[MK2] problem z wycieraczkami
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
[MK2] problem z wycieraczkami
generalnie wycieraczki dzialaja. Mozna je wlaczyc ale nie chodzi wolne wycieranie z przerwa( czasówka) i jak je wylaczam to nie wracaja do stanu spoczynku tylko zostaje gdzie popadnie na szybie. W polozeniu z przerwa moge sobie tylko reka trzymac to raczke(lekko podnosze o wycieraczki chodza, puszcze i sie zatrzymuja) jeszcze jak nie pada to jest ok gorzej jak leje. Co to sie moglo zrypac??
Ostatnio zmieniony sob sie 26, 2006 12:32 przez -pawlo111, łącznie zmieniany 1 raz.
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
ja manetke czyściłem wszystkie styki i nic no zobaczymy. A to nie musi byc taki sam przekaźnik jaki mam teraz (nr19)? Słyszałem też żeby zmienić go na nr 99.adi87 pisze:ale przod chodzi super po czyszczeniu manetki
PozdraVWiam - Tomek :pub:
zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068
zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 584
- Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
- Lokalizacja: GPU
- Auto: Octavia 1 '99
- Silnik: AEE
- Kontakt:
musisz odkręcić kierownice, potem odkrecasz 3 srubki plaskim srubokretem (ta na krzyzak zostaje) pociagasz manetki do siebie, odpinasz kostki (2 z kazdej strony) i wyjmujesz manetki. jak wezmiesz ta od wycieraczek to masz tam taki bialy plastik ktory musisz podwazyc od spodu tak by wyskoczyl do gory i wtedy wyjmujesz dzwignie i juz widac styki ktore musisz wyczyscic. sa na dzwigni tez. czyscisz z syfu smarujesz "kontaktem" albo "wd-40" i gotowe. Montaz w kolejnosci odwrotnej aha, tylko musisz sciagnac obudowe stacyjki ja mialem problem z gorna czescia tej obudowy bo mam wlacznik awaryjnych tam i on przeszkadzal i musialem uzyc troche sily alby to wyciagnac. W sumie to nie trzeba tej gornej czesci zdejmowac ale jak ja zdejmiesz to masz lepsze dojscie-pawlo111 pisze:co co to odkrecic zeby to wyczyscic??
[ Dodano: 25 Sie 2006 22:22 ]
i to pomaga? bo ja ten nowy kupilem tez 19 czyli taki jaki byl przedtemBożuch pisze:Słyszałem też żeby zmienić go na nr 99.
Ostatnio zmieniony sob sie 26, 2006 01:10 przez adi87, łącznie zmieniany 1 raz.
pewien nie jestem, ale w przypaku spalonego bezpiecznika to chyba w ogóle nie będą działały. Wyłącznik krańcowy w silniku jest bardzo prawdopoodobny.Działanie tego wyłącznika w skrócie wygląda tak : jeśli włączysz manetką wyc. to silnik dostaje prąd i działa, jednocześnie styk wewnątrz też sie zwiera po wykonaniu części obrotu (normalnie jest rozwarty). Jeśli manetka odłączy prąd to silnik pracuje aż dojdzie do momentu kiedy styki są rozwarte, i wtedy zatrzymuje się w pozycji wyjściowej.faceman pisze:Wymień bezpiecznik pod kierownicą odpowiedzialny za wycieraczki. Nie pamietam który ale znajduje się bliżej lewej strony. Wyciągaj po kolei aż znajdziesz walnięty
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
no ale jak mam znalezdz ten wylacznik krancowy??? gdzie on jest i co przy nim zobaczyc??
jakies objawy ma miec? no ale przedewszystkim gdzie jest ten wylacznik krancowy
jakies objawy ma miec? no ale przedewszystkim gdzie jest ten wylacznik krancowy
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 361 gości