Diagi pisze:szczyku, nie wiem to trzeba sprawdzić na aucie dopiero.
wojtek06061989, postaram się opisać.
mix3d, siłownik poniżej w spisie, natomiast co do sprężyn jeszcze nie testowałem bo miałem mocniejsze siłowniki po prostu wsadzone ale polecają
http://www.otelo.com.pl/pl/produkty/spr ... 41182.html" onclick="window.open(this.href);return false; i udało mi się znaleźć właśnie w linku tym co podałem polskiego dostawcę.
A więc potrzebny jest:
przekaźnik 79 o numerze 191 927 841
ewentualnie uchwyt przekaźnika 443 937 527
siłownik klapy wlewu paliwa np. numer 3B0 959 782
trzyprzyciskowy pilot
trochę kabelków najlepiej z 5 różnych kolorów
szerokie piny w przekaźnik
dwa oczka prądowe do podpięcia masy i zasilania
odboje klapy tylnej od Scirocco 1K8 827 761C
mocniejsze siłowniki lub sprężyny w obecne siłowniki
Tak w skrócie wytłumaczę. W zależności od tego jaki mamy moduł komfortu 1J0 lub 1C0 są dwie opcje podpięcia wszystkiego:
Pin 86 przekaźnika z pinem 13 (1J0) lub 4 (1C0) modułu komfortu wtyczki 23 pinowej.
Pin 85 i 87 do plusa pod skrzynką przekaźników.
Pin 87a do punktu masy obok skrzynki przekaźników po prawej stronie.
Teraz szukamy kabla zielonego i niebieskiego we wtyczce 23PIN modułu komfortu. W jednym przypadku będą to piny 19 i 20 (1J0) a w drugim jak dobrze pamiętam 3 i 18 (1C0). Można znaleźć po kolorze kabli łatwo. Wyciągamy je z wtyczek lub obcinamy. Pin30 z przekaźnika podpinamy do niebieskiego przewodu. Zielony przewód natomiast do masy obok skrzynki przekaźników po prawej stronie. Gdyby siłownik dostawał sygnał ale nie wciągał tylko wypychał cięgło to zamieniamy bieguny przy wtyczce w klapie.
Zapewne kilka rzeczy pominąłem ale wyjdzie po drodze.