Witam Szanownych forumowiczów
dzisiaj wymieniałem wentylator chłodnicy ponieważ się spalił , problem pojawił się przy sprawdzeniu sprawności po rozgrzaniu samochodu wentylator się nie włącza , temperatura silnia osiąga ponad 100 stopni C , sprawdzając bezpieczniki zauważyłem że notorycznie po wymianie bezpiecznika i ponownym rozgrzaniu silnika bezpiecznik się pali , sprawdzałem przy odłączonym wentylatorze to samo , przy odłączonym czujniku który znajduje się w chłodnicy to samo , żadnych informacji na ten temat w internecie nie ma więc zakładam nowy temat
pali bezpiecznik nr 19
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
pali bezpiecznik nr 19
Jeśli bezpiecznik pali się od razu po włożeniu - zwarcie (przetarcie izolacji przewodu jeszcze PRZED termowłącznikiem, na czerwonym ze skrzynki bezp.
Jeśli po rozgrzaniu - sugerowałoby to zwarcie ZA termowłącznikiem, na przewodzie pierwszego zwykle biegu, czerwono-biały.
Innych diagnoz raczej nie ma.
W tym silniku nie ma dodatkowych sterowników, by mógł on wpływać na możliwość zwarć, prosty układ.
Jeśli po rozgrzaniu - sugerowałoby to zwarcie ZA termowłącznikiem, na przewodzie pierwszego zwykle biegu, czerwono-biały.
Innych diagnoz raczej nie ma.
W tym silniku nie ma dodatkowych sterowników, by mógł on wpływać na możliwość zwarć, prosty układ.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości