golf 3 TD problem z turbina
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
golf 3 TD problem z turbina
Mam pytanko dotyczace tyrbiny w 1,9 td chodzi a elektrozawor (?) ktory jest na przewodzie łaczacym przewod podcisnieniowy (ten ktory idzie do wspomagania hamolcow ) a grucha do regulowania cisnienia pytanie -kiedy sie ma właczac , co nim steruje , jest wlasciwie jego rola po co w turbinie to podcisnienie dzieki
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Elektrozawor steruje EGR-em
czyli na wolnych obrotach troche spalin spowrotem wlatuje do silnika ( zeby spełniać jakieś tam normy ekologiczne ble ble )
Ta gruszka to EGR >>
U mnie jak kupiłem MK3 to urządzenie się nie włączało , ale i tak sam odłączyłem zasilanie elektrozaworka żeby spaliny nie zanieczyszczały mi silnika hehe
Pozdro
czyli na wolnych obrotach troche spalin spowrotem wlatuje do silnika ( zeby spełniać jakieś tam normy ekologiczne ble ble )
Ta gruszka to EGR >>
U mnie jak kupiłem MK3 to urządzenie się nie włączało , ale i tak sam odłączyłem zasilanie elektrozaworka żeby spaliny nie zanieczyszczały mi silnika hehe
Pozdro
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
problem w tym ze u mnie ta pucha jest u dolu turbiny i wchodza do niej dwa wezyki jeden od tego zaworu a drugi z komory wirnika a turbina ma 3xk wpisane w trojkatDj Darecki pisze:Elektrozawor steruje EGR-em
czyli na wolnych obrotach troche spalin spowrotem wlatuje do silnika ( zeby spełniać jakieś tam normy ekologiczne ble ble )
Ta gruszka to EGR >>
Obrazek
U mnie jak kupiłem MK3 to urządzenie się nie włączało , ale i tak sam odłączyłem zasilanie elektrozaworka żeby spaliny nie zanieczyszczały mi silnika hehe
Pozdro
3K K03 ze sterowaniem podciśnieniowym - podciśnienie otwiera (ta pucha o której piszesz to wastegate a nie EGR) wastegate żeby zmniejszyć ciśnienie w wydechu przy okazji w tym samym czasie powinien otwierać się EGR żeby pobierać spaliny jak dasz gazu to zamyka się jedno i drugiejacas69 pisze:problem w tym ze u mnie ta pucha jest u dolu turbiny i wchodza do niej dwa wezyki jeden od tego zaworu a drugi z komory wirnika a turbina ma 3xk wpisane w trojkat
zerkając na wastegate masz dwa wężyki wprowadzone jeden pod zaprasowanie (podciśnieniowy) a drugi ze sprężarki (krótki ciśnieniowy) jako ten który działa na wastegate żeby ciśnienie nie poszło za daleko
Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V
a co z tym elektrozaworem na podcisnieniu
bo o ile sprawdzilem nie ma na nim napiecia czy to moze miec wplyw na prace turbiny
[ Dodano: 29 Sie 2006 09:17 ]
pasiak,
Czesc widze ze masz duze doswiadczenie jezeli chodzi o 3k K03 czy w tej sytuacji moge prosic cie o pomoc ? chodzi o to ze moja K03 nie dmucha tak jak trzeba tzn mam 0,2 bar podczas jazdy na obciazonym silniku,mam wrazenie za caly czas jest uchylone wastegate ale nie mam pewnosci , czy mozesz mi podpowiedziec jak to wyregulowac czy wydluzyc troche te dzwignie pomiedzy sterowaniem podcisnieniowym?
[ Dodano: 29 Sie 2006 09:17 ]
pasiak,
Czesc widze ze masz duze doswiadczenie jezeli chodzi o 3k K03 czy w tej sytuacji moge prosic cie o pomoc ? chodzi o to ze moja K03 nie dmucha tak jak trzeba tzn mam 0,2 bar podczas jazdy na obciazonym silniku,mam wrazenie za caly czas jest uchylone wastegate ale nie mam pewnosci , czy mozesz mi podpowiedziec jak to wyregulowac czy wydluzyc troche te dzwignie pomiedzy sterowaniem podcisnieniowym?
sterowanie podciśnieniowe (podciśnienie jest podawane przed zaprasowaniem WG a ciśnienie z turbo za zaprasowaniem ) trzeba wydłyżyć cięgno żeby zwiększyć ciśnienie a w sterowaniu ciśnieniowym gdzie ciśnienie steruje od czoła WG trzeba skracać trzpień gwintowany
Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 80 gości