1.8T Wastegate :)
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1.8T Wastegate :)
ja mam 06A145710N , do 1.1 bar wystarcza
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
1.8T Wastegate :)
dv czy spliter forga czy tez inne metalowe dv to kupa , przewaznie puszczaja doladowanie i na nic taka dvka sie nie zdaje.
polecam 06A145710N tak jak szpieg, laduje 1.35bara i nie chce się jakoś zepsuć ? u kolegi w 225km laduje 1.55bara i tez nie chce sie zepsuć od dobrych 4lat , nie wiem skad wynika mania metalowych zaworów fakt ladne to jest , sam bym zamontował do siebie , ale jak ma mi sie zepsuc w miesiac albo juz jako nowy przepuszczac bokiem boosta to ja dziekuje wybieram seryjna bezawaryjna dvke 710n.
polecam 06A145710N tak jak szpieg, laduje 1.35bara i nie chce się jakoś zepsuć ? u kolegi w 225km laduje 1.55bara i tez nie chce sie zepsuć od dobrych 4lat , nie wiem skad wynika mania metalowych zaworów fakt ladne to jest , sam bym zamontował do siebie , ale jak ma mi sie zepsuc w miesiac albo juz jako nowy przepuszczac bokiem boosta to ja dziekuje wybieram seryjna bezawaryjna dvke 710n.
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
Re: 1.8T Wastegate :)
Dokładnie tak, też jestem tego zdania.GregorzG60 pisze:dv czy spliter forga czy tez inne metalowe dv to kupa , przewaznie puszczaja doladowanie i na nic taka dvka sie nie zdaje.
polecam 06A145710N tak jak szpieg, laduje 1.35bara i nie chce się jakoś zepsuć ? u kolegi w 225km laduje 1.55bara i tez nie chce sie zepsuć od dobrych 4lat , nie wiem skad wynika mania metalowych zaworów fakt ladne to jest , sam bym zamontował do siebie , ale jak ma mi sie zepsuc w miesiac albo juz jako nowy przepuszczac bokiem boosta to ja dziekuje wybieram seryjna bezawaryjna dvke 710n.
1.8T Wastegate :)
ja kupilem anglika z 1.8 t i tam juz akurat był ten dv forge, do doałdowania 0.8 bara to spoko trzymał cisnienie , ale teraz tuner mi juz robi mape ponad 1 bar to przepuszcza , niestety w nim miałem tylko tą zieloną sprezyne która jest najbardziej miekka i zdecydowanie za miekka, ale dzwiek fajny wydaje taki zaworek , no ale i tak zdecydowałem sie na seryjny , zobaczymy jaki bedzie efekt Robertoo, zrobie program to można sie ustawic i pośmigac
Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
1.8T Wastegate :)
Mruffka - no i też 710N nie chce sie zepsuć ? A wszyscy narzekaja na ori DV , zapominaja tylko o jednej rzeczy że wyciagli swoją sparciałą dvke po 10-15latach i 150-250tys przebiegu wiec o czym my tu rozmawiamy A te metalowe dvki to już po zakupie okazuja się być nieszczelne. To samo z forgem splitterem , niby fajnie , a w pewnym momencie mowie kumplowi ze jednak to jest kupa, on nie wierzy , wkladamy seryjna dvke i auto nagle dostaje takiego kopa ze na 2 biegu mieli z gazu - bo forge sie nie domykal i cisnienie uciekalo bokiem....
no ale kazdy robi co chce
no ale kazdy robi co chce
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
1.8T Wastegate :)
No jakoś nie chce się zepsuć mam jeszcze drugą dvkę 710N testowałem dwie i trzymają tak samo zrobione jakieś 15 tyś km na jednej i chula
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości