test zegarow golf IV ajm
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
test zegarow golf IV ajm
witam. od dluzeszego czasu zauwazylem ze RKM zawyza mi... wiec dzisiaj zrobilem test zegarow i wskaznik paliwa nie zatrzymuje sie w polowie tylko kreseczke przed... jak moge to naprawic ?? zegary z passata b5 fl immo 3 3B0920929A.
- Pablo Corrado
- Forum Master
- Posty: 1110
- Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
- Lokalizacja: Chrzanów
test zegarow golf IV ajm
Masz zmieniony wsad w liczniku na golfowy?
Jeśli nie to będzie przekłamywał ilość paliwa, średnie spalanie i RKM.
Jeśli nie to będzie przekłamywał ilość paliwa, średnie spalanie i RKM.
Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
test zegarow golf IV ajm
mam zrobione wszystko... jesli pamietam to greg mi robil wsad... predkosciomierz i reszta dziala normalnie tylko ten wskaznik paliwa ...
- Pablo Corrado
- Forum Master
- Posty: 1110
- Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
- Lokalizacja: Chrzanów
test zegarow golf IV ajm
Musisz zrobić dopasowanie wskaźnika paliwa VAGiem i zaobserwować czy pomomgło.
Czyli:
wchodzisz w Instruments-> potem 10 dopasowanie -> kanał 30 -> i wpisujesz ręcznie korekcję w zakresie od 120 do 136 .
Przy czym wskaźnik paliwa uznaje się za prawidłowo skalibrowany, jeśli przy zapaleniu rezerwy paliwa wskazówka wskazuje środkową czerwoną kreskę.
Czyli:
wchodzisz w Instruments-> potem 10 dopasowanie -> kanał 30 -> i wpisujesz ręcznie korekcję w zakresie od 120 do 136 .
Przy czym wskaźnik paliwa uznaje się za prawidłowo skalibrowany, jeśli przy zapaleniu rezerwy paliwa wskazówka wskazuje środkową czerwoną kreskę.
Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
test zegarow golf IV ajm
Mailes tak od samego poczatku czy teraz tak sie stalo?
Moze masz zle zrobiony wsad.
Moze masz zle zrobiony wsad.
Re: test zegarow golf IV ajm
szczerze mowiac to nie robilem testow zegarow po wgraniu wsadu...agrala pisze:Mailes tak od samego poczatku czy teraz tak sie stalo?
Moze masz zle zrobiony wsad.
wszystko chodzilo ok. a teraz od jakiegos miesiaca rkm pokazuje 170km a poziom paliwa prawie w polowie rezerwy...
test zegarow golf IV ajm
A czy można zrobić też tak że mi wskazówka od paliwa zaczyna się ruszać dopiero po przejechaniu 300 km a zaczęło się jak zmieniłem całą pompę paliwa bo tamta padła, mój golf to AJM
test zegarow golf IV ajm
Odswiezam temat bo mam podobny problem. Moj licznik to VDO 1J0920846C, mam pełny bak, rezystancja czujnika paliwa wynosi 290, ale wskaźnik paliwa nie dojeżdza do końca ,nie pływa, nie wariuje tylko błednie pokazuje, zrobilem test zegarów i wychodzi źle, wskaźnik nie ustawia sie na polowie tylko jedna kreske przed, zrobilem dopasowanie w kanale 30 i tak: moja wartosc wynosila 128, gdy ja zmniejszyłem wskaźnik odchylil sie do tylu, ale powyzej wartosci 128 nie che isc nawet nie drgnie, czy to oznacza ze mam uwalony licznik i nie da sie juz z tym nic zrobic??
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
test zegarow golf IV ajm
a jak pokazuje na wyłączonym zapłonie ? może wskazówka jest źle ustawiona i trzeba ręcznie przestawić...Mic pisze:zrobilem test zegarów i wychodzi źle, wskaźnik nie ustawia sie na polowie tylko jedna kreske przed
test zegarow golf IV ajm
jeśli nie dojeżdża do końca nie wina czujnika to pewnikiem jest to licznik z passata z wsadem golfa - trzeba by przepisać ścieżki odpowiedzialne za wskaźnik paliwa (jeśli temperatura silnika też nie zatrzymuje się na 90 to mam rację)Mic pisze:ale wskaźnik paliwa nie dojeżdza do końca
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
test zegarow golf IV ajm
Na wyłączonym zapłonie jest ok, wskazowka opada na pierwsza kreske, natomiast wskazówka od temperatury równiez jest w porzadku, pochodzenia licznika nie znam ale nic mi nie wiadmo ze moze to byc licznik z passata, mimo tych okolicznosci nieprawdidlowa praca wskaźnika chyba nie ma wplywu na odczyt rkm i sredniego spalania?
Re: test zegarow golf IV ajm
Jeżeli rezerwę pokazuje dobrze nie ma co tu zmieniać .Pablo Corrado pisze:Musisz zrobić dopasowanie wskaźnika paliwa VAGiem i zaobserwować czy pomomgło.
Czyli:
wchodzisz w Instruments-> potem 10 dopasowanie -> kanał 30 -> i wpisujesz ręcznie korekcję w zakresie od 120 do 136 .
Przy czym wskaźnik paliwa uznaje się za prawidłowo skalibrowany, jeśli przy zapaleniu rezerwy paliwa wskazówka wskazuje środkową czerwoną kreskę.
Kiedyś przestawiłem to trochę, niby było paliwo ( skala licznika ) i zabrakło
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 49 gości