Emission workshop

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

nicos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn cze 24, 2013 02:31

Emission workshop

Post autor: nicos » pn cze 24, 2013 02:54

Witam.Posiadam golfa 4 benzyna 1.6 16V 105 konny.Problem jest nastepujacy.Od jakiegos czasu przy odpalaniu obroty zaczynaja spadac zaczyna sie dusic czasem zgasnie.Po chwili wyskakuje emission worshop I auto zaczyna pracowac na 3 cylindrach(jak wylacze silnik I ponownie zalacze chodzi normalnie az do momentu kiedy jest na biegu jalowym.powiem tylko ze cewki swiece sonda lambda byly wymienione na nowe.a wspomne ze z tlumika delikatnie strzela tak jakby mieszanka byla za bogata.Wtryski byly czyszczone I zamieniane miejscami-sa ok.podpiecie pod computer wykazuje wciaz blad cylinder 1.mierzona compresia bardzo dobra.co moze byc przyczyna.prosze o pomoc.mechanik rozklada rece.



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8869
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Emission workshop

Post autor: marcin7x5 » pn cze 24, 2013 14:47

A patrzyliście na świece w tym cylindrze? Może zarzuca ją olejem bo np jest przerwana uszczekja pod pokrywą z wałkami rozrządu.



nicos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn cze 24, 2013 02:31

Re: Emission workshop

Post autor: nicos » pn cze 24, 2013 18:10

uszczelka jest nowa.a dodam ze jak dodaje gazu swiatla mocniej swieca jakby cos z alternatorem ale czy to ma jakis zwiazek.



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8869
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Emission workshop

Post autor: marcin7x5 » wt cze 25, 2013 12:01

Sprawdź jakie masz napięcie ładowania na biegu jałowym. Być może jest tak małe, sterownik silnika głupieje. Ogólnie to światła delikatnie przygasają na biegu jałowym w tych silnikach. Wynika to z niskiej prędkości obrotowej biegu jałowego silnika a tym samym alternatora.



nicos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn cze 24, 2013 02:31

Re: Emission workshop

Post autor: nicos » wt cze 25, 2013 19:59

Auto ponownie u mechanika jutro dam znac co I jak.



siwek026
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn kwie 15, 2013 17:32

Emission workshop

Post autor: siwek026 » śr cze 26, 2013 12:35

Proponuję obejrzeć gumy na kolektorze ssącym czy są szczelne, gumy wtryskiwaczy, i przy okazji wyczyścić przepływkę. Miałem podobne objawy i to pomogło. Jak auto się nagrzeje to później odpala normalnie?



nicos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn cze 24, 2013 02:31

Re: Emission workshop

Post autor: nicos » śr cze 26, 2013 20:23

Jak jest rozgrzany to odpala normalnie



siwek026
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn kwie 15, 2013 17:32

Emission workshop

Post autor: siwek026 » śr cze 26, 2013 21:26

To warto obejrzeć te gumy kolektora ssącego i uszczelki wtryskiwaczy, ja dosłownie dziś auto odebrałem od mechanika i to było przyczyną, teraz zimne autko odpala z miejsca, wchodzi ładnie na obroty i pracuje równo.



nicos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn cze 24, 2013 02:31

Re: Emission workshop

Post autor: nicos » czw cze 27, 2013 23:10

Auto wciaz u mechanika mam nadzieje ze znajda przyczyne.odrazu dam znac.



nicos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn cze 24, 2013 02:31

Re: Emission workshop

Post autor: nicos » pt cze 28, 2013 19:03

Witam mechanic powiedzial ze popychacze do wymiany.pytanie wymieniac wszystkie czy tylko 4 (dany cylinder)



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8869
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Emission workshop

Post autor: marcin7x5 » pn lip 15, 2013 12:49

Jak już wymieniasz to wymień wszystkie. Za jedną robota.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości