
[youtube][/youtube]
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Moduł i cewka nic nie zmienia. Samochód postał kilka dni, wsiadłem zacząłem kręcić i odpalił tylko, że z pedałem wciśniętym w podłogę i odpiętą wtyczką od przepustnicy. Trzymał wolne (oczywiście falujące) to podpiąłem wtyczkę od przepustnicy i trzymał idealne wolne obroty. Nie tykałem nic aby się nagrzał do włączenia się wentylatorów, gdy już prawie się wentylatory załączyły, obroty zaczęły spadać i kaput. Znów nie chce odpalić, bez różnicy czy podpięta kostka od przepustnicy czy nie, na innym sterowniku to samo. Za kilka dni pewnie znów odpali.. Iskra konia by ubiła, na plaku odpala. Czego może to być wina?? Już nie mam pomysłów.dawid018 pisze:jak masz silnik ma module to dobrze sprtawdź cewkę i moduł a najlepiej podmień na jakiś z jeżdzącego auta.
może zrób zdjęcie czy coś, żeby było wiadomo o jakim "komputerku" dokładnie mówiszspawer pisze:. silnik kreci ale niema iskry? mam niepodlaczony ten komputerek pod deska rozdzielcza . od czego on jest??
Passat B2 szeroka ale z wąskim rdzeniem. Nie grzeje się ale teraz mam jeszcze 16-rzedowa chłodnicę oleju. Ale przez to że ma wąski rdzeń to można śmiało włożyć chlodnicę klimy, FMICspawer pisze:a pytanie do uzytkownikow od czego wy daliscie chlodnice?
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 5 gości