1Z audi 80 92r. Problem z nastawnikiem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

1Z audi 80 92r. Problem z nastawnikiem

Post autor: koVWal » pn cze 24, 2013 11:48

Witam. Kolega ma problem z nastawnikiem przy pompie wtryskowej. Nastawnik jest z górnym przelewem i nie da rady tego naprawić ani wyczyścić ;/ ciężko dostać taki nastawnik. Myśl przyszła taka aby przerobić pod nowszą pompę z 1Z ale trzeba przerabiać chyba komputer i wiązkę. Jest też taka myśl aby wsadzić pompę od AAZ bąć SB'ka. Co byście poradzili? Co zrobić z nastawnikiem?


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1Z audi 80 92r. Problem z nastawnikiem

Post autor: munior » pn cze 24, 2013 21:01

koVWal pisze:Kolega ma problem z nastawnikiem przy pompie wtryskowej. Nastawnik jest z górnym przelewem i nie da rady tego naprawić ani wyczyścić ;/ ciężko dostać taki nastawnik. Myśl przyszła taka aby przerobić pod nowszą pompę z 1Z ale trzeba przerabiać chyba komputer i wiązkę. Jest też taka myśl aby wsadzić pompę od AAZ bąć SB'ka. Co byście poradzili? Co zrobić z nastawnikiem?
Odesłać kolegę tutaj http://www.audi80.pl/b4-1z-problemy-z-g ... t65933.htm" onclick="window.open(this.href);return false; albo niech szuka sprawnego nastawnika potencjometrycznego ,co łatwe nie jest :hmm: .Na tym forum raczej nikt ci nie poradzi ,bo w vw nie występował takowy nastawnik


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Kapela
VWmaniak
VWmaniak
Posty: 1940
Rejestracja: czw paź 23, 2008 22:43
Lokalizacja: Wrocław/Milicz/Pleszew

1Z audi 80 92r. Problem z nastawnikiem

Post autor: Kapela » pt lip 12, 2013 14:56

Temat podobny a wiec, mam taki problem.
Mam mk3 1z i ostatnio jak silnik sobie pracował i delikatnie brakowało do 90 st
zaczołem mu troche gazowac i jak wcisnołem gaz do konca auto zgasło i wypluło kule sadzy(ziemia pod wydechem czarna)
probowałem odpalic ale silnik dziwnie krecił tak jakby był odciazony,w koncu zaczoł krecic normalnie ale jak zapalił to szarpał, zagasiłem odpaliłem dalej szarpie.
Zgasiłem zostawiłem na 10 min.kolejne odpalenie i wszystko ok. zrobił mi tak 2 razy.Podczas normalnej jazdy wszystko ok,i na ciepłym tez ok.
tylko jak wcisne na jałowym na letnim tak mu odbija.
Czy to wina nastawnika?
Na razie z powodu pracy nie mam czasu podpiac sie pod vaga,wiec szukam mniej wiecej co to moze byc.
pozdrawiam


Obrazek
Zielone....TDi... :weedman: Panie,to nie na polske drogi

Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

1Z audi 80 92r. Problem z nastawnikiem

Post autor: bzdzioch1 » pt lip 12, 2013 18:13

podwiesiła ci się hydraulika raczej jaki masz olej?



arka10
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pt lip 21, 2006 20:45
Lokalizacja: Poznań

1Z audi 80 92r. Problem z nastawnikiem

Post autor: arka10 » pt lip 12, 2013 19:19

Sprawdź ciśnienie oleju na zimnym.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1Z audi 80 92r. Problem z nastawnikiem

Post autor: munior » pt lip 12, 2013 19:37

Kapela pisze:Temat podobny a wiec, mam taki problem.
Do problemów z nastawnikiem potencjometrycznym w pierwszych modelach audi 80 ,audi 100, opla ,bmw ,nic nie jest podobne :chytry: bo to wynalazek nie z tej ziemi ,którego konstrukcja jest zgoła inna ,niż występujący we wszystkich modelach vw ,nastawnik indukcyjny :hmm: Cuda jakie potrafi zdziałać taki padający nastawnik potencjometryczny ,nie jednego fachofca ,zaprowadziły w ślepą uliczkę , w włascicielowi wydrenowały kieszeń :grin: A problem kolegi Kapela,
Kapela pisze:zaczołem mu troche gazowac i jak wcisnołem gaz do konca auto zgasło i wypluło kule sadzy(ziemia pod wydechem czarna)
probowałem odpalic ale silnik dziwnie krecił tak jakby był odciazony,
to banał ,jak już wspomnieli przedmówcy ...podwieszona hydraulika ,bo silnika na hydro się nie gazuje do oporu na biegu jałowym :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Kapela
VWmaniak
VWmaniak
Posty: 1940
Rejestracja: czw paź 23, 2008 22:43
Lokalizacja: Wrocław/Milicz/Pleszew

1Z audi 80 92r. Problem z nastawnikiem

Post autor: Kapela » pt lip 12, 2013 20:37

munior pisze:Do problemów z nastawnikiem potencjometrycznym w pierwszych modelach audi 80 ,audi 100, opla ,bmw ,nic nie jest podobne
Ok ale ja nie musze o tym wiedziec i sie znac. :grin:
szukałem jakiegos tematu o nastawniku w 1z zeby nie zakładac nowego,zobaczyłem ten, wiec zapytałem bo znajomy miał podobny problem w
wariancie i mowił ze u niego to był nastawnik.
bzdzioch1 pisze: jaki masz olej?
Najlepszy mineralny mobila :panna:
na dniach zmieniam na Valwo,2 miechy sie za to zabieram
munior pisze:bo silnika na hydro się nie gazuje do oporu na biegu jałowym
3tys to nie do konca :jezor:
dzieki wszystkim za szybka odpowiedz


Obrazek
Zielone....TDi... :weedman: Panie,to nie na polske drogi

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1Z audi 80 92r. Problem z nastawnikiem

Post autor: munior » sob lip 13, 2013 09:24

Kapela pisze:3tys to nie do konca :jezor:
To się zdecyduj
Kapela pisze:zaczołem mu troche gazowac i jak wcisnołem gaz do konca auto zgasło
bo większość tych silników ,po wciśnieciu gazu do oporu ,kręci się do ok.5 tys , a że twój kręci się tylko do 3 tys ,to jest wyjątkiem :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Kapela
VWmaniak
VWmaniak
Posty: 1940
Rejestracja: czw paź 23, 2008 22:43
Lokalizacja: Wrocław/Milicz/Pleszew

1Z audi 80 92r. Problem z nastawnikiem

Post autor: Kapela » sob lip 13, 2013 11:32

Dobra troche namieszałem,chodzi oto ze za pierwszym razem wcisnołem tak na chwile(wcisnołem i pusciłem gaz) i doszedł do 4 tys i zgasł.
Za drugim razem to samo stało sie na 3tys,
Napisałem do konca ale miałem na mysli gdzies 4tys bo nigdy nie pałuje wiecej,po prostu wciskam gaz do konca na chwile, i jak auto dochodzi do max 4 tysi puszczam (wiesz co mam na mysli)


Obrazek
Zielone....TDi... :weedman: Panie,to nie na polske drogi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 175 gości