Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Dzięki za info, już sobie załatwiłem wtrsyki od A4 AFN.
Do wczoraj wieczorem chciałem założyc końcówki firmy Seven bo są włoskie, maja sporo dobrych opini i są w bardzo przystępnej cenie, ale...
znalazłem katalog na stronie producenta i okazuje się że DSLA150P764 produkcji Seven ma otworki 5x0,21
http://www.sevendiesel.it/download/2010 ... zatori.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; - strona 17 ostatnia linia
Czy te końcówki sa takie same jak DSLA150P502 - 0,210 czy jakiś błąd w tym katalogu?
Umie to ktoś logicznie wytlumaczyć?
Do wczoraj wieczorem chciałem założyc końcówki firmy Seven bo są włoskie, maja sporo dobrych opini i są w bardzo przystępnej cenie, ale...
znalazłem katalog na stronie producenta i okazuje się że DSLA150P764 produkcji Seven ma otworki 5x0,21
http://www.sevendiesel.it/download/2010 ... zatori.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; - strona 17 ostatnia linia
Czy te końcówki sa takie same jak DSLA150P502 - 0,210 czy jakiś błąd w tym katalogu?
Umie to ktoś logicznie wytlumaczyć?
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
ze względu na bardzo podobne osiągi na takich wtryskiwaczach pod warunkiem ustawienia takich samych ciśnienień raczej to nie jest błąd, jedynie na DSLA 150P 502 praca silnika jest twardsza i głośniejsza
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
na allegro obecnie są dwie aukcje z tymi końcówkami, napisałem maila do sprzedających, zobaczę jakie oni mają wytłumaczenie tej sytuacji,
w obu przypadkach w opisie aukcji jest napisane że średnica otworków rozpylających wynosi 0,216
w obu przypadkach w opisie aukcji jest napisane że średnica otworków rozpylających wynosi 0,216
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
margines bledu. Zreszta na forum tez gdzies bylo ze na jednych 216 wiecej wychodzi KM niz na innych 216. Z czegos to musi wynikac tez.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
a ja mam takie pytanie do osób siedzących w temacie skąd brać sprawdzone pompki AL ? kupiłem już dwa zestawy na allegro jeden za 900zł drugi za 1200zł oba po wstawieniu na stół u pompiarza pojechały z powrotem do sprzedających a ja jestem 400zł w plecy za testowanie (50zł/szt.) z 8 sztuk jedna wg opini fachowca od biedy nadawałaby się do założenia na aucie... a przecież ja chcę na nich trochę pojeździć... Czu znacie jakiegoś sprzedawcę który sprawdza chociaż BIPY itp przed zdemontowaniem albo ma stół je wstawia czy specjalizuje się w tym ? Ile trzeba dać za komplet sprawdzonych ALek? i nie mówię tu o takich z końcówkami Firada...
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
to czemu nie kupisz pompke regenerowanych na rozpylaczach boscha. cowboy pamietam ze mial w swojej ofercie tez i takie i coprawda drozsze byly. Jakosc to i cena. PAmietam ze na firadach cos kolo 1400-1500 zl a na boschu okolo 2400-2500 pln. Lepiej wydac te 2500 i miec spokoj na kilka lat niz sie potem palowac ponownie bo zaoszczedzisz te pare set zlotych.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
nie pomoze zestaw Boscha na zacinający sie zaworek przy cewce
xman750, kup sobie BA i przerób na AL, wsród pompek BA odsetek tych zacinających sie jest zdecydowanie mniejszy
zresztą te uzywki AL to juz mają po 300 tys km wiec juz nie dziwne ze złomy
xman750, kup sobie BA i przerób na AL, wsród pompek BA odsetek tych zacinających sie jest zdecydowanie mniejszy
zresztą te uzywki AL to juz mają po 300 tys km wiec juz nie dziwne ze złomy
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
cowboy już się nie bawi w to a regeneracja jednej pompki to 800zł + muszę je jeszcze kupić (tak mi w serwisie powiedzieli) poza tym nie wszystko sie nadaje do zregenerowania... Szukam teraz w UKwesol pisze:to czemu nie kupisz pompke regenerowanych na rozpylaczach boscha. cowboy pamietam ze mial w swojej ofercie tez i takie i coprawda drozsze byly. Jakosc to i cena. PAmietam ze na firadach cos kolo 1400-1500 zl a na boschu okolo 2400-2500 pln. Lepiej wydac te 2500 i miec spokoj na kilka lat niz sie potem palowac ponownie bo zaoszczedzisz te pare set zlotych.
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
uderz do bartka Kingsoftu mieli kiedyś nowki pompki Al lub zamienniki w dobrej cenie jesli dobrze pamietam
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Witam, panowie takie pytanie.
Wtryski wyjęte ze samochodu po przebiegu nie całe 80tyś.km, przeleżały w paliwie (ON) dwa lata.
Z ONu oddzieliło się bio, całe wtryski (obudowa) jest taka klejąca po tym paliwie. Wtryski po założeniu na maszynę sikały, po kilku próbach zaczęły ładnie pylić. Jeden z czterech wtrysków po energicznym przyciśnięciu na ramię pompki też pyli, jednak po próbie z delikatnym obsługiwaniem maszyny (próbnika) sika.
Wtryski były sprawdzane od razu po wyjęciu ich z samochodu i pyliły ładnie. Po dwóch latach stania w oleju napędowym nie do końca jest wszystko w porządku z nimi.
Wtryski były sprawdzane na takim oto sprzęcie, proszę się nie śmiać, że to sprzęt nie to wtrysków dwusprężynowych, bo doskonale o tym wiem, ale chcieliśmy tylko sprawdzić.
Chodzi o taki próbnik http://tablica.pl/oferta/probnik-wtrysk ... 2bUVp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Panowie, czy istnieje taka możliwość, że ten syf z tego paliwa (bio) pozaklejało wszystko w środku i dlatego te wtryski po staniu w nim nie pylą tak?
Czy jeśli rozbierz się te wtryski i porządnie wymyje z tego syfu, to będzie ok?
Podejrzewam, że po założeniu takich wtrysków na samochód one z czasem szlak trafi?
Co o tym sądzicie.
Dodam, chodzi o wtryski z ALH.
Z góry dziękuje za info.
Pozdrawiam.
Wtryski wyjęte ze samochodu po przebiegu nie całe 80tyś.km, przeleżały w paliwie (ON) dwa lata.
Z ONu oddzieliło się bio, całe wtryski (obudowa) jest taka klejąca po tym paliwie. Wtryski po założeniu na maszynę sikały, po kilku próbach zaczęły ładnie pylić. Jeden z czterech wtrysków po energicznym przyciśnięciu na ramię pompki też pyli, jednak po próbie z delikatnym obsługiwaniem maszyny (próbnika) sika.
Wtryski były sprawdzane od razu po wyjęciu ich z samochodu i pyliły ładnie. Po dwóch latach stania w oleju napędowym nie do końca jest wszystko w porządku z nimi.
Wtryski były sprawdzane na takim oto sprzęcie, proszę się nie śmiać, że to sprzęt nie to wtrysków dwusprężynowych, bo doskonale o tym wiem, ale chcieliśmy tylko sprawdzić.
Chodzi o taki próbnik http://tablica.pl/oferta/probnik-wtrysk ... 2bUVp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Panowie, czy istnieje taka możliwość, że ten syf z tego paliwa (bio) pozaklejało wszystko w środku i dlatego te wtryski po staniu w nim nie pylą tak?
Czy jeśli rozbierz się te wtryski i porządnie wymyje z tego syfu, to będzie ok?
Podejrzewam, że po założeniu takich wtrysków na samochód one z czasem szlak trafi?
Co o tym sądzicie.
Dodam, chodzi o wtryski z ALH.
Z góry dziękuje za info.
Pozdrawiam.
Tomek
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Kąpiel w wannie ultradźwiękowej by im może trochę pomogła.
Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
nawet mysle ze bez ultradziwkow by je spokojnie przywrócil do życia.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
A jakby przepuścić przez nie benzynę ekstrakcyjną przy pomocy próbnika??
Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
ja bym założył na auto i porządnie przebutował na jakiejś trasie, powinno by pomóc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości