no koments...........sewerynossss pisze:Kolego !
Jak już Ci klekocze to do ludzi z nim.
Te silniki sa bardzo cienkie.
Ja miałem MK4 1,4 16 i jak zaczął klekotać to po 8 miesiącach ssanko oleju mu sie załączyło.
1 LITEREK na 1000 km.moj a propozycja : do ludzi z nim
[mk IV] - Benzyniak a chodzi jak disel !!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 114
- Rejestracja: sob mar 25, 2006 22:11
- Lokalizacja: kraków-gorlice. bardziej kraków obecnie
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 114
- Rejestracja: sob mar 25, 2006 22:11
- Lokalizacja: kraków-gorlice. bardziej kraków obecnie
- Kontakt:
brzmi jakby to była moja wypowiedź a nie jest.........adisb pisze:smutne ale prawdziwiekamil.wilk pisze:Kolego !
Jak już Ci klekocze to do ludzi z nim.
Te silniki sa bardzo cienkie.
Ja miałem MK4 1,4 16 i jak zaczął klekotać to po 8 miesiącach ssanko oleju mu sie załączyło.
1 LITEREK na 1000 km.moj a propozycja : do ludzi z nim
- martines
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontakt:
Akurat nie koniecznie ta diagnoza musi być słuszna. 1.4 16V konstrukcyjnie tak pracuje jakby na panewkach miał już bicia. I wcale nie jest to oznaka jakiegos wypracowania motoru. Mam w firmie 3 sztuki wszystkie pracuja jakby były pozacierane, wala łomoczą, telepią się. Jeden ma już 298 tyś km na chwilę dzisiejszą. Problem z klekotaniem zaczą się przy jakiś 35 tyś km. Od tej pory do dziś silnik pracuje identycznie. Spala ok 2L oleju na 10 tyś km (czyli mieści się w normie).adisb pisze:smutne ale prawdziwiekamil.wilk pisze:Kolego !
Jak już Ci klekocze to do ludzi z nim.
Te silniki sa bardzo cienkie.
Ja miałem MK4 1,4 16 i jak zaczął klekotać to po 8 miesiącach ssanko oleju mu sie załączyło.
1 LITEREK na 1000 km.moj a propozycja : do ludzi z nim
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 284 gości