GOLF III GTI 2.0 8v + LPG II GEN spalanie?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
GOLF III GTI 2.0 8v + LPG II GEN spalanie?
Witam mam problem z moim golfem, jakiś czas temu go kupiłem i od samego początku zauważyłem duże spalanie gazu, pierwszy bak (28l) przejechane 170km~ więc to około 16,5l ? Pojechałem na regulację gazu, wyregulował na komputerze + wymiana filtra gazu, zalałem do pełna jeździłem oszczędnie, nie ciągnąłem na obrotach 2,5 - 3k zmiana i przejechałem 200km czyli to 14 litrów... mimo wszystko za dużo. Co mogę jeszcze zrobić?
Re: GOLF III GTI 2.0 8v + LPG II GEN spalanie?
Wg mnie w takim razie parownik się kończy...
A spalanie jest za duże - powinieneś max 10 L stracić na 100 km.
A spalanie jest za duże - powinieneś max 10 L stracić na 100 km.
GOLF III GTI 2.0 8v + LPG II GEN spalanie?
Gaz ma około 3 lat i od tego czasu dopiero ja oddałem do regulacji i wymiany filtra gazu bo wcześniej nic nie robił.. możliwe ,że po tym czasie parownik się "kończy" ? Jaka cena takiego parownika do IIgen ? Chociaż czytałem opinie na temat tego warsztatu gdzie zakładali gaz i sporo osób się skarżyło ,że dużo im pali..
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
GOLF III GTI 2.0 8v + LPG II GEN spalanie?
3 letni parownik będzie ok. Palić średnio powinien 10-11 litrów, w spokojnej trasie do 9. Parownik kosztuje około 2 stówek. Baw się w regulacje samemu, jest trochę opisów na forum, albo zmień gazownika. Pytaj na forum regionalnym albo tu napisz skąd jesteś może ktoś poleci dobry zakład. Jest z tym problem żeby znaleźć , ale póki co możesz też jechać do tego co regulował niech poprawi. Sprawdź jeszcze jaki masz mikser, istotne jest żeby nie był za mały. Zwykle zakładają 32 mm a ten silnik potrzebuje minimum 34 a najlepiej 36 mm, jest problem z dostaniem takiego, więc na tokarkę i do dzieła (ja mam 37.5)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
GOLF III GTI 2.0 8v + LPG II GEN spalanie?
Więc tak połowę baku zrobiłem w trasie, połowę w mieście i wyszło mi tym razem 225km czyli jest to 12,5 litra.. lepiej ale i tak cienko coś.. jestem z Łodzi może ktoś poleci coś? (Jak sprawdzić ten mikser?)
GOLF III GTI 2.0 8v + LPG II GEN spalanie?
http://lpg-forum.pl/lodzkie-t17777.html" onclick="window.open(this.href);return false;
GOLF III GTI 2.0 8v + LPG II GEN spalanie?
Ja też mam problem z dużym spalaniem i słabą mocą.
Mam mikser 30mm. Nie ma problemów z wolnymi obrotami i strzelaniem.
Kupiłem mikser 36mm i po założeniu mimo prób regulacji na analizatorze spalin przy szybkim otwarciu przepustnicy za każdym razem strzela i to mocno strzela.
Mam mikser 30mm. Nie ma problemów z wolnymi obrotami i strzelaniem.
Kupiłem mikser 36mm i po założeniu mimo prób regulacji na analizatorze spalin przy szybkim otwarciu przepustnicy za każdym razem strzela i to mocno strzela.
- anakonda134
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: pt mar 20, 2009 22:33
- Lokalizacja: Sokółka
- Kontakt:
Re: GOLF III GTI 2.0 8v + LPG II GEN spalanie?
sprawdz przeplywke ja przed wczoraj mialem tak samo zmienilem przeplywke i hula a na poczatek odepnij przeplywke i zobacz czy jest roznicajerryko pisze:Ja też mam problem z dużym spalaniem i słabą mocą.
Mam mikser 30mm. Nie ma problemów z wolnymi obrotami i strzelaniem.
Kupiłem mikser 36mm i po założeniu mimo prób regulacji na analizatorze spalin przy szybkim otwarciu przepustnicy za każdym razem strzela i to mocno strzela.
- anakonda134
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: pt mar 20, 2009 22:33
- Lokalizacja: Sokółka
- Kontakt:
Re: GOLF III GTI 2.0 8v + LPG II GEN spalanie?
a sonda lambda pracuje tak jak powinna?Cortezik pisze:Witam mam problem z moim golfem, jakiś czas temu go kupiłem i od samego początku zauważyłem duże spalanie gazu, pierwszy bak (28l) przejechane 170km~ więc to około 16,5l ? Pojechałem na regulację gazu, wyregulował na komputerze + wymiana filtra gazu, zalałem do pełna jeździłem oszczędnie, nie ciągnąłem na obrotach 2,5 - 3k zmiana i przejechałem 200km czyli to 14 litrów... mimo wszystko za dużo. Co mogę jeszcze zrobić?
Re: GOLF III GTI 2.0 8v + LPG II GEN spalanie?
Z tego co czytałem to przepływomierz na gazie nie ma znaczenia. Gaz II generacji. I dlaczego na 30mm jest wszystko ok, a jak założę 36mm strzela??? Wolne obroty trzyma, z wysokich też dobrze spada.anakonda134 pisze:sprawdz przeplywke ja przed wczoraj mialem tak samo zmienilem przeplywke i hula a na poczatek odepnij przeplywke i zobacz czy jest roznicajerryko pisze:Ja też mam problem z dużym spalaniem i słabą mocą.
Mam mikser 30mm. Nie ma problemów z wolnymi obrotami i strzelaniem.
Kupiłem mikser 36mm i po założeniu mimo prób regulacji na analizatorze spalin przy szybkim otwarciu przepustnicy za każdym razem strzela i to mocno strzela.
Ustawiam na analizatorze:
3000 obr/min: lambda około 1, CO jak najniżej, CO2 jak najwyżej - reguluję śrubą na przewodzie do miksera
wolne obroty tak samo: lambda około 1, CO jak najniżej, CO2 jak najwyżej - reguluję śrubą dużą na parowniku, kręcę też śrubą miedzianą z góry parownika
i tak w kółko.
Przepływka sprawna - płynnie zmienia napięcie w miarę odchylania klapki. Czujnik temperatury nowy, filtr powietrza nowy, dolot szczelny.
Na mikserze 30mm mułowaty i pali poza miastem przy delikatnej jeździe 12,5 - 13 l/100 gazu.
GOLF III GTI 2.0 8v + LPG II GEN spalanie?
Mam nadzieję, że znalazłem problem - brak silnika krokowego w instalacji LPG. Jest tylko przelot ze śrubą regulacyjną. Wtyczka do krokowca przyklejona taśmą do przewodu gazowego. Myślę, że to powoduje niewłaściwy skład mieszanki i strzały na gazie. Ktoś poszedł na skróty.
GOLF III GTI 2.0 8v + LPG II GEN spalanie?
Chciałbym się podpiąć do tematu, też mam Gti, ale w I genie i jest dość słaby, na dodatek pali 13l gazu, pytałem się gazownika czemu jest słaby to mi powiedział że mam za długi wąż miedzy reduktorem a mikserem. Śrubę na wężu mam wykręconą 4,75 obrotu co wg jest przesadą, ale jak jest mniej to strzela i chodzi jak by ktoś zaszlachtował 100 kucy Za odpowiedź z góry dziękuje
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
GOLF III GTI 2.0 8v + LPG II GEN spalanie?
jerryko, po pierwsze 30 mm to do 1.3 a nie 2.0. kup mikser L-jetronic 36 mm lub mniejszy (36 ciężko dostać) i go roztocz na 36-37, potem regulacja, żeby nie strzelał to jeszcze nowe kable świece itd.
olek1995, to samo czytajcie forum wszystko o tym jest. Sprawdź wielkość miksera zmień I generację na II ( za 2 stówki już można komplet kupić) potem regulacja i dopiero wtedy można czegoś oczekiwać.
Plus kontrola czy klapa pod filtrem powietrza nie jest zblokowana na ciepłe
olek1995, to samo czytajcie forum wszystko o tym jest. Sprawdź wielkość miksera zmień I generację na II ( za 2 stówki już można komplet kupić) potem regulacja i dopiero wtedy można czegoś oczekiwać.
Plus kontrola czy klapa pod filtrem powietrza nie jest zblokowana na ciepłe
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: GOLF III GTI 2.0 8v + LPG II GEN spalanie?
Właśnie z tym problem, że kupiłem L-jetronic 36 mm i na nim mi strzela. Na 30 mm chodzi bez zarzutu tylko jest słaby i dużo pali.Paweł Marek pisze:jerryko, po pierwsze 30 mm to do 1.3 a nie 2.0. kup mikser L-jetronic 36 mm lub mniejszy (36 ciężko dostać) i go roztocz na 36-37, potem regulacja, żeby nie strzelał to jeszcze nowe kable świece itd.
Mam instalację II generacji (parownik LOVTEC E20, centralka Razmus AF800 Plus), ale ktoś już przy niej majstrował i brak w niej silnika krokowego, a w zamian jest tylko wisząca wtyczka do "krokowca" i śruba regulacyjna. Nawet po całkowitym wykręceniu śruby regulacyjnej strzela i po zwiększeniu do granic płynnej pracy czułości parownika też strzela. Na mikserze 30mm brak takich problemów. Przepływomierz sprawny, sonda sprawna, czujnik temperatury nowy, układ dolotowy szczelny.
Mam zamiar kupić silniczek krokowy, interface i program do sterownika. Wtedy jeszcze raz zabiorę się za regulację. Zobaczę wcześniej czy jest różnica przy jeździe na PB.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości