Mam problem tego typu, że koło napędzające pasek od pompy wspomagania ma drgania, nie wiem dlaczego niby mocowane jest na te same 4 śruby co koło pasowe ale koło pasowe idzie dobrze równo a to od wspomagania drży jak cholera. Co za tym idzie pasek jest jeszcze w calkiem dobrym stanie ale jest juz tak wyciągnięty że musze zaraz zmienić bo mi sie juz skala do podciągania skończyła Wiecie może o co chodzi? Krzywe by było czy jak? A dodam że śruby te 4 "próbowałem" dokręcic ale ani drgną, czyli raczej tam luzu ni ma.
Jeśli dział jest zły proszę o info bez nerwów
To jest filmik jak sytuacja wygląda. " onclick="window.open(this.href);return false;
Ja bym je zdemontował i sprawdził czy ono jest "proste" bo widać na filmiku, że ma bicie .. Ono tam jest jakoś "wycentrowane" czy tylko śruby ustalają jego położenie ? może coś się przesunęło ?
Było MK4 1.9 TDI ALH Generation151PS309NmTechno blue metalic
zabij mnie a Ci nie powiem jeszcze sie do niego nie dobierałem. W sobote rozrząd bede zmienić a właśnie chciałem sie czegoś w temacie dowiedzieć zamin to porozbieram.
italiano_83 pisze: Ono tam jest jakoś "wycentrowane" czy tylko śruby ustalają jego położenie ?
Tylko śruby ustawione asymetrycznie.Otwór centrujący posiada tylko duże koło.
Tutaj stawiam na ugięcie małego koła lub wyżarte przez sól aluminium w dużym kole i małe krzywo siada.
Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm + Climatronic + grzane skóry i inne wodotryski