalować proszkowo ale nie wiem czy do tego trzeba zrywać stary lakier czy jak proszę o propozycję kolorów tych felg i o poradę pozdrawiam.
a poniżej moje autko jeszcze na ats ale już niedługo.
a poniżej moje autko jeszcze na ats ale już niedługo.
[url=http://img694.imageshack.us/i/originalv.jpg/][img]http://img694.imageshack.us/img694/1842/originalv.jpg[/img][/url]
Renowacja i regeneracja felg
Przed proszkiem, zawsze usuwany jest stary lakier, co do kolorów to klasyka srebro lub czerń według mnie. Tu masz temat o tym modelu jak byś miał jakieś problemy viewtopic.php?f=49&t=503565" onclick="window.open(this.href);return false;dzidekmaciej1 pisze:ale nie wiem czy do tego trzeba zrywać stary lakier
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
- andrzej2008
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: czw maja 26, 2011 20:08
- Lokalizacja: Dęblin DBN
Renowacja i regeneracja felg
Witam mam nie mały problem i proszę o jakieś porady.Opiszę sytuację,kupiłem felgi artec L,w 2 felgach ktoś wkręcił zwykłe śruby m8 na klucz 13.Gdy felgi doszły do mnie ,myślałem że dokupię śrubki i będzie ok.Zabrałem się za rozkręcanie a tu zonk ori śrubki mają 7mm a te 8mm,ktoś przerobił gwint.Chciałem odesłać ale koleś twierdzi że jest do stycznia w Moskwie.Czy da radę coś z tym zrobić? myślałem żeby znaleźć śruby m8 z łbem 12 kotnym ,no ale obszukałem neta ,sklepy i nic nie mogę znaleźć.Może macie pomysły.
Renowacja i regeneracja felg
Powiem szczerze, że zrobić z mniejszego na większy gwint to nie problem, ale , żeby z większego zrobić mniejszy to już nie lada wyczyn.
Gość to schrzanił, u mnie na warsztacie jak sie "zepsuje" gwint to się gwintuje na większą śrubę, albo pozostaje próba wkręcenia na kleju.
Myślę jedak , że lepiej będzie jak znajdziesz odpowiednie śruby i skęcisz na większych.
Sory że tak zawile, ale nie mam pomysłu innego.
Gość to schrzanił, u mnie na warsztacie jak sie "zepsuje" gwint to się gwintuje na większą śrubę, albo pozostaje próba wkręcenia na kleju.
Myślę jedak , że lepiej będzie jak znajdziesz odpowiednie śruby i skęcisz na większych.
Sory że tak zawile, ale nie mam pomysłu innego.
- andrzej2008
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: czw maja 26, 2011 20:08
- Lokalizacja: Dęblin DBN
Renowacja i regeneracja felg
No jest schrzanione i to konkretnie, ale po co tak zrobił ?nie mam pojęcia.No mi tam odpowiadają większe śruby tylko żeby łepki były podobne do tych oryginalnych.Może ktoś gdzieś widział takie śruby,byłbym wdzięczny za namiary.
Renowacja i regeneracja felg
Na Allegro jest tego od groma, więc w jakimś sklepie budowlanym też powinny być.
Pamiętaj że zawsze możesz kupić dłuższe i je przyciąć
http://allegro.pl/listing/listing.php?s ... ruby+imbus
Wydaje mi się że tutaj coś znajdziesz
Pamiętaj że zawsze możesz kupić dłuższe i je przyciąć
http://allegro.pl/listing/listing.php?s ... ruby+imbus
Wydaje mi się że tutaj coś znajdziesz
- andrzej2008
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: czw maja 26, 2011 20:08
- Lokalizacja: Dęblin DBN
Re: Renowacja i regeneracja felg
Dzwoniłem ale nie mają takich w katalogach,nawet myślałem żeby na wszystkie nakręcić śrubki na imbus i z czasem je pochromować ale mają tylko m8 i m6 a m7 nie ma.Chyba że te dwie pozostałe przerobić na m8.
Renowacja i regeneracja felg
To może być dobry pomysł, wtedy nie będzie ich tak widać na tle innych imbusów
- andrzej2008
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: czw maja 26, 2011 20:08
- Lokalizacja: Dęblin DBN
Renowacja i regeneracja felg
Ciekaw jestem jak by to wyglądało ,czy nie wiało by wiochą?A imbusy m8 dal bym do przegwintowania na m7 i w felgach nic bym nie robił.
Renowacja i regeneracja felg
To m7 to nie jest gwint metryczny tylko calowy (chyba 2 i 3/4), takiego czegoś w polsce raczej nie dostaniesz chyba że na jakieś specjalne zamówienie, pamiętam jak miałem takie do przykręcania głowicy w piździku, nalatałem się po sklepach, hurtowniach i nigdzie tego nie mieli.
- andrzej2008
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: czw maja 26, 2011 20:08
- Lokalizacja: Dęblin DBN
Renowacja i regeneracja felg
andrzej2008 jak masz ogarniętego tokarza to zrobi redukcję na m7, wiercisz na m10 dajesz wkrętke i robisz w niej m7 ja tak robiłem i jest git
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
- andrzej2008
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: czw maja 26, 2011 20:08
- Lokalizacja: Dęblin DBN
Renowacja i regeneracja felg
kurcze nie mam teraz pod ręka tych felg,a nie zostaną małe ścianki jak rozwiercę na m10?nie wiem czy to jest opłacalne.72 otwory rozwiercić nagwintować i zrobić 72 redukcje.Zostaje jeszcze kwestia kupna śrubek.
Renowacja i regeneracja felg
tyle ktoś rozje...; na m8? to już naprawdę chyba lepiej felg poszukać, lub przegwintować wszystkie na m8andrzej2008 pisze:72 otwory rozwiercić nagwintować i zrobić 72 redukcje
to sie da załatwićandrzej2008 pisze:Zostaje jeszcze kwestia kupna śrubek
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości